Dit keer gewoon uit mezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het hier thuis vaak vroeg maar dat valt alleszins mee vergeleken met jullie
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het hier thuis vaak vroeg maar dat valt alleszins mee vergeleken met jullie
Hier ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2025 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Handige feature van een Toyota: ontgrendelknop op de afstandsbediening ingedrukt houden en alle ramen gaan open. Superhandig. Komt 's ochtends de buurman aanbellen om te melden dat alle ramen van je huurauto open staan. In de zeikende regen. Hele binnenkant zeiknat![]()
Die knop zal in een broekzak ofzo wel per ongeluk indrukt zijn, wat een kutfunctie dat het überhaupt kan.
Hoe is het weer daar?quote:
Stormwaarschuwing, sta bij de ingang met duizenden anderen te wachten tot de boel open gaat en ondertussen vasthouden bij de windstotenquote:
Jij bent vroegquote:
Ja, vertel meer?quote:
Wat is het nu?quote:
Doe maar niet.quote:
Doe niet zo misogynistisch. #FreeKleinzusje #MakeKleinzusjeGreatAgain.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe niet zo misogynistisch. #FreeKleinzusje #MakeKleinzusjeGreatAgain.
Deze versie heb ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sportschau is vandaag een aanrader.Tevens heerlijk zitten lezen op balkon.......
[ afbeelding ]
Met een Bommelaar. Thomése. Die ik net heb afgekraakt op Facebook.quote:
Goedemorgenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |