dat kan wel de oorzaak zijnquote:
Gillette, the best a man can get.quote:
Safety razorquote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat met een gloednieuw Gillette mesje. Ja ik heb het weer eens voor elkaar gekregen![]()
Zit nu met een pleister onder mijn neus. Echt geen zichtHet bloeden stopt maar niet.
![]()
Waarschijnlijk een puistje ofzo opengehaald. Geen idee eigenlijk. Scheer al jaren met Gillette eerste keer dat ik dat tegen kom. Heel in het begin toen ik geen geld had voor Gillette gebruikte ik die wegwerpmesjes van de Aldi en toen was het bijna altijd prijs. Wel paar maand geleden van de fusion 5 naar de proglide gegaan.
Heb je geen aluin wat je kan smeren, helpt misschien wat beter.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat met een gloednieuw Gillette mesje. Ja ik heb het weer eens voor elkaar gekregen![]()
Zit nu met een pleister onder mijn neus. Echt geen zichtHet bloeden stopt maar niet.
![]()
Waarschijnlijk een puistje ofzo opengehaald. Geen idee eigenlijk. Scheer al jaren met Gillette eerste keer dat ik dat tegen kom. Heel in het begin toen ik geen geld had voor Gillette gebruikte ik die wegwerpmesjes van de Aldi en toen was het bijna altijd prijs. Wel paar maand geleden van de fusion 5 naar de proglide gegaan.
Fijn om te horen vriend! Ik heb geen idee wat we zonder je zouden moeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb het overleefd boys! ( en girls)
Inderdaad, de klassieke safety razor!quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Safety razor
"Met de safety razor maak je kennis met het natscheren"
Haal het klassieke scheergevoel terug met de safety razor met verwisselbare scheermesjes. Bij Scheersalon kies je uit diverse modellen met open of gesloten kam, met schroef- of vlindersluiting en met normaal of verlengd handvat. Van verschillende internationale topmerken en in verschillende prijsklassen beschikbaar. De verwisselbare scheermesjes zorgen voor een milieuvriendelijk scheermes dat zijn waarde ruimschoots terugverdient.
So geilquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef hb64 het volgende:
[..]
Inderdaad, de klassieke safety razor!
Ik ben meer dan tien jaar geleden overgestapt, sindsdien:
• minder snijwondjes;
• gladder gezicht;
• after shave is geen pijnlijke ervaring meer;
• lagere kosten, 100 mesjes voor ¤ 7,= drie scheerbeurten per mesje;
• scheerbeurt kost iets meer tijd, dat heb ik er graag voor over.
Waarom had ik dat niet eerder ontdekt denk je achteraf.
@DelanoMilano geef antwoord danquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:04 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Haha Delano, ouwe rukkert, wat bedoel je man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |