Ach, hopelijk volgend weekend beter. Erg verkouden/ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend als een lamme teckel op de bank gelegen
Precies.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dan ineens naast liefde van je leven komt te zitten.
Dimmie kan dit ook zonder ziek te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ach, hopelijk volgend weekend beter. Erg verkouden/ziek?
Nee ben gewoon Toos vriendloosquote:Op zondag 2 februari 2025 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ach, hopelijk volgend weekend beter. Erg verkouden/ziek?
Die dan geen woord zegt, en na de film meteen opstaat en wegloopt.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dan ineens naast liefde van je leven komt te zitten.
Met haar vriendquote:Op zondag 2 februari 2025 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dan geen woord zegt, en na de film meteen opstaat en wegloopt.
Is je dinnetje nog steeds aan het feesten in het buitenland?quote:Op zondag 2 februari 2025 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ben gewoon Toos vriendloos
Whats happens in Aspen stays in Aspen.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je dinnetje nog steeds aan het feesten in het buitenland?
Zit nu in het vliegtuig vanuit NY.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je dinnetje nog steeds aan het feesten in het buitenland?
AZ heeft gewonnen denk ik.quote:
Heb je morgen dagje vrij?quote:Op zondag 2 februari 2025 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit nu in het vliegtuig vanuit NY.
Nog een paar uurtjes
Is wel heel inclusief.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die naar knoflook en Ras-el-Hanout ruikt.
quote:
Weekend voorbijquote:Op zondag 2 februari 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
AZ heeft gewonnen denk ik.
Ohw, dat is sowieso jammerquote:
Hoop dat je voor de verandering eens een nachtje goed slaapt danquote:Op zondag 2 februari 2025 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. morgen op 7 uur op Schiphol staan en dan door naar de uni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |