Moet ik de hele dag op vier uur slaap doenquote:Op maandag 3 februari 2025 05:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu heb je een uur meer aan je dag.
Ik ga supergoed voor FFF![]()
hou niets binnen
is dat anti dirree spul? Heb wel wat in huis ja maar de vorige keer toen ik dat nam verstopte ik weer voor een paar dagen dus wacht er nog even mee. Hoef ook niet de hele tijd te rennen nu maar kan denk k niet van huis weg.quote:Op maandag 3 februari 2025 05:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet ik de hele dag op vier uur slaap doen![]()
![]()
Heb je geen domperidon?
Nee antibraak en misselijkheidquote:Op maandag 3 februari 2025 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat anti dirree spul? Heb wel wat in huis ja maar de vorige keer toen ik dat nam verstopte ik weer voor een paar dagen dus wacht er nog even mee. Hoef ook niet de hele tijd te rennen nu maar kan denk k niet van huis weg.
oh nee dat heb ik niet. misselijkheid is weg , heb vannacht nog 1 keer over gegeven daarna niet meer maar heb ook niets meer gegeten. Heb kitesurfen voor morgen maar afgezegdquote:Op maandag 3 februari 2025 05:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee antibraak en misselijkheid
Zou eerst mijn bloempje ophalen van schiphol en dan naar de uni en daarna naar de psych en dan een hele lange siestaquote:
yup yup!quote:Op maandag 3 februari 2025 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koens![]()
lekker vroeg weer. Moet je naar werk?
ohh komt je dinny terug vandaagquote:Op maandag 3 februari 2025 05:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou eerst mijn bloempje ophalen van schiphol en dan naar de uni en daarna naar de psych en dan een hele lange siesta
getver, that sucks. Heb je dat vaak daar?quote:Op maandag 3 februari 2025 05:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk buikgriep . Zit aan de gerriederrie en overgeven sinds gister middag.
Heb welles gerriederrie gehad ja maar niet in deze mate. Overgeven afgezien die ene keer van voedselvergiftiging niet gehad hier. Denk niet dat dat het eten is geweest want had gister ochtend alleen maar granola gegeten met yoghurt en niemand anders die dat ook heeft gegeten is ziek.quote:Op maandag 3 februari 2025 05:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getver, that sucks. Heb je dat vaak daar?
de Thaise variant van de Bali Bellyquote:Op maandag 3 februari 2025 05:43 schreef bitterbal het volgende:
denk met de hygiene standaard hier heb je veel kans op darmklachten ja
Ja over drie kwartier touchdownquote:Op maandag 3 februari 2025 05:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh komt je dinny terug vandaag![]()
Hoe gaat het met de studie? gaat het je makkelijk af?
Kan dat woord echt niet meer horen. Elke fucking influencer op insta zegt ik heb bali belly. Man noem het gewoon diarreequote:Op maandag 3 februari 2025 05:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Thaise variant van de Bali Belly
Zijn de Thai handvegers eigenlijk?quote:Op maandag 3 februari 2025 05:43 schreef bitterbal het volgende:
denk met de hygiene standaard hier heb je veel kans op darmklachten ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |