Precies. Hij zegt dat hij Jane en Axel het meeste vertrouwd maar kruipt in kont van Jef, Mattie en Keanu.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jordy irritant op het moment.... vind zich 'the man' of zo.
Tis hier geen ponykampquote:Op maandag 3 februari 2025 14:38 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt alwéér uit hoe nobel hij is.
Ben je een fan als je niet meedoet om iemand gelijk met de grond te maken en hem uitscheld en alleen diegene benoemd terwijl er meerdere op het zelfde moment het zelfde doen.??quote:Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar mooi toch dat Jeffrey in ieder geval nog 1 fan heeft.
Bij de een kan je het beter verdragen dan bij een ander en denk dat dat ook menselijk isquote:Op maandag 3 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je een fan als je niet meedoet om iemand gelijk met de grond te maken en hem uitscheld en alleen diegene benoemd terwijl er meerdere op het zelfde moment het zelfde doen.??
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??quote:Op maandag 3 februari 2025 14:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Bij de een kan je het beter verdragen dan bij een ander en denk dat dat ook menselijk is
Eensquote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef Lillfex het volgende:
Vind het bullshit wat Jolien nu zegt Er zijn nu veel nieuwen bij en die moeten ook de kans krijgen
Daar is Feedback voor toch? Kunnen de mods bepalen wat ze wel en niet goed vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??
Ik hou niet van schelden maar gebeurd denk ik Je hoeft niet grof te worden om je mening kenbaar te maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??
er lagen 2 dubbele stemmen.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:46 schreef Lillfex het volgende:
Dan heeft o0fwel Mattie of Jane de dubbele stem gekocht
Waarschijnlijk goed denk ik.....al een heel verschil met jaren ervoor. Bijna iedereen is het ermee eens. ......Terwijl ik dat jaren een fijn forum heb gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is Feedback voor toch? Kunnen de mods bepalen wat ze wel en niet goed vinden.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hou niet van schelden maar gebeurd denk ik Je hoeft niet grof te worden om je mening kenbaar te maken.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:46 schreef basicsaint het volgende:
Yay, kluis is leeg! Jane dubbele stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |