abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216533910
Praatjes vullen geen gaatjes, wel topics.
  maandag 3 februari 2025 @ 13:37:26 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216534581
Ik had toch wel eens gezegd dat er hier in het gebouw iemand al sinds begin deze maand elke dag urenlang aan het timmeren boren en zagen is?
Ik heb dit weekend een heel vriendelijk ( ja echt, de bovenbuurvrouw schreef het ) briefje in de lift gehangen en het is gewoon al de hele dag stil.
*O*
Vorige week zijn er drie verschillende buren aan mijn deur geweest om te vragen of het hier was en of ik wist waar het was, maar het ging maar door.
Ik hoop zo dat het geholpen heeft!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216536665
Dat zou wel fijn zijn ja. Op een gegeven moment ben je klaar met dat geboor!
  maandag 3 februari 2025 @ 17:46:50 #4
176471 oh-oh
pi_216537678
Het was vooral dat constante getimmer waar de hele flat klaar mee was.
Oogcontrole was goed. Links was nog prima, over zes weken weer laten checken en als het dan nog goed is pas weer drie maanden later controle. Dat zou echt fijn zijn!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216538433
Continu lawaai is geen pretje. Fijn dat het rustig was!

Hier kwam de oudste terug van de ortho. Vorige keer was ik mee en zei de ortho dat er nog 1 afspraak nodig was, voordat de beugel er uit kon. Komt hij vandaag terug van die afspraak met de mededeling dat er nog een paar afspraken nodig zijn. Zucht. Hij hoopte zo zonder beugel op eindexamen reis te kunnen. Dus ik mag een heel hard gaan mopperen. Het antwoord was dat "de communicatie niet helemaal goed was gegaan". Uh de communicatie was helemaal niet goed.
Het staat wat mij betreft ook prima. Dus dit geintje gaat niet lang meer duren.
  maandag 3 februari 2025 @ 18:56:44 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_216538707
Moe maar voldaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 februari 2025 @ 21:50:05 #7
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_216542097
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Continu lawaai is geen pretje. Fijn dat het rustig was!

Hier kwam de oudste terug van de ortho. Vorige keer was ik mee en zei de ortho dat er nog 1 afspraak nodig was, voordat de beugel er uit kon. Komt hij vandaag terug van die afspraak met de mededeling dat er nog een paar afspraken nodig zijn. Zucht. Hij hoopte zo zonder beugel op eindexamen reis te kunnen. Dus ik mag een heel hard gaan mopperen. Het antwoord was dat "de communicatie niet helemaal goed was gegaan". Uh de communicatie was helemaal niet goed.
Het staat wat mij betreft ook prima. Dus dit geintje gaat niet lang meer duren.
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.

En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent, -O- en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
pi_216543642
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.

En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent, -O- en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgende |:(

Hier vallen de extra kosten wel mee. 3k is wel erg veel om niet te overleggen :X
Hier in ieder geval 1 afspraak extra, maar als ze het echt uitrekken dan kan hij ook voor zijn 18e niet naar de tandarts voor foto's en evt gaatjes vullen, waardoor hij daar zelf voor moet betalen ipv dat het onder de jeugdvergoeding valt. We kunnen het missen, maar wel even de moeite om over te gaan heksen :(
pi_216543704
Zooo, 3k extra, zonder overleg :X

Bij dochter hebben ze toen haar tanden geslepen :? zonder overleg.
Ik was er wel, alleen had zoon het op een gillen gezet in zn maxicosi :') en stond ik buiten met hem. Ze kwam redelijk in shock naar buiten want ze zouden alleen de beugel verwijderen.

Ennuh, moet de ortho nog bellen voor zoon :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216543918
quote:

[..]

Ow wauw, dat is wel een flink bedrag extra ineens!

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 07:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgende |:(

Hier vallen de extra kosten wel mee. 3k is wel erg veel om niet te overleggen :X
Hier in ieder geval 1 afspraak extra, maar als ze het echt uitrekken dan kan hij ook voor zijn 18e niet naar de tandarts voor foto's en evt gaatjes vullen, waardoor hij daar zelf voor moet betalen ipv dat het onder de jeugdvergoeding valt. We kunnen het missen, maar wel even de moeite om over te gaan heksen :(
Zou inderdaad wel fijn zijn dan als de beugel er voor z’n 18e uit is. En zij hoeven dat niet te weten dat jullie het wel kunnen betalen. Er zullen zat jongeren zijn die vanaf 18 alles (of veel) zelf moeten betalen. En daarvoor is het helemaal veel geld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zooo, 3k extra, zonder overleg :X

Bij dochter hebben ze toen haar tanden geslepen :? zonder overleg.
Ik was er wel, alleen had zoon het op een gillen gezet in zn maxicosi :') en stond ik buiten met hem. Ze kwam redelijk in shock naar buiten want ze zouden alleen de beugel verwijderen.

Ennuh, moet de ortho nog bellen voor zoon :@
Mooi klusje voor vandaag dan :P
Hier was het overigens inschrijven via de website en dan krijg je een afspraak toegestuurd.
(Bij de jongste werd ik trouwens gebeld naar aanleiding van de inschrijving, toen startte er net een nieuwe ortho daar die alleen op vrijdag daar aan het werk was. Dus als dat geen probleem was dan kon ze twee weken later al starten. Dus voor haar een hele korte wachtlijst.
Zoon heeft iets langer moeten wachten, die mag in maart beginnen. Maar wel de zelfde ortho (ondertussen ook op maandag). Had gehoopt dat ik afspraak van dochter. Op dezelfde dag en tijd kon zetten als die van zoon deze keer. Zat precies 6 weken tussen. Maar nu zit er dus een tandartsafspraak tussen en wordt de goede draad boven dus wat later geplaatst. Dus dan zal het wel een week schelen of zo ;)
Ach ja met een beugel aanmeten zal de planning verder toch niet gelijk lopen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 februari 2025 @ 09:49:34 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216544496
Boh, zondag op de hap gezeten ivm zo ontzettend veel pijn in hoofd en ogen door die stomme griep. Een of andere neusspray meegekregen.
Nu weer bij de dokter omdat t niet te doen is. Er staat zoveel stuk op mn gezicht.
Vingerprik 97 ontstekingswaarden op de 100. Toch maar een antibioticum erbij.

Hoop zo dat ik me snel wat beter ga voelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216544716
Beterschap @Ynske
Fake it till you make it...
pi_216544736
Ik ga vanmiddag écht bellen Hillie :Y Wil zoon er wel bij hebben vanwege zn rooster. En ik moet de verwijs van de tandarts opzoeken. De derde al maar ik raak ze steeds kwijt :@
Oh, mijn tandarts waarschuwde me wel dat de communicatie van de ortho waar ik heen wil, niet zo best is. Hij stuurde me naar een ander maar iets met in de stad moeten rijden :') en deze zit er buiten. Ook voor zoon handiger, kan ie tzt alleen. De communicatie bij de ortho toen van dochter liet ook te wensen over dus ik ben wel wat gewend :P

Zou fijn zijn als je later wel hun afspraken tegelijk kunt maken. Zal toch te doen moeten zijn, al loopt je dochter wat voor in het beugeltraject? Scheelt jojo-en ;)

Ahjee @Ynske Hopelijk werkt de ab kuur. Sterkte en beterschap :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_216545072
quote:

[..]

Oef :X. Dat is echt niet netjes!

Wij hebben net de 2e set invisalign gekregen. Toen zei de ortho al: dit is voor finetuning. Je kan daar in principe zo lang mee doorgaan als je wil. Het is aan jullie om te zeggen dat het klaar is. Dus ik ga daar heel goed op letten :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216545107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Ynske het volgende:
Boh, zondag op de hap gezeten ivm zo ontzettend veel pijn in hoofd en ogen door die stomme griep. Een of andere neusspray meegekregen.
Nu weer bij de dokter omdat t niet te doen is. Er staat zoveel stuk op mn gezicht.
Vingerprik 97 ontstekingswaarden op de 100. Toch maar een antibioticum erbij.

Hoop zo dat ik me snel wat beter ga voelen
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschap :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_216545434
Marktplaats gedoe...
We hadden onze keuken erop gezet, met de datum erbij dat hij er uit moet.
Daar reageerde iemand op, leek allemaal prima, tot we tot een datum probeerden te komen, hij kon wel een week later... :{ het stond notabene in mijn advertentie -O-
Nu heb ik nog 2 mensen achter de hand, kijken of die nog reageren, ik heb maar gelijk gevraagd of ze de betreffende datum kunnen...
Zucht, ik dacht dat is mooi, die zijn we kwijt. Maar helaas.
pi_216545608
Mush, ik weet niet hoe druk het bij die ortho is, maar ik zou niet meteen een afspraak verwachten, eerder dat ze contact opnemen als hij aan de beurt is en een afspraak inplannen.

Hier zijn de afspraken buiten schooltijd overigens niet te doen (en in vakanties zijn ze dicht). Tja 80% van wat een beugel draagt (of waarschijnlijk meer) is gebonden aan schooltijden en ze kunnen niet iedereen er buiten plannen. Ik probeer meestal zo vroeg mogelijk op de dag (8.00 ofzo) dan heb ik dochter om 9.15 uiterlijk weer in de klas (tis een stukje rijden hier, ze gaan hier tzt ook niet zelf naar toe kunnen, heel onpraktisch met ov).

Ynske veel beterschap, da klinkt echt naar!

Nijna irritant als mensen denken er toch wel hun eigen draai aan te kunnen geven terwijl de advertentie heel duidelijk is. Hopelijk kan een van de andere wel die week
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 februari 2025 @ 11:47:34 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216545638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschap :*.
Dank je. Laten we hopen dat t snel werkt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216545697
Hier was het plannen van de afspraak van de ortho buiten schooltijd ook onbegonnen werk. Ze werken onder schooltijden zo ongeveer... Maar ik heb op een gegeven moment maar besloten om me niet meer in honderd bochten te wringen en gewoon te plannen. Als ze dan een toets hadden in die tijd probeerde ik de afspraak wel te verzetten, maar verder was het dikke pech.
Mag morgen met de jongste voor controle, volgens mij nu een half jaar beugelloos. En ze draagt haar nachtbeugel met enige regelmaat, volgens mij volgens afspraak. We gaan het horen morgen wat het plan verder is.
Ik dacht dat we dan nog 1 afspraak krijgen als de beugel er een jaar uit is.

Bij de oudste zijn we afgehaakt, die droeg dat nachtding niet. Dan ga ik ook geen consulten bij de ortho betalen om te horen dat ze hem wel moet dragen... Maar ze hebben ook zo'n spalkje achter de tanden dus het zal wel enigszins in het gareel blijven... hoop ik.
pi_216545707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]
Dank je. Laten we hopen dat t snel werkt
Vaak merk je binnen een dag of 2 echt wel verschil als het een bacteriële infectie is, ik duim voor je dat je snel weer de goede kant op gaat :*
  dinsdag 4 februari 2025 @ 11:56:03 #21
176471 oh-oh
pi_216545748
Oef beterschap @Ynske !
Blij dat ze geen hondenbeugels doen , dan was ik failliet :P
( Groucho Marx )
pi_216545775
Hebben jullie het nou ook dat je de laatste tijd amper meer normaal door je Facebook kan scrollen zonder dat 95% reclame/suggestie junk is?
Ik kan geen 5 tellen op een post blijven hangen (niet eens aangeklikt), of ik word daarna dood gegooid met allerlei gerelateerde rotzooi?
Pagina na pagina, post na post. 8)7
Ik zie amper meer datgene wat ik wel bewust volg en dat is echt niet veel.
Ik blok, verwijder, klik weg maar er poppen er zo 20 nieuwe op.
Gekmakend en tijdrovend. :{w
  dinsdag 4 februari 2025 @ 12:00:50 #23
176471 oh-oh
pi_216545816
Geen last van.
Ik krijg nu wel overal alleen maar post over Billie Eilish die door Beyonce van haar Grammy's beroofd is :D :')
( Groucho Marx )
pi_216545844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Geen last van.
Ik krijg nu wel overal alleen maar post over Billie Eilish die door Beyonce van haar Grammy's beroofd is :D :')
Yup, ik word er mee overladen. Keer op keer. ;(
  dinsdag 4 februari 2025 @ 12:05:36 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216545877
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat je de laatste tijd amper meer normaal door je Facebook kan scrollen zonder dat 95% reclame/suggestie junk is?
Ik kan geen 5 tellen op een post blijven hangen (niet eens aangeklikt), of ik word daarna dood gegooid met allerlei gerelateerde rotzooi?
Pagina na pagina, post na post. 8)7
Ik zie amper meer datgene wat ik wel bewust volg en dat is echt niet veel.
Ik blok, verwijder, klik weg maar er poppen er zo 20 nieuwe op.
Gekmakend en tijdrovend. :{w
Ik gooi hem dan altijd zsm uit in de hoop dat dat signaal wel door komt. :') Maar er is geen doorkomen aan idd.
En allerlei suggestief clickbaitnieuws uit regio's ver weg wat echt totaal niet interessant is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')