oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Continu lawaai is geen pretje. Fijn dat het rustig was!
Hier kwam de oudste terug van de ortho. Vorige keer was ik mee en zei de ortho dat er nog 1 afspraak nodig was, voordat de beugel er uit kon. Komt hij vandaag terug van die afspraak met de mededeling dat er nog een paar afspraken nodig zijn. Zucht. Hij hoopte zo zonder beugel op eindexamen reis te kunnen. Dus ik mag een heel hard gaan mopperen. Het antwoord was dat "de communicatie niet helemaal goed was gegaan". Uh de communicatie was helemaal niet goed.
Het staat wat mij betreft ook prima. Dus dit geintje gaat niet lang meer duren.
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgendequote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.
En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent,en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
Ow wauw, dat is wel een flink bedrag extra ineens!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.
En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent,en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
Zou inderdaad wel fijn zijn dan als de beugel er voor z’n 18e uit is. En zij hoeven dat niet te weten dat jullie het wel kunnen betalen. Er zullen zat jongeren zijn die vanaf 18 alles (of veel) zelf moeten betalen. En daarvoor is het helemaal veel geld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgende![]()
Hier vallen de extra kosten wel mee. 3k is wel erg veel om niet te overleggen![]()
Hier in ieder geval 1 afspraak extra, maar als ze het echt uitrekken dan kan hij ook voor zijn 18e niet naar de tandarts voor foto's en evt gaatjes vullen, waardoor hij daar zelf voor moet betalen ipv dat het onder de jeugdvergoeding valt. We kunnen het missen, maar wel even de moeite om over te gaan heksen
Mooi klusje voor vandaag danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zooo, 3k extra, zonder overleg![]()
Bij dochter hebben ze toen haar tanden geslepenzonder overleg.
Ik was er wel, alleen had zoon het op een gillen gezet in zn maxicosien stond ik buiten met hem. Ze kwam redelijk in shock naar buiten want ze zouden alleen de beugel verwijderen.
Ennuh, moet de ortho nog bellen voor zoon
Oefquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschapquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Ynske het volgende:
Boh, zondag op de hap gezeten ivm zo ontzettend veel pijn in hoofd en ogen door die stomme griep. Een of andere neusspray meegekregen.
Nu weer bij de dokter omdat t niet te doen is. Er staat zoveel stuk op mn gezicht.
Vingerprik 97 ontstekingswaarden op de 100. Toch maar een antibioticum erbij.
Hoop zo dat ik me snel wat beter ga voelen
Dank je. Laten we hopen dat t snel werktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschap.
Vaak merk je binnen een dag of 2 echt wel verschil als het een bacteriële infectie is, ik duim voor je dat je snel weer de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je. Laten we hopen dat t snel werkt
Yup, ik word er mee overladen. Keer op keer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Geen last van.
Ik krijg nu wel overal alleen maar post over Billie Eilish die door Beyonce van haar Grammy's beroofd is![]()
Ik gooi hem dan altijd zsm uit in de hoop dat dat signaal wel door komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat je de laatste tijd amper meer normaal door je Facebook kan scrollen zonder dat 95% reclame/suggestie junk is?
Ik kan geen 5 tellen op een post blijven hangen (niet eens aangeklikt), of ik word daarna dood gegooid met allerlei gerelateerde rotzooi?
Pagina na pagina, post na post.![]()
Ik zie amper meer datgene wat ik wel bewust volg en dat is echt niet veel.
Ik blok, verwijder, klik weg maar er poppen er zo 20 nieuwe op.
Gekmakend en tijdrovend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |