abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8613542
In een platonische relatie dienen de labiele grenzen door beide partijen te worden bewaakt.

Echter, naarmate de tijd vordert groeit mijnerzijds de behoefte naar intimiteit. Tegen elkaar aanliggen tijdens een film, een hand door d'r haar, genieten van een zonsondergang etc. En dan heb ik het nog niet eens over sex, hoewel dat onderwerp uiteraard ook meespeelt.

Wat nu?

pi_8613568
En dat mag niet, want...?
pi_8613608
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[offtopic] Hoe zit intimiteit bij homo's
pi_8613620
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:58 schreef baraka het volgende:

[..]

[offtopic] Hoe zit intimiteit bij homo's

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8613631
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
..dat zou het einde betekenen van een platonische relatie? Ik ben nl. bang dat ik dan onze vriendschap ondermijn en ik hou teveel van haar om dat te laten gebeuren.
pi_8613644
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:59 schreef Shyte het volgende:

[..]

..dat zou het einde betekenen van een platonische relatie? Ik ben nl. bang dat ik dan onze vriendschap ondermijn en ik hou teveel van haar om dat te laten gebeuren.

Om te beginnen hoe lang hebben jullie al wat met elkaar.
pi_8613662
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:00 schreef baraka het volgende:

[..]

Om te beginnen hoe lang hebben jullie al wat met elkaar.

Ik ken haar nu bijna 3 jaar..
pi_8613675
Ik krijg een beetje de indruk dat de topicstarter verliefd is op een goede vriendin, of heb ik het mis?
pi_8613712
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:02 schreef Roellio het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat de topicstarter verliefd is op een goede vriendin, of heb ik het mis?
Meer een diep houden van dan verliefdheid..
pi_8613721
Diep houden van "een" vriendin, of "je" vriendin.
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:06:11 #11
36533 Shyte
Stone free..
pi_8613747
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:05 schreef Roellio het volgende:
Diep houden van "een" vriendin, of "je" vriendin.
Het gaat in dit geval om 1 vrouw..
pi_8613762
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:06 schreef Shyte het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval om 1 vrouw..

Niet echt een duidelijk antwoord op de vraag he.
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:09:51 #13
36533 Shyte
Stone free..
pi_8613815
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:07 schreef Roellio het volgende:

[..]

Niet echt een duidelijk antwoord op de vraag he.

Volgens mij wel. Dat is nu één van die te bewaken grenzen. Zodra je spreekt over je vriendin, hangt daar voor de buitenwereld direct een verwachtingspatroon aan.

Het feit dat het één vrouw betreft ipv meerdere, zou in jouw terminologie dan vallen onder je vriendin, ipv een vriendin.

pi_8613857
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:09 schreef Shyte het volgende:

Het feit dat het één vrouw betreft ipv meerdere, zou in jouw terminologie dan vallen onder je vriendin, ipv een vriendin.

Uhm

pi_8613878
Weer even ontopic:

Is het geen optie om er met de ander gewoon een keer over te praten hoe jij bepaalde dingen ziet.

pi_8613890
Nou ja ....daar gaat je vriendschap lust heeft z`n intrede gedaan.Je kan er lang of kort over praten maar je weet diep van binnen bij je zelf dat je vriendschap stuk is.(vriendschap is onvoorwaardelijk, ookal krijgt zij een ander je blijft vrienden ,en dat gaat niet meer)Ik zou zeggen voor de zegen van je vriendschap met haar...zoek een ander meisje.
En volgens mij weet jij het antwoord al ...je wild haar hebben als vriendin. .In ieder geval zet hm op mischien voeld zij het zelfde voor jou...en dan is het geen probleem zou ik zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door koosY op 20-02-2003 19:17]

lekker warm weer :-)
pi_8613927
Grammatica.
pi_8613981
Sex en vriendschap kunnen samengaan mits er goede afspraken onderling zijn, alleen moet je de verliefdheid die kan ontstaan mijden als de pest (of je moet een echte relatie willen).
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:18:10 #19
46086 vector200
Kan het ook niet helpen...
pi_8613985
Hoe herkenbaar!!!

Alleen ik verrek het om haar te zeggen hoe ik me voel..... ik heb niet echt zin om onze hele goeie vriendschap kapot te maken.....
Dan daarbij ben ik blind voor vrouwen die mij wel zien zitten

Engelen kun je niet kopen, maar wel tegenkomen
Neem mijn uitspraken niet met een korreltje zout, maar met een fust bier...
  donderdag 20 februari 2003 @ 19:19:32 #20
36533 Shyte
Stone free..
pi_8614011
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:13 schreef Roellio het volgende:
Weer even ontopic:

Is het geen optie om er met de ander gewoon een keer over te praten hoe jij bepaalde dingen ziet.

Uiteraard.

Maar ff polsen wat de algemeen geldende mening is, of luisteren naar anderen die eerder met een dergelijk bijltje hebben gehakt, lijkt me ook niet onverstandig.

pi_8614027
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:18 schreef 303 het volgende:
Sex en vriendschap kunnen samengaan mits er goede afspraken onderling zijn, alleen moet je de verliefdheid die kan ontstaan mijden als de pest (of je moet een echte relatie willen).
Gezien bovenstaand verhaal denk ik dat de topicstarter al tot over z'n oren verliefd is op de vriendin in kwestie, of zoals hij het zelf noemt "een diep houden van". Niet echt een stabiele basis om zogenaamde

"Friends with extra's"

te worden.

pi_8614382
jonge wees verstandig.
met mijn vriendin begon het ook als een heel goede vriendschap.
en waar we allebei bang voor waren gebeurde.
t was misch beter als we gwoon vrienden ware gebleve.
dan heb je echt veel minder gezeik. tis nu uit en het is er niet bepaald beter op geworden.

dus denk er goed over na!!

pi_8620584
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:37 schreef DrNizeGuy het volgende:
jonge wees verstandig.
met mijn vriendin begon het ook als een heel goede vriendschap.
en waar we allebei bang voor waren gebeurde.
t was misch beter als we gwoon vrienden ware gebleve.
dan heb je echt veel minder gezeik. tis nu uit en het is er niet bepaald beter op geworden.

dus denk er goed over na!!

Maar je weet wel waar je aan toe bent...

Dat half/half gedoe dat is alleen maar vermoeiend, onduidelijk en loopt ook altijd verkeerd af.

Zoek ook maar eens op broertjes syndroom...

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 17:27:21 #24
38029 A_kira
ja, die komt er wel.....
pi_8634055
Je loopt altijd het risico bij een hechte band tussen man en vrouw, dat 1 van beide (of allebei) andere gevoelens ontwikkeld.. het lijkt mij zaak dat daar open over gesproken word, dat er geen twijfels zijn.. dat beide partijen eerlijk uitkomen voor hun verwachtingen.. Opdat de vriendschap oprecht en eerlijk blijft voordat het te laat is.. en 1 van beide of allebei bedrogen uit de strijd komen..
"Eternal beauty belongs to those who hold close their own hearts.. but those with eyes that shine eternal shall be called goddess".
pi_8772839
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:27 schreef A_kira het volgende:
Je loopt altijd het risico bij een hechte band tussen man en vrouw, dat 1 van beide (of allebei) andere gevoelens ontwikkeld.. het lijkt mij zaak dat daar open over gesproken word, dat er geen twijfels zijn.. dat beide partijen eerlijk uitkomen voor hun verwachtingen.. Opdat de vriendschap oprecht en eerlijk blijft voordat het te laat is.. en 1 van beide of allebei bedrogen uit de strijd komen..
Wijs gesproken, heb je dit al eens zelf meegemaakt?
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')