SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jou 's ff scheel laten kijken dat je er een kater van hebt.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wait whut?quote:Op zondag 2 februari 2025 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jou 's ff scheel laten kijken dat je er een kater van hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Stink scheten met kater.
Al lang geen kater meer gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tis niet dat je nuchter Tilburg uitkomt hè.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Herkenbaar, lang geleden wel dat ik geen kater had.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stink scheten met kater.
Al lang geen kater meer gehad."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ooooh haha ik dacht al even, waar heeft die het overquote:Op zondag 2 februari 2025 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis niet dat je nuchter Tilburg uitkomt hè.
Nuchter Tilburg inkomen is al een uitdaging
dat is een feit, de tijd nemen om te genieten in deze stressvole wereldquote:Op zondag 2 februari 2025 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis met wat uitgesteld genot![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh haha ik dacht al even, waar heeft die het over
Nuchter Tilburg inkomen is al een uitdaging![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je maar geniet!quote:Op zondag 2 februari 2025 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is een feit, de tijd nemen om te genieten in deze stressvole wereld
quote:Op zondag 2 februari 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nuchter Tilburg inkomen is al een uitdagingNIMMER NUCHER EEN STAD BINNEN KOMEN!1!!quote:Op zondag 2 februari 2025 01:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nuchter Tilburg inkomen is al een uitdaging
Altijd er al een stuk of 2 in de trein vatten.
This is the wayquote:Op zondag 2 februari 2025 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
NIMMER NUCHER EEN STAD BINNEN KOMEN!1!!
Altijd er al een stuk of 2 in de trein vatten.
Ik wist niet dat jij een eigen trein hadquote:![]()
Maar die lange gele zuipketen vanuit Venlo die komen hier vlakbij langs ja![]()
![]()
Ja toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik doe gewoon alsof het mijn eigen trein isquote:Op zondag 2 februari 2025 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een eigen trein had![]()
Maar die lange gele zuipketen vanuit Venlo die komen hier vlakbij langs ja
Maar stiekem heb ik die tijd een beetje achter me gelaten. Laatste keer dat ik alcohol in een trein heb gedronken is volgens mij al bijna een jaar geledenquote:
Kan ik een VIP lounge reserveren alvastquote:Op zondag 2 februari 2025 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof het mijn eigen trein is![]()
![]()
dat heb ik met neukenquote:Op zondag 2 februari 2025 01:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik die tijd een beetje achter me gelaten. Laatste keer dat ik alcohol in een trein heb gedronken is volgens mij al bijna een jaar geleden![]()
![]()
Mijn laatste keer was ook in 2024 hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik die tijd een beetje achter me gelaten. Laatste keer dat ik alcohol in een trein heb gedronken is volgens mij al bijna een jaar geleden![]()
Goede voornemen is wel om in 2025 niet zonder bier de trein in te stappen. Heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: