Er wordt ook gestuurd he ... alles gebeurt voor een reden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Snap echt niet hoe ik mij zo kan vergissen in Jane. Wat een slap kind. Die kop van Jeffrey is toch voldoende om voet bij stuk te houden.
Typisch Big brother wel.
Is de Paus homo .....quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom is jeff een nare man, ik kijk eigenlijk alleen tv.. soms streams
En dat weet hij ook, daarom heeft ie voet bij stuk gehouden.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Jeff gaat natuurlijk ook de eerste de beste keer dat ie op de bank zit naar huis
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom is jeff een nare man, ik kijk eigenlijk alleen tv.. soms streams
We weten niet wat hij allemaal heeft gezegd. Zijn argument was dat hij daar liefde heeft gevonden en daarom gegunt moest hebben. Jane zegt wat heb ik hier aan.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Snap echt niet hoe ik mij zo kan vergissen in Jane. Wat een slap kind. Die kop van Jeffrey is toch voldoende om voet bij stuk te houden.
Typisch Big brother wel.
Hij manipuleert.. steeds.........quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff heeft jolien as argument gebruikt. Hoe triest.
We weten niet wat daar precies gezegd is geweest, niet tussen Jeffrey en Jane, maar ook niet de rol van BBquote:Op zondag 2 februari 2025 12:28 schreef happyme28 het volgende:
Typisch Big brother wel.
Ja is dus gelijk duidelijk waarom die 2 bij elkaar zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff heeft jolien as argument gebruikt. Hoe triest.
En vooral geen zelfinzicht heeft als hij daarop wordt aangesproken. Zoals dat ie altijd als eerste de decisionroom in ging of met dat kapotte schaaltje en die appel.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat hij alles voor zichzelf opeist, de belangrijkste wil zijn, de overhand moet hebben.
Zeggen ze dat op stream 1?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:31 schreef Lillfex het volgende:
Omg Dus BB heeft het zo wel gestuurd dat Jane opgaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |