heul erg witte christelijke clowntjes.quote:
Nee. Niet inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heul erg witte christelijke clowntjes.
Iets veiliger om te bekritiseren niet?
Zelden zoveel 'progressief' deugkneuzen gezienquote:Op maandag 3 februari 2025 19:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Niet inderdaadwat leer jij toch snel, het is ongelofelijk.
Nou, probeer het een plekje te geven en hou die kin omhoog hè. Theatrale huilstruik van me.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel lafbekkerij gezien
Gaat lukken. Het aantal mensen dat precies doorheeft wat voor waanzinnige selectieve veronwaardiging er heerst in Grachtengordelonia wordt enkel groter. Allemaal nazi's natuurlijk. Maar ook dát werkt niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, probeer het een plekje te geven en hou die kin omhoog hè. Theatrale huilstruik van me.
Wat?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat lukken. Het aantal mensen dat precies doorheeft wat voor waanzinnige selectieve veronwaardiging er heerst in Grachtengordelonia wordt enkel groter.
Je wereldvreemdheid, hypocrisie en iets te gemaakte activisme voor alles wat tot 'minderheid' behoort doet inderdaad vermoeden dat we je stulp in die contreien mogen zoeken. Zo niet, in ieder geval het gedachtegoed.quote:
Leuk is om hem enerzijds te zien soapboxen voor LGBTQABCDEFG en ondertussen de pleitbezorger uithangen voor wellicht de meest conservatieve religie in NL op dit moment.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:38 schreef Richestorags het volgende:
Commissaris Buitendam was ook altijd zo'n irritant en wereldvreemd ventje in Baantjer.
Het zou wat zijn als dat kind van 11 een 29 jarige had gestokenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Kraait helaas geen haan meer na...
Omgekeerd was het vanavond nog op 10 talkshows. Treurig.
Ik vind dit zo vermakelijk he. Dat je oprecht zo geïrriteerd kunt zijn omdat iemand niet meegaat in je verhaaltjesquote:Op maandag 3 februari 2025 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je wereldvreemdheid, hypocrisie
Omdat je verhaaltjes stuitend schijnheilig zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo vermakelijk he. Dat je oprecht zo geïrriteerd kunt zijn omdat iemand niet meegaat in je verhaaltjes
Neuh, helemaal niet. Eén miljoen moslims die eigenlijk vrij gemakkelijk mee kunnen in onze samenleving worden bijvoorbeeld in dit topic al vrij snel gelinkt aan Patty, Charlie Hebdo, Theo van Gogh etc. Dat strookt niet helemaal met de werkelijkheid en daar zeg ik dan wat van. De rest van jouw totaal onsamenhangende gebrabbel interesseert me bijzonder weinig.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je verhaaltjes stuitend schijnheilig zijn
Hexagon, Buitendam. Poteeto potaato.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuk is om hem enerzijds te zien soapboxen voor LGBTQABCDEFG en ondertussen de pleitbezorger uithangen voor wellicht de meest conservatieve religie in NL op dit moment.
Dat krijg je met die debiele DEI en intersectionaliteit.
Die types zijn zó vermoeiend.
D66-diversiteitquote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hexagon, Buitendam. Poteeto potaato.
Even weer een leugentje ontkrachten zonder in discussie te treden. Ze waren in feeststemming toen Theo en Pim werden vermoord. 7 oktober, nog zoiets. De dader van Bataclan kon zich maandenlang ongestoord schuilhouden in Molenbeek.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, helemaal niet. Eén miljoen moslims die eigenlijk vrij gemakkelijk mee kunnen in onze samenleving worden bijvoorbeeld in dit topic al vrij snel gelinkt aan Patty, Charlie Hebdo, Theo van Gogh etc. Dat strookt niet helemaal met de werkelijkheid en daar zeg ik dan wat van. De rest van jouw totaal onsamenhangende gebrabbel interesseert me bijzonder weinig.
Ze?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Even weer een leugentje ontkrachten zonder in discussie te treden. Ze waren in feeststemming toen Theo en Pim werden vermoord. 7 oktober, nog zoiets. De dader van Bataclan kon zich maandenlang ongestoord schuilhouden in Molenbeek.
Die link is er dus gewoon.
Ik ontkracht alleen je leugens. Voor psycho-analyses huur je maar een pillendokter in.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze?
De link zit in je hoofd. Dat is naast aandoenlijk vooral bijzonder sneu.
Murat vergeten, of hoe heette die knakker die toen op school z'n leraar doodschoot?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als dat kind van 11 een 29 jarige had gestoken
Zolang je mij geen beelden kan laten zien dat ze precies met z’n allen op dezelfde manier reageren, handelen en tonen op de manier zoals je net schetst is er maar 1 aan het liegen. Dat kan ook niet anders als je probeert een bevolkingsgroep als 1 denkende en handelende massa te zien. Vandaar ook het sneue aan dit soort zelfbenoemde analyses die als een lul op een drumstel slaan. Leugenaartje.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ontkracht alleen je leugens. Voor psycho-analyses huur je maar een pillendokter in.
hoepel op man, je gooit rechts ook op een hoopquote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zolang je mij geen beelden kan laten zien dat ze precies met z’n allen op dezelfde manier reageren, handelen en tonen op de manier zoals je net schetst is er maar 1 aan het liegen. Dat kan ook niet anders als je probeert een bevolkingsgroep als 1 denkende en handelende massa te zien. Vandaar ook het sneue aan dit soort zelfbenoemde analyses die als een lul op een drumstel slaan. Leugenaartje.
Leugen #2: Buitendam bedient zich hier van een ouderwetse stroman.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zolang je mij geen beelden kan laten zien dat ze precies met z’n allen op dezelfde manier reageren, handelen en tonen op de manier zoals je net schetst is er maar 1 aan het liegen. Dat kan ook niet anders als je probeert een bevolkingsgroep als 1 denkende en handelende massa te zien. Vandaar ook het sneue aan dit soort zelfbenoemde analyses die als een lul op een drumstel slaan. Leugenaartje.
Dus ieder VVD’er, PVV’er BBB’er kan ik vanaf nu als 1 exact dezelfde groep zien? Die precíes hetzelfde gedrag laten zien op elk gewenst moment? Wat een weelde!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Loverboii het volgende:
[..]
hoepel op man, je gooit rechts ook op een hoop
ben je dronken ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus ieder VVD’er, PVV’er BBB’er kan ik vanaf nu als 1 exact dezelfde groep zien? Die precíes hetzelfde gedrag laten zien op elk gewenst moment? Wat een weelde!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |