Ga je die de komende jaren dagelijks quoten? Denk dat het elke dag wel van toepassing gaat zijn;)quote:
Kan ‘m beter in sig zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ga je die de komende jaren dagelijks quoten? Denk dat het elke dag wel van toepassing gaat zijn;)
Die Ford was in ieder geval duidelijk. "With a right smile on my face".quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
De aangekondigde verhogingen van exporttarieven voor stroom aan enkele staten zal ook niet meehelpen.
En er zijn nog wel meer opties genoemd, zoals nikkel export platleggen of gewoon geen stroom meer leveren.
https://financialpost.com/commodities/energy/ontario-impose-tariff-power-3-us-states
Futures AEX zijn groen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ga je die de komende jaren dagelijks quoten? Denk dat het elke dag wel van toepassing gaat zijn;)
Klopt, maar die dollarkoers trekt ooit wel weer bij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het gaat wel dubbelop nu.
En de Dollarkoers t.o.v. de Euro pleurt naar beneden en de aandelen zelf in US$ ook nog eens.
"Ooit" kan lang zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, maar die dollarkoers trekt ooit wel weer bij.
Tis pas verlies (of winst) als je verkoopt!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
Die debiel heeft mij duizenden euro's gekost de afgelopen dagen.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Tis pas verlies (of winst) als je verkoopt!
Toen ie verkozen was schoot de beurs ongeveer evenveel omhoog. What goes up must come down. Maar zo snel weer had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
Die debiel heeft mij duizenden euro's gekost de afgelopen dagen.
Ik begrijp dus niet dat er niemand is in Amerika die dit een slecht idee vindt, die hele handelsoorlog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je zou zeggen dat er ook in Amerika flink wat mensen pissig worden...
Die zijn er wel, maar kritische pers wordt uit het WH geweerd en kundige mensen op belangrijke posities worden er door Musk uitgewerkt of hun budgetten worden afgepakt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik begrijp dus niet dat er niemand is in Amerika die dit een slecht idee vindt, die hele handelsoorlog.
(Ze zullen er wel zijn, maar niet op invloedrijke plekken in elk geval)
Dat betwijfel ik. Dollar staat nog steeds historisch hoog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, maar die dollarkoers trekt ooit wel weer bij.
Ja bedoelde vooral in verhouding met de euro.. maar goed ik heb te weinig kennis over euro/dollar etc hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dollar staat nog steeds historisch hoog.
is er niet een puur EU etf? Ik vermoed meer stijging hier dan de US fondsenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef Black-Death het volgende:
Straks maar eens even de VanEck Defense UCITS ETF (IE000YYE6WK5) inslaan. Palantir zit stevig in deze ETF, dus die verkoop ik als los aandeel. Tevens de helft van NVIDIA eruit, die heeft een te grote weging gekregen in mijn portfolio (ja zelfs met de dalingen de afgelopen tijd)
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:27 schreef stinkie het volgende:
Is
[..]
is er niet een puur EU etf? Ik vermoed meer stijging hier dan de US fondsen
Als het in plaats van EU ook de Europese Monetaire Unie mag zijn (EMU), dan zou je bij iShares kunnen kijken naar:quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:27 schreef stinkie het volgende:
Is
[..]
is er niet een puur EU etf? Ik vermoed meer stijging hier dan de US fondsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |