Namens @GGMM en mijzelf zeg ikquote:Op zondag 2 februari 2025 18:15 schreef Simmertje het volgende:
conclusie, de telegraaf is een NSB krant.
Die is heel pittig indd. Hebben een prima teamquote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vorige week niet gespeeld hé. GAE, wel een pittig potje.
mooi 1 van de sterspelers weggekaapt daarquote:Op zondag 2 februari 2025 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die is heel pittig indd. Hebben een prima team
Ik pak de "scoren tegen je oude club bingokaart" er even bij.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mooi 1 van de sterspelers weggekaapt daar
Wat ik er een beetje van snap is er klaarblijkelijk een discussie al eerder geweest met de club waarin tegen Hendo is gezegd dat het beter is om van de zomer uit elkaar te gaan omdat ze dat CL-salaris niet kunnen betalen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.vi.nl/video/d(...)schreven-zouden-zijn
Alternatieve video van een WITHETE of LAAIENDE Henderson.
Ik ben ook echt niet onder de indruk van Kroes wellicht slechts beeldvorming hoor. De transfers an sich niet zijn ook wel prima maar ik had het alle wat meer professionaliteit een soepeler proces verwacht van iemand die jarenlang succesvol als makelaar heeft gewerkt.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik er een beetje van snap is er klaarblijkelijk een discussie al eerder geweest met de club waarin tegen Hendo is gezegd dat het beter is om van de zomer uit elkaar te gaan omdat ze dat CL-salaris niet kunnen betalen.
En is dat een beetje gaan dooretteren waarbij Hendo het gevoel had beter nu al weg te kunnen gaan en Ajax daar ook niet per se heel negatief tegenover stond zolang Monaco ze een paar miljoen zouden geven en dat wou Monaco weer niet en toen was er helemaal wat ruis op de lijn.
Klinkt allemaal niet heel goed voor Kroes.
Kroes moet dit beter managen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik er een beetje van snap is er klaarblijkelijk een discussie al eerder geweest met de club waarin tegen Hendo is gezegd dat het beter is om van de zomer uit elkaar te gaan omdat ze dat CL-salaris niet kunnen betalen.
En is dat een beetje gaan dooretteren waarbij Hendo het gevoel had beter nu al weg te kunnen gaan en Ajax daar ook niet per se heel negatief tegenover stond zolang Monaco ze een paar miljoen zouden geven en dat wou Monaco weer niet en toen was er helemaal wat ruis op de lijn.
Klinkt allemaal niet heel goed voor Kroes.
Ik kwam net hier om dat te zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
Ik ben er nog altijd niet overheen wat voor fantastische pass die Gaaei gaf.
Fucking briljant, 94e minuut.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
Ik ben er nog altijd niet overheen wat voor fantastische pass die Gaaei gaf.
De drive van die gast is echt geweldig.quote:
Wellicht wat rooskleurig op het moment maar ik begin er ook wel daadwerkelijk een aardige back in te zien.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam net hier om dat te zeggen
Goeie genade zeg. Die verdient bijna een eigen topic.
Volgens mij ook best een sympathieke gozer, snap dat gekanker van "journalisten" op hem ook niet echt...quote:Op zondag 2 februari 2025 19:09 schreef Scorpie het volgende:
Zit de samenvatting ff terug te kijken maar Henderson is zo ontzettend belangrijk voor dit systeem en dit elftal.
Henderson doet het hier goed ja. Wat een walgelijk niveau van Mikequote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Is dat zure Mike die daar constant zit te zuigen? Respect dat Hendo nog zo netjes blijft ik had waarschijnlijk met wat dingen gegooid.
Ja valt me ook wat tegenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Mager bedrag. Pasveer blijf heel meneer.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |