SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dit ja. Het zijn prima spelers, maar als de vorm er niet is moet je een goed alternatief hebben. En dat hebben we niet. Brighton zal Osman inmiddels ook wel afgeschreven hebben, die is echt gênant slecht. En Ivanusec is te traag voor ons voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef Haringkop het volgende: [..] Het is vooral zonde dat je geen fatsoenlijk twee alternatief hebt. Buitenspelers zijn altijd grillig dan is het wel fijn als er iemand kan invallen, maar dan kom je bij Osman uit…tsjah
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Eens met de TT, oprotten met die gozer
Nou zegquote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Eens met de TT, oprotten met die gozer
Sorry, ik liet mij even gaanquote:
Deze selectie is gewoon totaal uit balans. Een Wieffer en Minteh mis je gewoon echt en zijn nooit lekker vervangen. En natuurlijk maakt een Slot je gewoon 10% beter.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het idee dat wij gewoon niet zulke hele “voetbal intelligente” spelers hebben, mogelijkheden zien, gevaren zien enz.
Daarom heeft Feyenoord - denk ik - behoefte aan een trainer die de spelers met hele duidelijke opdrachten het veld instuurt en niet te vrijblijvend is.
Daarom ging het onder Slot beter met grotendeels dezelfde spelersgroep (buiten dat Slot een wereldtrainer is natuurlijk).
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Volgend jaar lekker ontspannen de Conference League in.
Die mist dus wedstrijdritme.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Hwang was een wedstrijdje of 5 a 6 echt goed, weinig meer van over.
Al jaren dood maar we komen er maar niet vanaf.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zet net de tv aan en het eerste wat ik zie is die enorme plofkop van ene hazes.![]()
Jammer dat Hancko’s transfergeruchten niet zijn doorgepakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het vooral opvallend hoe slecht de verdedigende organisatie staat, dat was altijd juist een heel sterk punt. Nu valt zelfs Hancko bij vlagen door de mand.
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Dit kon al weken niet meer, maar 1 keer met 3-0 winnen & je hebt in ene heeeeeel veel krediet er bij gekregen als trainerquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.
Is ook net terug van een blessure. Komt wel weer. Heeft Timber ook wel nodig.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Nog bedankt trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.
Dat nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jammer dat Hancko’s transfergeruchten niet zijn doorgepakt.
Zou hij naar achter kunnen rennen denk je?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.
Ik ben pessimistisch aan het worden. Zelfs een plek in de EL wordt dadelijk nog knokken op deze manier, laat staan vCL.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verdedigde woensdag ook al totaal niet mee, sabotage.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.
We hebben nog steeds een hoop prima spelers die onder Slot het fantastisch deden. Als we gewoon weer normaal gaan voetballen in plaats van door het midden blijven opbouwen tegen ploegen die allang onze tactiek door hebben zal het vanzelf weer beter gaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben pessimistisch aan het worden. Zelfs een plek in de EL wordt dadelijk nog knokken op deze manier, laat staan vCL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |