Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.quote:
Dat is hypocrisiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattheus en Jordy willen samen 4 weken met een campertje door Amerika touren
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geef ze een pack crackers mee en veel plezier
Hypocrisie is achterbaksheid. Jordy doet gewoon zijn best, maar het lukt allemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nou mattie kom op zeg jij nu even dat jij het hebt rondverteld en vooral verkeerd
Gezellig met twee van die pessimistenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
Wordt er op stream 2 al geschaard?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Stream 1 Matt en Sjordy![]()
Stream 2 Milena en Sharice
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wordt er op stream 2 al geschaard?
Wat een gezellig tripje zal dat zijn met die 4 zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
niet voor niets “koppelweek” haha, hup koppeltje naar huis! (hoop ik)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Er kunnen ook altijd 2 mensen naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |