SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.quote:
*kokhalstquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
ja die apekool lees ik niet hoor daagquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over natvoer, kots en popcorn.
Nog altijd beter dan dat gesprek over de smaak van zilvervisjes van gisteren.
Had even een MI van @kwiwi die meteen bij gerrie op schoot dook voor die popcornquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie hoor. Ik weet prima wat ik doe.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ben nog wel in mijn budgetmaand ook
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
ja las ik ook netquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn symptomen van het norovirus?
De klachten kunnen zijn: braken, diarree, misselijkheid, koorts, hoofdpijn, buikpijn of buikkramp. Het braken is vaak heftig en kan heel plotseling beginnen. De tijd tussen besmet raken en ziek worden is 1 tot 3 dagen.
hmmquote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De klachten zijn gelijk aan ieder andere virusinfectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |