abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:20:24 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216547275
Nu volgt een raar verhaal:
quote:
Vier jaar cel geëist tegen Geoffrey S. (58) voor uitlokken poging verkrachting: ’Ik zocht de spanning’

Alkmaar - De spanning was uit zijn seksleven. Maar vreemdgaan met een andere vrouw wilde Geoffrey S. niet. Hij zocht online op Chatgirl bevrediging voor zijn lustgevoelens door zich voor te doen als zijn buurvrouw, die dolgraag verkracht wilde worden. Hij had nooit verwacht dat zijn chatpartner dat daadwerkelijk zou proberen, zei hij. „Het was nieuwsgierigheid die werd getriggerd. Ik ben van nature helemaal niet gewelddadig.”

Nu zit Geoffrey S. (58) al bijna een jaar achter de tralies wegens uitlokking van verkrachting. Dinsdag hoorde hij in de rechtbank van Alkmaar een gevangenisstraf tegen zich eisen van vier jaar, waarvan een jaar voorwaardelijk.

Scheelde niet veel
Het scheelde niet veel of zijn buurvrouw was daadwerkelijk verkracht. „Het mag hard. Ruw en bruut. Dat jij op mij jaagt vind ik een geil idee”, schreef Geoffrey S. in zijn rol van buurvrouw aan Sebastiaan A. (46) uit Heiloo. Die voegde de daad bij het woord op 15 februari 2024. Het adres had hij gekregen van Geoffrey S. De buurvrouw deed nietsvermoedend de deur open nadat er twee keer werd aangebeld. Haar man was naar zijn werk, de kinderen naar school.

Sebastiaan A. drong meteen haar woning binnen. Ze viel op de mat, sloeg haar belager met een rugzak, werd verderop weer tegen de grond gewerkt. „Ik ga je verkrachten. Dat wil je toch?”, zei A. Het slachtoffer stond doodsangsten uit, probeerde oogcontact met hem te maken „zodat hij mij zou zien als persoon in plaats van alleen een lijf.”

Uiteindelijk wist ze zich los te worstelen en ontvluchtte ze bont en blauw, in paniek en op sokken haar woning. Bij buren waar licht brandde belde ze aan voor hulp. Haar bijna-verkrachter wandelde rustig weg.

Pas vijf weken later bleek dat Sebastiaan A. was uitgelokt door haar eigen buurman. De man die ze al zes jaar kende, die ze volledig vertrouwde en die zelfs een sleutel had van haar huis.

Meldde zich niet
Geoffrey S. meldde zich niet zelf bij de politie. „Uit paniek en schaamte. En uit angst om zijn vrouw en zoon kwijt te raken”, zei hij tegen de rechtbank. Dat is nu toch gebeurd. Hij ligt in scheiding met zijn vrouw. Zijn zoon wil geen contact meer met zijn vader.

Hij heeft geen seconde gedacht dat Dom4U alias Sebastiaan A. de verkrachtingsfantasieën zou uitvoeren, zei Geoffrey S. tegen de rechtbank. De officier van justitie gelooft dat niet. Geoffrey S. chatte namelijk ook met SpontaneWestfries. Die stond een paar weken eerder bij de buurvrouw voor de deur, maar realiseerde zich op tijd dat die van niks wist.

„Volgende keer gewoon door het hek lopen achterom en je aan me opdringen”, schreef Geoffrey S. aan hem.En toen Sebastiaan A. hem ruim een maand later ter controle vroeg om het kenteken van de auto op de oprit van de buurvrouw, gaf Geoffrey S. hem dat.

Met alle gevaren van dien
De Schagenaar zette niet alleen de foto en adresgegevens van zijn buurvrouw online, maar ook van zijn eigen echtgenote en van de dochters van vrienden. Wat bezielde hem om vrouwen uit zijn naaste omgeving met alle gevaren van dien online te zetten? „Ik zocht de spanning en haalde die op gegeven moment dichter bij huis”, zei Geoffrey S. „Als iemand chatte over een blonde vrouw, dan haalde ik er iemand bij uit mijn omgeving die blond was. Ik heb me laten meetrekken in de spanning om steeds meer details te geven. Bij de gevolgen stond ik niet stil.”

De rechtbank Alkmaar doet op 18 februari uitspraak in zijn zaak. Vanmiddag staat Sebastiaan A. terecht.
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-zocht-de-spanning

En wat voor die man die deze poging daadwerkelijk gepleegd heeft? Wanneer het echt de buurvrouw geweest was online was dat nog steeds geen excuus geweest. Er zijn veel vrouwen die misschien wel fantaseren over een verkrachting, zeker 'veilig' online, maar het nog steeds niet absoluut niet willen.

Vier jaar vind ik dan toch wel weer fors voor uitlokking van een poging als je zit dat het doodrijden van jonge vrouwen praktisch onbestraft blijft.
The End Times are wild
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:26:53 #2
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216547347
Heb je het wel goed gelezen?

quote:
De Schagenaar zette niet alleen de foto en adresgegevens van zijn buurvrouw online, maar ook van zijn eigen echtgenote en van de dochters van vrienden. Wat bezielde hem om vrouwen uit zijn naaste omgeving met alle gevaren van dien online te zetten?
Dan zit er echt wel een schroefje los hoor. Wat een debiel.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:29:00 #3
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216547370
De spanning zal hij wel vinden in de bak de komende 4 jaar.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 14:29:51 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216547376
:')
pi_216547445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:20 schreef LXIV het volgende:
En wat voor die man die deze poging daadwerkelijk gepleegd heeft?
Dat vraag ik me ook af ja.
Zou hij een misdaad begaan hebben hiermee? Eigenlijk wel maar hij was er niet bewust van.

Das is een flink grijs gebied voor de wet denk ik.
pi_216550552
quote:
En wat voor die man die deze poging daadwerkelijk gepleegd heeft? Wanneer het echt de buurvrouw geweest was online was dat nog steeds geen excuus geweest. Er zijn veel vrouwen die misschien wel fantaseren over een verkrachting, zeker 'veilig' online, maar het nog steeds niet absoluut niet willen.
Die zullen dan doorgaans ook niet hun foto en adresgegevens online delen lijkt me.
pi_216550634
Opmerkelijk verschil met het fopstrafje dat deze 'tieners' kregen:
NWS / Tieners veroordeeld voor groepsverkrachting
pi_216550902
Moet bekennen dat ik mij wel eens heb voorgedaan als een vrouw op Tinder. Best lastig niet in een rol te vallen want er zitten veel wanhopige mannen tussen die je alles kan wijsmaken
pi_216550953
Wat een enorm rare kronkel. Je spanning bestaat eruit dat je je voordoet als iemand anders, om dan met een lulverhaal iets uit te lokken bij een ander waarvan je naar eigen zeggen dacht dat het niet daadwerkelijk zou gebeuren? Jaja...

quote:
„Volgende keer gewoon door het hek lopen achterom en je aan me opdringen”, schreef Geoffrey S. aan hem.En toen Sebastiaan A. hem ruim een maand later ter controle vroeg om het kenteken van de auto op de oprit van de buurvrouw, gaf Geoffrey S. hem dat.
... want als het dan daadwerkelijk lijkt te gebeuren schrik je daar niet van (wat je zou verwachten bij iemand die oprecht gelooft dat het bij een fantasie blijft), maar moedig je aan om volgende keer gewoon nog een stap verder te gaan. Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van, dat hij dacht/wilde dat het bij fictie zou blijven.

quote:
Nu zit Geoffrey S. (58) al bijna een jaar achter de tralies wegens uitlokking van verkrachting. Dinsdag hoorde hij in de rechtbank van Alkmaar een gevangenisstraf tegen zich eisen van vier jaar, waarvan een jaar voorwaardelijk.
Wat, geen psychisch traject ofzo? Als er nou iemand is waarvan ik denk "daarvan zijn de draadjes niet goed aangesloten"...
  dinsdag 4 februari 2025 @ 19:59:10 #10
438527 MissButterflyy
pi_216551194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef Origami94 het volgende:
Moet bekennen dat ik mij wel eens heb voorgedaan als een vrouw op Tinder. Best lastig niet in een rol te vallen want er zitten veel wanhopige mannen tussen die je alles kan wijsmaken
Waarom? Met welk doel?
pi_216551280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom? Met welk doel?
Hij wilde graag ervaren hoe het is om aandacht van mannen te krijgen...
  dinsdag 4 februari 2025 @ 20:02:24 #12
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216551281
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 19:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom? Met welk doel?
aandacht
  dinsdag 4 februari 2025 @ 20:04:12 #13
438527 MissButterflyy
pi_216551319
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 20:02 schreef Origami94 het volgende:

[..]
aandacht
Mag dat hopen dat je dat ook op andere manieren kan krijgen in je leven.
Ziek….
  dinsdag 4 februari 2025 @ 20:42:04 #14
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_216552166
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 20:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mag dat hopen dat je dat ook op andere manieren kan krijgen in je leven.
Ziek….
Geen OnlyFans hebben :')
pi_216552296
quote:
Nu volgt een raar verhaal:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ik-zocht-de-spanning

Vier jaar vind ik dan toch wel weer fors voor uitlokking van een poging als je zit dat het doodrijden van jonge vrouwen praktisch onbestraft blijft.
Poging? Die totale gek mag blij zijn als de rechter de eis van 4 jaar waarvan een jaar voorwaardelijk overneemt

quote:
De Schagenaar zette niet alleen de foto en adresgegevens van zijn buurvrouw online, maar ook van zijn eigen echtgenote en van de dochters van vrienden. Wat bezielde hem om vrouwen uit zijn naaste omgeving met alle gevaren van dien online te zetten? „Ik zocht de spanning en haalde die op gegeven moment dichter bij huis”, zei Geoffrey S. „Als iemand chatte over een blonde vrouw, dan haalde ik er iemand bij uit mijn omgeving die blond was. Ik heb me laten meetrekken in de spanning om steeds meer details te geven. Bij de gevolgen stond ik niet stil.”
pi_216552351
twitter

Dit gaat dus over Sebastiaan A, de man die de vrouw wilde verkrachten.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 20:54:41 #17
438527 MissButterflyy
pi_216552398
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Het is wel een bizarre zaak. Het werkt me ergens ook op de lachspieren. Wtf lees ik hier nou. :')
pi_216552454
En weer zo'n flutstraf. Pleur zo'n gek gewoon jaar of 10 de cel in joh.
  dinsdag 4 februari 2025 @ 21:06:38 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216552564
Wat een absurd verhaal. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216552955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef Origami94 het volgende:
Ik neem aan dat je foto's van een vrouw gebruikt hebt die daar volledig mee akkoord was?
pi_216553060
Ook juridisch een gekke casus. Doet een beetje denken aan de Franse verkrachtingszaak. Maar nu de buurvrouw ipv eigen vrouw.
pi_216553957
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]

Fair. Kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de poging wou doen omdat hij het idee had dat het zo afgesproken was. Maar hij had toch echt wel (even) later kunnen checken of alles goed was (aftercare hoort er ook bij).
  dinsdag 4 februari 2025 @ 23:49:15 #23
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216554677
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Fair. Kan het hem niet kwalijk nemen dat hij de poging wou doen omdat hij het idee had dat het zo afgesproken was. Maar hij had toch echt wel (even) later kunnen checken of alles goed was (aftercare hoort er ook bij).
Er schijnen inderdaad vrouwen te zijn die echt verkracht willen worden. Waarbij ze dus echt de controle kwijt zijn, niet dat het alleen zo lijkt maar ze het wel kunnen stoppen of sturen. Dat laatste komt echter veel en veel vaker voor.

Bij de aanpak van die Sebastiaan zit wel ruimte voor verbetering ja. Sowieso eerst even met die vrouw koffie drinken om afspraken te maken en zeker te weten dat het goed zit. En zomaar weg wandelen als het niet goed blijkt te zitten slaat natuurlijk al helemaal nergens op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_216554701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:29 schreef Richestorags het volgende:
De spanning zal hij wel vinden in de bak de komende 4 jaar.
In isolatie? Nah....het is hier geen Hollywood he.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216555306
Ah geëist. Straf is veel lager gelukkig.
  woensdag 5 februari 2025 @ 06:21:47 #26
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216555343
Ik las het gisteren ja, wat een walgelijk verhaal. Hoe die eerste vent ook aanbelde en vervolgens argwaan kreeg. Goede gut feeling. Zulke spelletjes moet je alleen spelen als je beiden in volledige overtuiging met elkaar afspraken hebt gemaakt, hoever dat wellicht ook de 'spanning' wegneemt.
Appears.
  woensdag 5 februari 2025 @ 06:37:56 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216555365
lol wtf
  donderdag 6 februari 2025 @ 00:57:26 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216567078
Horror.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo