die Jay Gorter moet toch ook wel een keer denken wat doe ik hier?quote:
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die Jay Gorter moet toch ook wel een keer denken wat doe ik hier?
Maar zal wel lekker verdienen
Stukje Owen Wijndal.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.
nee das waar, ja je zit dan prima idd als je verder geen ambities hebtquote:Op maandag 3 februari 2025 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrijp vindt die zijn rol wel prima. Tegen een mooi salaris inderdaad. Wilde ook niet naar Heerenveen.
Dat is gewoon een bogarde situatie in zijn chelsea tijd. Die gaat over 3 jaar pas weg vrees ik.quote:
Die rooie is Kale.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Kale of Kokkie (ik haal die 2 altijd door elkaar, ook omdat ze beiden kaal zijn wat zeer verwarrend is) vindt dat we Ihattaren moeten kopen.
Ben benieuwd wat ie er van kan.quote:
Dat lijkt me wat overdrevenquote:
Nu al met afstand de allerbeste speler in de eredivisie van de afgelopen tien jaar, en KroesGOD regelt dat voor ons.quote:
En er mogen/moeten er nog wel een paar weg hoor ......quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk minimaal 2de en dan in de zomer nog een paar gerichte versterkingen.
Ja uiteraard maar het is onrealistisch te verwachten dat je van alle rotzooi in 1x afkomt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er mogen/moeten er nog wel een paar weg hoor ......
Geen idee wat hij vangt maar zo verschrikkelijk vind ik 'm nou ook weer niet spelen dit seizoen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bogarde situatie in zijn chelsea tijd. Die gaat over 3 jaar pas weg vrees ik.
Kon ook niet zo gek veel fout doen in die 20 minuutjesquote:Op maandag 3 februari 2025 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee wat hij vangt maar zo verschrikkelijk vind ik 'm nou ook weer niet spelen dit seizoen.
We moeten echt eens in een kringgesprek wat doen aan deze negativiteit van jou hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kon ook niet zo gek veel fout doen in die 20 minuutjes
daar betaal ik al een professional voorquote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
We moeten echt eens in een kringgesprek wat doen aan deze negativiteit van jou hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |