Lijkt mij een tactische keuze voor deze wedstrijd. PSV zakt enorm in.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:19 schreef Pablo84 het volgende:
Voetbal is totaal uit deze ploeg. Saibari kan er helemaal niks meer van
Ik vind PSV sowieso heel onwennig spelen. Zou mij niet verbazen als ze deze niet over de streep trekken. Ook al bakt Feyenoord er ook geen reet van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef PSVCL het volgende:
Veerman heeft dezelfde ziekte als Boscagli door altijd de moeilijkste optie te kiezen terwijl je soms gewoon de bal in de ploeg moet houden als er geen beweging is.
Ben er ook nog niet gerust op nee , pas bij een 3-0 voorsprongquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind PSV sowieso heel onwennig spelen. Zou mij niet verbazen als ze deze niet over de streep trekken. Ook al bakt Feyenoord er ook geen reet van.
2-0 is het wel klaarquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet gerust op nee , pas bij een 3-0 voorsprong
Eigenlijk de enige die afgelopen periode goed overeind blijftquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar deze versie van Mauro is gewoon PSV-waardig.
we gaan het meemaken ..quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:08 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Hele andere pot. Feijenoord komt niet tot een kans
MATIG MATIG MATIG van zequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef GGMM het volgende:
Aangezien de Feyenoord-users verzaken doe ik het maar
Gefeliciteerd jongens!
Mijn post voelt nu een beetje als mosterd na de maaltijd. Maar ik geef daar dus echt geen zak om.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef GGMM het volgende:
Aangezien de Feyenoord-users verzaken doe ik het maar
Gefeliciteerd jongens!
Godver.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV-vrienden met deze overwinning.
@:Coco @:de_boswachter @:Buitendam @:mexicanobakker @:LosBuenosMuchachos @:Lange_Lans @:Dj_Day-V
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSV-vriend
Mooi!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Coco @:de_boswachter @:Buitendam @:mexicanobakker @:LosBuenosMuchachos @:Lange_Lans @:Dj_Day-V
Dit is zo goed voor mijn streetcred, dank je!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |