En Vivendi kan je goedkoop inslaan via Bollore....quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:25 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ontdekt dat je via Vivendi goedkoop UMG kunt inslaan.
Hmm even kijken naar odet vanavond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef flyguy het volgende:
[..]
En Vivendi kan je goedkoop inslaan via Bollore....
... en Bollore kan je goedkoop inslaan via Odet.
Ik ben eruit gestapt. Pak 'm beet +200% in 2,5 jaar vond ik wel mooi en het is een aardig volatiel aandeeltje met niet superveel handelsvolume. Dat vond ik toch niet helemaal lekker meer voelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:31 schreef recursief het volgende:
[..]
Deze is intussen aardig omhooggeschoten. Ik neig ernaar binnenkort te verkopen, hoewel de plannen van Trump gunstig zouden uitvallen voor kernenergie (daarom de koerssprong van vandaag).
[ afbeelding ]
Waarom wil je geen Amerikaanse bedrijven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb ETF's/indextrackers bij ASN, Meesman en BND. Daar zitten nogal veel Amerikaanse bedrijven in en daar wil ik eigenlijk wel vanaf. Welke ETF's zonder Amerikaanse bedrijven raden jullie aan?
IE0006WW1TQ4quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:17 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb ETF's/indextrackers bij ASN, Meesman en BND. Daar zitten nogal veel Amerikaanse bedrijven in en daar wil ik eigenlijk wel vanaf. Welke ETF's zonder Amerikaanse bedrijven raden jullie aan?
Dit begint ineens niet zo gek meer te lijken, begin er nu toch zelf ook over na te denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zit er over te denken om helemaal uit aandelen (ETF's) te gaan tot de rust wat terugkeert in de US.
Maar dat kan wel pas begin 2029 zijn.
Ben benieuwd naar de impact van het uit het land zetten van miljoenen goedkope werkkrachten (landbouw, restauratie, retail). Of zou het zo'n vaart niet lopen? Met die superdure militaire vluchten zet je er per vlucht 10 tot 100 de grens over, dat schiet niet op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ben eruit gestapt. Pak 'm beet +200% in 2,5 jaar vond ik wel mooi en het is een aardig volatiel aandeeltje met niet superveel handelsvolume. Dat vond ik toch niet helemaal lekker meer voelen.
Overigens laat ik dit even in cash. Eerst maar eens kijken wat de grappen en grollen van Trump voor invloed op de wereldeconomie gaan hebben.
De grootste schade is voorlopig omdat die arbeiders onderduiken vanwege ICE acties.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de impact van het uit het land zetten van miljoenen goedkope werkkrachten (landbouw, restauratie, retail). Of zou het zo'n vaart niet lopen? Met die superdure militaire vluchten zet je er per vlucht 10 tot 100 de grens over, dat schiet niet op.
Ik koop gewoon grondstoffenaandelen (op dit moment geen individuele aandelen in bezit) zoals bijv BHP, Rio of Mosaic.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef bananen-plukker het volgende:
Een vraagje tussendoor.
Waar kopen jullie grondstoffen?
Handelen jullie ook in fractionele aandelen?
Mag ik je vragen waarom je niet kiest voor een ander Europees bedrijf in defensie? Ik zie dat Rheinmetall ondertussen op een P/E-ratio van 80 zit. Zelf kijk ik bijvoorbeeld naar Leonardo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef BEFEM het volgende:
Extra rheinmetall ingeslagen. Heb er vertrouwen in.
Ik kijk niet naar P/E maar geopolitiek. Het zullen vooral klanten van Rheinmetall zijn die veel geld in defensie gaan pompen (Nederland, Duitsland, Denemarken en nog een paar). Zij zijn beter gepositioneerd en breder in assortiment dan Leonardo. Veel zit al in de prijs maar ik denk dat het met Trump alleen maar vele malen erger gaat worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:44 schreef Sunshiner het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je niet kiest voor een ander Europees bedrijf in defensie? Ik zie dat Rheinmetall ondertussen op een P/E-ratio van 80 zit. Zelf kijk ik bijvoorbeeld naar Leonardo.
Vanwege Trump.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom wil je geen Amerikaanse bedrijven?
Nadeel van individuele grondstofaandelen is wel dat het stuk voor stuk grote boefjes zijn en zaken doen met grote boefjes. Nu Barrick weer in Mali, dan weer omkoping, dan weer opblazen van heritage.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef bananen-plukker het volgende:
Een vraagje tussendoor.
Waar kopen jullie grondstoffen?
Handelen jullie ook in fractionele aandelen?
Omdat beleggers kijken naar de toekomst. De cijfers gaan vooral over het (recente) verleden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iemand een idee waarom Aegon in het rood staat terwijl de jaarcijfers goed zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |