Je ziet bij ons duidelijk het blowen- drinken verschil. Zij zijn echt van die zuip types die alleen maar van die oppervlakkige dooie gesprekken hebben over het nieuwe liedje van weet ik veel welke nieuwe klote zanger terwijl ik liever een mooie joint rook en fantaseer over vanalles en nogwat en (naar mijn mening) veel dieper op de dingen in ga. Ook hebben ze meteen iets van: wiet, das drug en dan eng en smerig. Terwijl ik zoiets heb van: alcohol is misschien nog wel een ergere drugs dan blowen maar mij hoor je daar toch ook niet over zeuren.
Toch moet ik nogal wat uren per dag met ze doorbrengen. Ik moet dus een oplossing zien te vinden voor het probleem... iemand goede raad?
Zeg aub niet dat het de pubertijd is want daar ben ik (denk ik) al voor en heel eind doorheen!
quote:Haha, duidelijk nog niet volwassen!
Op donderdag 20 februari 2003 18:31 schreef Mie het volgende:
....terwijl ik liever een mooie joint rook en fantaseer over vanalles en nogwat....
Geef het gewoon de tijd jongen, de jaren van verstand komen vanzelf!
quote:Def P's oprechte ode aan de puberteit
Op donderdag 20 februari 2003 18:31 schreef Mie het volgende:
Topic: Ik kots van iedereen...
maar dat kan eigenlijk pas echt als je uit huis bent enzo...
wanneer je volwassen bent
quote:16
Op donderdag 20 februari 2003 18:51 schreef Roellio het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:Het is gewoon de puberteit, maak je niet zo druk.
Op donderdag 20 februari 2003 18:52 schreef 303 het volgende:[..]
16
hmmm gelijk trek in een blowtje! over een uur of 3 pas....
jammer van alle mensen die TOCH over de puber gedrag bla bla bla beginnen.. Dat is het dus niet.. Voor mijn gevoel zijn we dus ECHT anders. Ik heb vrienden van de zelfde leefijd als mijn broers en zussen en daar kan ik dus wel gewoon goed mee lullen...alleen met hun lukt dat gewoon niet. Ik erger me dus echt aan bijna alles wat ze zeggen. Voor mijn gevoel zijn ze zoooo oppervlakkig...
quote:Duidelijk de pubertijd
doe ook mijn best om me niet zo erg aan hun te ergeren maar het lukt gewoon niet. Ze denken gewoon heel anders dan ik en ik kan dus bv nooit een normaal gesprek met ze voeren.
ik ben 23 jaar.. zit allang niet meer in de puberteit en
kan ook niet o pmijn eigen niveau met mijn zus/ouders praten.
Hun hele leefwereld en denkwijze is gewoon anders.
Materialistisch, oppervlakkig... zich automatisch aanpassend aan de denk en leefwijze van de buren.... zonder eigen gedachten... etc etc...
Ik heb mijn eigen gezin... zit ik ook nog steeds in de puberteit ??
Beetje kortzichtig om het daar gelijk op te willen gooien...
quote:fijn! mensen die het wel snappen...
Op donderdag 20 februari 2003 19:07 schreef Mirage het volgende:
onzin mensen..
ik ben 23 jaar.. zit allang niet meer in de puberteit en
kan ook niet o pmijn eigen niveau met mijn zus/ouders praten.
Hun hele leefwereld en denkwijze is gewoon anders.
Materialistisch, oppervlakkig... zich automatisch aanpassend aan de denk en leefwijze van de buren.... zonder eigen gedachten... etc etc...
Ik heb mijn eigen gezin... zit ik ook nog steeds in de puberteit ??
Beetje kortzichtig om het daar gelijk op te willen gooien...
quote:wat is je leeftijd dan ?
Op donderdag 20 februari 2003 19:08 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net even aan m'n ouders gevraagd of ze vinden dat ik nog in de puberteit zit. Ze vonden beiden van niet, maar waren het er wel over eens dat ik een licht gestoorde jong volwassene ben.
GMN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |