Jammer. Zit je nu met Gorter als tweede keeper.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Mager bedrag. Pasveer blijf heel meneer.
[ x ]
En er zal dus een nieuwe keeper gezocht moeten worden,quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Mager bedrag. Pasveer blijf heel meneer.
[ x ]
Shagroker Andries is nog wel beschikbaar.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En er zal dus een nieuwe keeper gezocht moeten worden,
zo lang kan Pasveer niet meer mee
Reservekeeper die terecht is gepasseerd door een 41jarige. Zo slecht is het bedrag dan ook weer niet denk ik dan.quote:
Nouja, dat niet juichen (was me zelf overigens niet opgevallen, dus als dat niet gebeurd is dan ligt het anders) verdiende niet de schoonheidsprijs imo.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:51 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Volgens mij ook best een sympathieke gozer, snap dat gekanker van "journalisten" op hem ook niet echt...
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, dat niet juichen (was me zelf overigens niet opgevallen, dus als dat niet gebeurd is dan ligt het anders) verdiende niet de schoonheidsprijs imo.
In de OPquote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam net hier om dat te zeggen
Goeie genade zeg. Die verdient bijna een eigen topic.
Mooi hoe Henderson, die de Engelse pers gewend was, hier even keihard het journaille de les leest.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
"ik heb ze teruggekeken, ja"... "nee, niet in detail"
Ach ach ach ach ach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hebben weer een paar centen en nog paar uren om wat te regelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Reservekeeper die terecht is gepasseerd door een 41jarige. Zo slecht is het bedrag dan ook weer niet denk ik dan.
Dat je een gok neemt met pasveer nu is wat anders. Als daar iets mee gebeurd ben je de sjaak
Dat is Lentin Goodijk van VI toch? Wel een intelligente man volgens mij, maar dit is niet sterk. Henderson komt hier wel goed over.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
"ik heb ze teruggekeken, ja"... "nee, niet in detail"
Ach ach ach ach ach
Hans zei dat hij slecht in Engels was en toen zei Henderson ik waarschijnlijk nog slechter. Ik kan dat scousertaaltje wel goed hebben, Carragher is soms ook amper te verstaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is Lentin Goodijk van VI toch? Wel een intelligente man volgens mij, maar dit is niet sterk. Henderson komt hier wel goed over.
Wel een beetje vreemd om in je lokale dialect (bijvoorbeeld 'us' i.p.v. 'ik') tegen anderstaligen te spreken. Maar goed, blijft een Engelse tokkie natuurlijk.
Bizar eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
12 punten los van Feyenoord, dat is toch wel geniaal
Normaal is Lentin wel een goede jongen, ja. Die ook niet meegaat in de polemiek en onafhankelijke vragen stelt. Iemand die op de perstribune ook gewoon goed zijn werk doet.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is Lentin Goodijk van VI toch? Wel een intelligente man volgens mij, maar dit is niet sterk. Henderson komt hier wel goed over.
Wel een beetje vreemd om in je lokale dialect (bijvoorbeeld 'us' i.p.v. 'ik') tegen anderstaligen te spreken. Maar goed, blijft een Engelse tokkie natuurlijk.
Is dat Scouse? Hij komt toch uit Sunderland? Noord-Oost is dat.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hans zei dat hij slecht in Engels was en toen zei Henderson ik waarschijnlijk nog slechter. Ik kan dat scousertaaltje wel goed hebben, Carragher is soms ook amper te verstaan.
Dan ben ik abuis.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is dat Scouse? Hij komt toch uit Sunderland? Noord-Oost is dat.
Wellenreuther is weer even van Bijlow af en kiekt eens... hij kan weer keepen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:19 schreef Ramboetan het volgende:
Wij hadden even pech dat Wellenreuther opeens wel goed stond te keepen vandaag. Door hem bleef het wel lang spannend.
Wij moeten zelf ook maar eens gaan kijken naar een keeper volgend jaar alhoewel Pasveer echt aan een uitstekend seizoen bezig is. 41 jaar die man en dan nog dit laten zien is een voorbeeld voor iedereen dat je jezelf niet te snel te oud voor iets hoeft te vinden.
Misschien dan die maar kopen voor volgend jaarquote:Op zondag 2 februari 2025 21:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wellenreuther is weer even van Bijlow af en kiekt eens... hij kan weer keepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |