abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8613225
Ik word de laaste tijd echt strontziek van iedereen! Nou ja niet van iedereen maar wel van veel mensen! Waaronder bv mijn familie. Ik weet opzich best dat het aan mij ligt en doe ook mijn best om me niet zo erg aan hun te ergeren maar het lukt gewoon niet. Ze denken gewoon heel anders dan ik en ik kan dus bv nooit een normaal gesprek met ze voeren.

Je ziet bij ons duidelijk het blowen- drinken verschil. Zij zijn echt van die zuip types die alleen maar van die oppervlakkige dooie gesprekken hebben over het nieuwe liedje van weet ik veel welke nieuwe klote zanger terwijl ik liever een mooie joint rook en fantaseer over vanalles en nogwat en (naar mijn mening) veel dieper op de dingen in ga. Ook hebben ze meteen iets van: wiet, das drug en dan eng en smerig. Terwijl ik zoiets heb van: alcohol is misschien nog wel een ergere drugs dan blowen maar mij hoor je daar toch ook niet over zeuren.

Toch moet ik nogal wat uren per dag met ze doorbrengen. Ik moet dus een oplossing zien te vinden voor het probleem... iemand goede raad?

Zeg aub niet dat het de pubertijd is want daar ben ik (denk ik) al voor en heel eind doorheen!

...
  donderdag 20 februari 2003 @ 18:33:14 #2
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_8613256
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:31 schreef Mie het volgende:
....terwijl ik liever een mooie joint rook en fantaseer over vanalles en nogwat....
Haha, duidelijk nog niet volwassen!

Geef het gewoon de tijd jongen, de jaren van verstand komen vanzelf!

donderdag 20 februari 2003 @ 18:34:01 #3
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_8613266
volgens mij zit je gewoon nog in de pubertijd
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
pi_8613269
ga op kamers.
  donderdag 20 februari 2003 @ 18:35:02 #5
4647 Def P
Niet lullen maar posten
pi_8613281
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:31 schreef Mie het volgende:
Topic: Ik kots van iedereen...
Def P's oprechte ode aan de puberteit
Ik wil chillen, ik wil chillen
Chillenchillenchillen in een bubbelbad
pi_8613300
Ik weet niet hoe oud je bent, maar het niet kunnen omgaan met je omgeving en daardoor frustraties opbouwen is iets wat typerend is voor de pubertijd. Leer leven met jezelf in een omgeving die je overkomt.
Ook respect hebben voor je naasten is iets wat meestal pas na de pubertijd komt. Veel succes met jezelf en je groeiende geest.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8613466
je moet ook in een omgeving komen waarin je je thuis voelt.. met geestes verwanten enzo...
fok bijvoorbeeld

maar dat kan eigenlijk pas echt als je uit huis bent enzo...
wanneer je volwassen bent

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8613469
Muziek.
pi_8613490
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_8613493
ik kots ook.. maar das omdat ik ziek ben
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8613504
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:51 schreef Roellio het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
16
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8613605
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 18:52 schreef 303 het volgende:

[..]

16

Het is gewoon de puberteit, maak je niet zo druk.
pi_8613611
alcohol boooeeeh!!!!!

ik blow niet

donderdag 20 februari 2003 @ 19:01:24 #14
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_8613658
is toch echt pubertijd vriend!!
want ik HAD precies hetzelfde als wat jij nu hebt en daar ben ik nu net overheen aan ut groeien!
dus dat gaat vanzelf voorbij...
meer kan ik er niet op zeggen!

hmmm gelijk trek in een blowtje! over een uur of 3 pas....

Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_8613676
ben nu 21...

jammer van alle mensen die TOCH over de puber gedrag bla bla bla beginnen.. Dat is het dus niet.. Voor mijn gevoel zijn we dus ECHT anders. Ik heb vrienden van de zelfde leefijd als mijn broers en zussen en daar kan ik dus wel gewoon goed mee lullen...alleen met hun lukt dat gewoon niet. Ik erger me dus echt aan bijna alles wat ze zeggen. Voor mijn gevoel zijn ze zoooo oppervlakkig...

...
pi_8613678
quote:
doe ook mijn best om me niet zo erg aan hun te ergeren maar het lukt gewoon niet. Ze denken gewoon heel anders dan ik en ik kan dus bv nooit een normaal gesprek met ze voeren.
Duidelijk de pubertijd

Ik ben al 20 en mijn ma meent dat ik nog in de pubertijd zit. Mijn advies? Ga op kamers.
B.S.U.R.
pi_8613756
onzin mensen..

ik ben 23 jaar.. zit allang niet meer in de puberteit en
kan ook niet o pmijn eigen niveau met mijn zus/ouders praten.
Hun hele leefwereld en denkwijze is gewoon anders.
Materialistisch, oppervlakkig... zich automatisch aanpassend aan de denk en leefwijze van de buren.... zonder eigen gedachten... etc etc...

Ik heb mijn eigen gezin... zit ik ook nog steeds in de puberteit ??
Beetje kortzichtig om het daar gelijk op te willen gooien...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8613786
Ik leef hoe ik zelf wil en laat mensen leven hoe zij willen. Ik het zoiets van : als jij je er goed bij voelt, zeker niet laten! dat hebben zij dus niet. Zij zeuren over dingen die andere mensen (waaronder ik) doen. Net alsof ik niet lekker zelf mag bepalen wat ik wel of niet doe. Ook roddelen ze zeer veel en daar kan ik ECHT niet tegen. En als ik bv stoned ben praten ze ongeveer nieteens tegen me omdat ze denken dat ik in een of andere dikke trip zit en alleen maar onzin uitkraam...
...
pi_8613792
Ik heb net even aan m'n ouders gevraagd of ze vinden dat ik nog in de puberteit zit. Ze vonden beiden van niet, maar waren het er wel over eens dat ik een licht gestoorde jong volwassene ben.
pi_8613806
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:07 schreef Mirage het volgende:
onzin mensen..

ik ben 23 jaar.. zit allang niet meer in de puberteit en
kan ook niet o pmijn eigen niveau met mijn zus/ouders praten.
Hun hele leefwereld en denkwijze is gewoon anders.
Materialistisch, oppervlakkig... zich automatisch aanpassend aan de denk en leefwijze van de buren.... zonder eigen gedachten... etc etc...

Ik heb mijn eigen gezin... zit ik ook nog steeds in de puberteit ??
Beetje kortzichtig om het daar gelijk op te willen gooien...

fijn! mensen die het wel snappen...
...
pi_8613816
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:08 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net even aan m'n ouders gevraagd of ze vinden dat ik nog in de puberteit zit. Ze vonden beiden van niet, maar waren het er wel over eens dat ik een licht gestoorde jong volwassene ben.
wat is je leeftijd dan ?
...
pi_8613980
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:10 schreef Mie het volgende:

[..]

wat is je leeftijd dan ?

20
pi_8614004
Of zij nou drinken en jij blowen heeft natuurlijk niks met de situatie te maken dat je je irriteert aan die mensen.
Wanneer ik het gezeik zat ben zorg ik gewoon dat ik bij anderen ben met wie ik wel goed kan opschieten. Werkt dat niet bij jou, dan lijkt kamers me een betere optie.
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
pi_8614466
dat had ik ook
046
Dank aan Yeahinho
  donderdag 20 februari 2003 @ 20:51:35 #25
47533 gmn
Loved by Tara
pi_8615825
ehm... wat heeft blowen met dieper denken te maken???|:(
Ik heb lang geblowd, maar ben gestopt sindsdien heb ik toch heel wat diepere gedachten dan: oh wat is die lucht mooi blauw..... Ik drink wel es, maar ben noooooit dronken... Dat scheelt ook....

GMN

Carpe diem
pi_8616035
Hey Mie!
Je ouders zijn anders opgevoed dan jij, daar moet je aan blijven denken he.. Je ouders zijn ook een stuk ouder dan jij en zijn waarschijnlijk al erachter gekomen dat de wereld toch een stuk anders is dan hoe jij hem ziet. Ze willen misschien helemaal niet meer fantaseren over bepaalde dingen en hoe die zouden zijn. Als je de leeftijd van 40 bereikt dan komt er een midlife crisis waarin je ontdekt dat het leven niet zoveel is als je je ervan voorstelt.. Nu heb je nog je dromen, maar later kom je erachter dat je leven toch zo is als het leven van bijna iedereen.. Ik hoop dat je het een beetje kunt begrijpen, maar het is echt zo. Daar heb je ook vrienden voor he.. xx
pi_8616048
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:51 schreef gmn het volgende:
ehm... wat heeft blowen met dieper denken te maken???|:(
Ik heb lang geblowd, maar ben gestopt sindsdien heb ik toch heel wat diepere gedachten dan: oh wat is die lucht mooi blauw..... Ik drink wel es, maar ben noooooit dronken... Dat scheelt ook....

GMN

Die uitwerking van wiet op iemand is heel persoonlijk. Dat zie ik in mijn vriendenkring ook..de een wordt er lam van, de ander kan alleen nog maar over wijve neuke praten..maar er zijn er ook een paar die wel degelijk voordeel ondervinden..van de wazige gedachtes, tijdens het stoned zijn..Ja oke, je vind het wel soms duizend keer uit..maar dat is juist niet erg..maar meestal is het wel een uitwerking die je aanspoort creatief te gaan doen/denken..
Maar dat is natuurlijk ook mogelijk als je nuchter bent (maar dit geld tniet voor iedereen denk ik, of het is juist een ontwikkelingsproces.)

Met drank zie ik dat anders..drank is allereerst zeer prima om het ijs te breken en je wat assertiever te maken..maar dat je echt geniale ingevingen krijgt, heb ik en de meesten om me heen, nog niet meegemaakt. Hooguit een bierpiramide bouwen oid..

Daarom kan ik topicstarter (ondanks leeftijd) wel begrijpen..

pi_8616094
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:04 schreef mupke het volgende:
Hey Mie!
Je ouders zijn anders opgevoed dan jij, daar moet je aan blijven denken he.. Je ouders zijn ook een stuk ouder dan jij en zijn waarschijnlijk al erachter gekomen dat de wereld toch een stuk anders is dan hoe jij hem ziet. Ze willen misschien helemaal niet meer fantaseren over bepaalde dingen en hoe die zouden zijn. Als je de leeftijd van 40 bereikt dan komt er een midlife crisis waarin je ontdekt dat het leven niet zoveel is als je je ervan voorstelt.. Nu heb je nog je dromen, maar later kom je erachter dat je leven toch zo is als het leven van bijna iedereen.. Ik hoop dat je het een beetje kunt begrijpen, maar het is echt zo. Daar heb je ook vrienden voor he.. xx
Wat een onzin
  donderdag 20 februari 2003 @ 21:08:29 #29
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8616119
vooral blowen voordat je gaat klagen op fok!....
put
your
clothes
on!
pi_8616229
Het is maar wat je onzin vindt.. Als het in een psychologieboek van de universiteit staat dan is het onzin jah.. Maarja, why bother.
pi_8616387
Misschien zou je, als je nogeens van die wazige gedachten hebt, je voor kunnen stellen dat niet ieder1 hetzelfde denkt. Echter, ik snap best dat het soms irritant kan zijn het gevoel te hebben dat je alleen staat. De meesten van ons zullen dat herkennen, maar om het onszelf niet lastig te maken passen we ons aan aan de heersende mening. Het siert mensen als ze daarvan af durven te wijken. Het lastige is daar een goede weg in te vinden, omdat het in eerste instantie weerstand op kan roepen. Suc6 ermee.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  vrijdag 21 februari 2003 @ 15:15:27 #32
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_8631091
quote:
Ze denken gewoon heel anders dan ik en ik kan dus bv nooit een normaal gesprek met ze voeren.
Zouden ze niet precies datzelfde over jou zeggen/denken?
Als je ze in ieder geval eens probeert te begrijpen ben je denk ik al een stuk verder, want uit je posts haal ik nogal wat frustraties die een beetje in de richting van "Hoe overtuig ik ze van mijn gelijk" wijzen. Daarnaast, "normaal" is niet noodzakelijkerwijs wat je zelf "normaal" vindt.

edit: verkeerde smiley

[Dit bericht is gewijzigd door MouseOver op 21-02-2003 15:42]

Vampire Romance O+
pi_8634599
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 15:15 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Zouden ze niet precies datzelfde over jou zeggen/denken?
Als je ze in ieder geval eens probeert te begrijpen ben je denk ik al een stuk verder, want uit je posts haal ik nogal wat frustraties die een beetje in de richting van "Hoe overtuig ik ze van mijn gelijk" wijzen. Daarnaast, "normaal" is niet noodzakelijkerwijs wat je zelf "normaal" vindt.

edit: verkeerde smiley

lullig om te zeggen (en ik zal het wel onduidelijk gezegd hebben) maar je hebt het dus precies niet begrepen... Ik heb nl al wel enorm me best gedaan om ze te begrijpen en toch goede gesprekken met ze te hebben maar het gaat niet... Ze blijven gewoon anders ...
...
pi_8634725
Misschien ben je veel te veel bezig jouw standpunt op hun aan te dringen en wil je te graag dat ze dezelfde interesses hebben , misschien moet je gewoon accepteren dat ze anders zijn en niet jouw zienswijze op te dringen .
Dat iemand anders is dan jou wil nog niet zeggen dat het slecht is , praat gewoon over dingen wat jullie wel gemeen hebben want er moet toch iets zijn waardoor je contact kreeg en accepteer gewoon de verschillen , het zou wel erg saai zijn als iedereen hetzelfde dacht als jou, misschien leer je ook juist wel iets uit hun contact en schrijf ze niet af als vrienden want juist verschillen zijn ook belangrijk .
Maar richt je ook weer niet te veel op dat groepje zoek ook mensen op die wel dingen met jou meer gemeen hebben .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 22 februari 2003 @ 21:11:31 #35
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8654672
Weet je wat de grootste grap is? Als jij 10 jaar verder bent en carriere maakt denk je er in grote lijnen net zo over als je ouders. Dan zijn die nieuwe auto en de wintersportvakantie opeens toch wel heel belangrijk geworden. Wellicht heb jij als je zelf vader bent, een wat genuanceerder standpunt over blowen, maar daar is denk ik alles mee gezegd. Nu denk je misschien 'dat gebeurt mij nooit', maar ik denk dat er een grote kans is dat het zo zal zijn, omdat de cijfers er niet om liegen

[Dit bericht is gewijzigd door thetruth op 23-02-2003 14:53]

pi_8657504
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:11 schreef thetruth het volgende:
Weet je wat de grootste grap is? Als jij 10 jaar verder bent en carriere maakt denk je er in grote lijnen net zo over als je ouders. Dan zijn die nieuwe auto en de winterportvakantie opeens toch wel heel belangrijk geworden.
Mmm, ik zal er alles aan doen om niet zoon burgertrut te worden
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_8657583
dit slaat werkelijk helemaal nergens... eerst de halve wereldbevolking verafschuwen waardoor ik denk: prachtig waarom dan wel niet.. en dan blijkt ie gewoon een discussie verloren te hebben over het gebruik van drugs... en tja.. je bent gewoon ook slecht geinformeerd als je niet weet dat blowen veel slechter voor de gezondheid is dan drinken...
pi_8661039
Toffe-ellende, als je niet weet wat er allemaal gebeurd is, waarom reageer je dan?
pi_8662874
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 19:02 schreef Mie het volgende:
ben nu 21...

jammer van alle mensen die TOCH over de puber gedrag bla bla bla beginnen.. Dat is het dus niet.. Voor mijn gevoel zijn we dus ECHT anders. Ik heb vrienden van de zelfde leefijd als mijn broers en zussen en daar kan ik dus wel gewoon goed mee lullen...alleen met hun lukt dat gewoon niet. Ik erger me dus echt aan bijna alles wat ze zeggen. Voor mijn gevoel zijn ze zoooo oppervlakkig...

Familie kun je nu eenmaal niet uitzoeken, dus je kunt ook niet verwachten dat je daar perse goede gesprekken mee kan voeren. Laat hun in waarde en vraag dat ze hetzelfde met jou doen. En verder... chill, ga uit huis, zoek gezelschap van mensen waar je het wel mee kan vinden! Je familie zijn ook maar mensen....
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
  zondag 23 februari 2003 @ 14:54:59 #40
32266 thetruth
pi_8665849
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dit slaat werkelijk helemaal nergens... eerst de halve wereldbevolking verafschuwen waardoor ik denk: prachtig waarom dan wel niet.. en dan blijkt ie gewoon een discussie verloren te hebben over het gebruik van drugs... en tja.. je bent gewoon ook slecht geinformeerd als je niet weet dat blowen veel slechter voor de gezondheid is dan drinken...
Drinken is slechter dan blowen hoor
pi_8666144
Puber. Misschien komt die ongeinteresseerde houding van jou wel door dat geblow. Een blower onplooit namelijk per definitie geen enkel initiatief tot activiteiten (hoewel hij dat altijd zal ontkennen). Als blower kun je dus ook nooit een normaal volwaardig lid van de samenleving zijn. Resultaat: sociale tekortkomingen die je nu goed merkt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8666165
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:54 schreef thetruth het volgende:

[..]

Drinken is slechter dan blowen hoor

Blowen leidt tot schizofrenie. Drinken is slecht, maar ik ga er niet vanuit dat zijn ouders 20 glazen per dag drinken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 23 februari 2003 @ 15:44:32 #43
32266 thetruth
pi_8666803
quote:
Op zondag 23 februari 2003 15:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Blowen leidt tot schizofrenie. Drinken is slecht, maar ik ga er niet vanuit dat zijn ouders 20 glazen per dag drinken.

Ja maar de meeste blowers blowen niet elke dag. Ik blow op zijn tijd en drink elk weekend. Ik kan je vertellen dat daar niets mis mee is Wellicht de vele jenever die ik binnenkrijg, maar het blowen doet me niks
pi_8669091
quote:
Op zondag 23 februari 2003 02:22 schreef mupke het volgende:
Toffe-ellende, als je niet weet wat er allemaal gebeurd is, waarom reageer je dan?
damn.. ik wat deed ik in r&p....? gevaarlijk terrein voor gezonde geesten zoals ik
pi_8677887
Nihilisme
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
  maandag 24 februari 2003 @ 01:15:58 #46
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8677940
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
OHJA??? ik dacht t niet
kijk maar op www.drugsinfo.nl

volgens mij ben jij slecht geinformeerd.

ontopic: ik ken het gevoel, ga snel op kamers zou ik zeggen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')