En ik maar denken dat ze een verdediger gehaald hebben. Is die gozer ineens spits geworden? Of hoekvlag?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:18 schreef RipCity het volgende:
idd langzaam aan schoon genoeg van. Brands net zo goed. Die deed het in z'n vorige periode al net zo slecht samen met JdJ. Ook nooit verdedigers.
Troost je met de gedachte dat de meeste paniekaankopen in deze fase (want laten we eerlijk zijn: voor de meeste clubs zijn het gewoon paniekaankopen) sowieso niet slagen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:15 schreef ISVV het volgende:
Magere transferperiode, ben niet zo anti-Stewart als sommige medesupporters maar ik had wel echt meer verwacht.
Omdat je graag een speler wil die bruikbaar is en achter Luuk in de pikorde wil staan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan het dat je nergens voor een half jaar een spits kan huren?
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik sta nog altijd achter het anti-paniek aankoopbeleid. Had Earnie geen goede back gehaald was het een ander verhaal.
Kut van die gozer van Lazio, maar met de mogelijkheden in onze voorhoede blij dat we geen bankzitter van Utrecht halen voor 8 miljoen als de eerste spits nog heel is.
Precies. Je hebt een goeie, betaalbare speler op het oog en als dat niet lukt ga je voor een dure kan-niks-speler. Dat was pas kutbeleid geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.
Groot, sterk, zwart, oogkleppen.
Geen goede speler inderdaad. En belachelijk om zo'n gast aan te kopen terwijl je eigenlijk nog steeds met het probleem zit dat je gewoon 2 spitsen hebt die 1ste spits kunnen/willen zijn. En alles naast een blessure van 9 maanden+ verantwoord zo'n aankoop dan niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohio was echt een hele rare move geweest, ja. Die kan er niet zo veel van.
Groot, sterk, zwart, oogkleppen. Brobbey.
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef Buitendam het volgende:
Tja, ik sta nog altijd achter het anti-paniek aankoopbeleid. Had Earnie geen goede back gehaald was het een ander verhaal.
Kut van die gozer van Lazio, maar met de mogelijkheden in onze voorhoede blij dat we geen bankzitter van Utrecht halen voor 8 miljoen als de eerste spits nog heel is.
In de winter is het sowieso al een stuk lastiger om kwaliteit te vinden. Goede en verstandige spelers gaan nauwelijks weg bij hun club in een lopend seizoen. Malacia kon je ook alleen halen omdat Benfica last minute van de deal afzag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?
In het geval Pepi snap ik het wel dat het gehaast was, die raakt geblesseerd op een ongelukkig moment. Echter is het, wat Mex zegt, debiel dat je in een week niet een back-up kan vinden. Die gozer van Lazio staat, hoop ik althans, toch al een tijd op het lijstje, misschien moet je dan niet wachten tot de laatste dag van hun transferwindow.
Een vervanger voor Boscagli moet al ruim een half jaar op je radar staan want die gaat in de zomer weg. Die had je dus of alvast kunnen halen met het oog op de zomer toen hij nog niet geblesseerd was, of je had direct door kunnen schakelen toen hij geblesseerd raakte.
Malacia komt ook pas in de laatste 2 uur terwijl het al een half jaar duidelijk is dat je een back mist.
Geen paniekaankopen, zoals Ohio, is helemaal prima. Maar dit riekt behoorlijk naar incompetentie.
Dat is zeker waar, maar dat risico neem je als je zonder backs aan een seizoen begint, dan kan het best zijn dat in de winter blijkt dat dat toch niet kan en dan zul je meer moeten betalen. Uiteindelijk is dat nog goed gekomen met Malacia, dan kan Dest terug naar rechts als die terug komt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
In de winter is het sowieso al een stuk lastiger om kwaliteit te vinden. Goede en verstandige spelers gaan nauwelijks weg bij hun club in een lopend seizoen. Malacia kon je ook alleen halen omdat Benfica last minute van de deal afzag.
Leg mij nou eens uit hoe jij aan deze wijsheid komt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hoeft niet pas 2 dagen voor het einde van de transferperiode naar dingen te gaan kijken he?
Vertel jij mij maar eens waaruit blijkt dat het niet waar is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit hoe jij aan deze wijsheid komt.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vertel jij mij maar eens waaruit blijkt dat het niet waar is.
Wat die koopt en verkoopt is prima te verantwoorden inderdaad, het gaat er meer om wat hij niet weet te halen of kopen waardoor er gigantische gaten in de selectie zitten. Maar dat punt is blijkbaar geen onderdeel van de discussie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]nu ben je gewoon aan het trollen toch?
Volgens mij kun je hem alleen afrekenen op datgene wat ie al dan niet voor elkaar krijgt. Winterperiode is al-tijd kut. En als je dan meteen haantje de voorste bent op Malacia binnen te hengelen als Benfica afhaakt is wat mij betreft gewoon een compliment waard. Goed gedaan.
Dat die jongen van Lazio niet komt is heel jammer, maar dat is nu eenmaal de moeilijkheid van wintertransfers.
Utrecht vriendelijk ophangen als ze een enorm bedrag vragen voor een blessuregevoelige bankzitter? Goed gedaan.
Je bent nu echt al maanden aan het janken over slecht beleid maar alles wat ie koopt en verkoopt is tot nu toe allemaal op z’n minst prima te verantwoorden. “Hij begint pas 2 dagen vantevoren te kijken!“ ja, dan houdt de discussie snel op.
Nou, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat dat wel eens fout kan gaan lopen.quote:
Ik zou niet weten waarom vriend. Feyenoord ligt al 38 punten achter en als Ajax eindelijk eens gaat krijgen wat ze daadwerkelijk verdienen qua punten dan eindigen zij ook op de 5de plek ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, het begint er steeds meer en meer op te lijken dat dat wel eens fout kan gaan lopen.
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom vriend. Feyenoord ligt al 38 punten achter en als Ajax eindelijk eens gaat krijgen wat ze daadwerkelijk verdienen qua punten dan eindigen zij ook op de 5de plek ofzo.
Eens, die krijgen er in de mickey League gewoon heel weinig tegen en daar schort het bij psv de laatste weken nogal aanquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?
Dat is júist punt van discussie want dat is de primaire taak van de man. Pepi verlengen terwijl West Ham aan ‘m loopt te trekken, een jongen als Tillman tegen hele aantrekkelijke voorwaarden overnemen van Bayern, Malacia meteen oppikken als Benfica afhaakt, geen paniekaankoop bij Utrecht doen. Jonge jongens met veel potentie zoals Flamingo en die Bosnisch international ophalen voor enkele miljoenen. Lang en Perisic hebben hun waarde aangetoond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat die koopt en verkoopt is prima te verantwoorden inderdaad, het gaat er meer om wat hij niet weet te halen of kopen waardoor er gigantische gaten in de selectie zitten. Maar dat punt is blijkbaar geen onderdeel van de discussie.
Dat zou kunnen, maar dat zou dan wel tegen alle statistiek in gaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat laatste hoor ik al 20 wedstrijden. Zou het niet zo kunnen zijn dat dat een beetje de hoop aan het worden is ipv realiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |