Nou dat zeg je toch niet iedere keer BiggieB ten eerste is hij zeg maar soort van de grote Baas mijn huis mijn regels, en ik neem ook aan dat hij niet geknikkerd heeft met haar.quote:
Er zijn meer bewoners die het zeggen en ik zie het probleem er niet van inquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou dat zeg je toch niet iedere keer BiggieB ten eerste is hij zeg maar soort van de grote Baas mijn huis mijn regels, en ik neem ook aan dat hij niet geknikkerd heeft met haar.
ik vind het gewoon onbeschoft
Thxquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hierboven staat een link gepost door spapaars
Staat voor Biggie Brother, soort koosnaamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou dat zeg je toch niet iedere keer BiggieB ten eerste is hij zeg maar soort van de grote Baas mijn huis mijn regels, en ik neem ook aan dat hij niet geknikkerd heeft met haar.
ik vind het gewoon onbeschoft
Als hij op de bank komt dan denk ik dat hij zich heel zeker voelt met Eva naast zich. Ik kan niet wachten om dat hoofd te cappen als BB zegt dat Eva mag blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:44 schreef Puzzie het volgende:
We willen allemaal dat er een vierde persoon op de bank komt Eva, en het liefst Sjeffie
Nee, als je over de nominaties geen decision mag maken, dan ben je je plek ook niet zeker.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Eva is toch decisionmaker, of is dat geen garantie dat je sowieso nog een week blijft dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |