abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216530068
HBO Max zend de nieuwe afleveringen van Totally Spies uit maar alle Nederlandse acteurs zijn in de Nederlandse versie vervangen na 20 jaar trouwe en gewaardeerde dienst. De oude acteurs waren Mandy Huydts, Niki Romijn, Lottie Hellingman en Melise de Winter. De stem van Jerry, Jan Nonhof, zou inmiddels met pensioen zijn.

Ik kan me voorstellen dat de fans het niet leuk vinden dat alle oude acteurs ontslagen zijn. Eventuele klachten kunnen gestuurd worden naar producent Zodiak Kids (Banijay), dubbingstudio Iyuno en HBO Max. Misschien dat de makers de nare beslissing zullen terugdraaien als er voldoende klachten binnenkomen.

Bijvoorbeeld Melise de Winter was eerder de stem van Shinchan (en tevens de stem van Daphny van Scooby Doo) en Mandy Huydts was eerder de stem van zuster Joy van Pokemon. Ook buiten Totally Spies geen onbekenden dus.

banijaykidsandfamilydistribution.com
iyuno.com
hbomax.com

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatje2658 op 03-02-2025 00:41:15 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_216530082
Totally Spies _O_ _O_

Ik was vroeger altijd Sam _O-
-XOXO-
pi_216530162
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Totally Spies _O_ _O_

Ik was vroeger altijd Sam _O-
Jij liep je bijvoorbeeld wel eens te verbergen achter een staande reclame van een winkel in de hoop dat mensen je niet zagen? Dat zal dan wel een behoorlijke trend zijn geweest de afgelopen 20 jaar want Totally Spies was destijds voor 18.00 uur 's avonds het best bekeken kinderprogramma in Nederland.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_216530192
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:33 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Jij liep je bijvoorbeeld wel eens te verbergen achter een staande reclame van een winkel in de hoop dat mensen je niet zagen? Dat zal dan wel een behoorlijke trend zijn geweest de afgelopen 20 jaar want Totally Spies was destijds voor 18.00 uur 's avonds het best bekeken kinderprogramma in Nederland.
Zeker. Of op missie door het hotel met duikrollen achter een muurtje gewapend met onze echte gadgets bestaande uit mijn moeders oude make-up spiegeltjes en laserlipstick :') _O-
-XOXO-
  Miss 200.000.000! maandag 3 februari 2025 @ 06:03:05 #5
367000 roos94
pi_216530656
Ik was altijd Clover omdat zij blond was en ik ook.
pi_216536571
Herhalingen van de eerste vijf seizoenen zijn momenteel te zien bij RTL Videoland. De film wordt op dit moment uitgezonden bij Pathe Thuis.

Waarschijnlijk heeft Nickelodeon nog steeds de rechten van seizoen zes.

De nieuwe afleveringen die HBO Max momenteel uitzend zijn van het zevende seizoen.

In 2009 werd er een spinoff-serie gemaakt genaamd "Amazing Spies" waarvan niet duidelijk is welke Nederlandse televisiezender daarvan de rechten heeft.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kaatje2658 op 05-02-2025 15:44:28 ]
pi_217075725
Inmiddels staan er weer nieuwe afleveringen (het tweede gedeelte van seizoen zeven) op de website van HBO Max. Helaas weer met de vervangende stemacteurs.
pi_218358233
Het zevende seizoen van Totally Spies is momenteel ook te zien bij Cartoon Network.
pi_218359629
Here we go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')