Ook niet bij La venda jakajooooo?quote:Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
Ik zou zo graag eens een keer enthousiast willen zijn over een Spaanse inzending maar het is letterlijk nog nooit gebeurd
Misschien eens overwegen om te emigreren?quote:Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
Ik zou zo graag eens een keer enthousiast willen zijn over een Spaanse inzending maar het is letterlijk nog nooit gebeurd
Ik vermoed soms dat het de Eurofans hier niet boeit wat Spanje doet tijdens het ESF. Die zien een zangeres met 'persoonlijkheid' en wat afgetrainde kerels in doorzichtige outfit en het is wel oké zo. Op naar de club en Benidorm onveilig maken.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef Greys het volgende:
Hóly shit Spanje, willen jullie überhaupt niet meer winnen of wat?
Het schijnt dat er stukjes eiffeltoren in zittenquote:Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef FlyingEagle het volgende:
Trofee is ook van de zeebodem geplukt
Nee ook absoluut niet, hoewel dat objectief nog wel een aardige poging was.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet bij La venda jakajooooo?
Ja nóg een keer, weet je wel hoe vermoeiend dat isquote:Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien eens overwegen om te emigreren?
Ik vind het nog steeds stom dat hij een shirt aan had.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet bij La venda jakajooooo?
Slomo was ook geen nummer voor mij, maar daar kon je van zien dat de act goed in elkaar zat. Zoals nu bij Daniela Blasco: nikszeggend nummer, maar strakke performance, goed gedanst, knap meisje, zal vast wel iemand op stemmen. Deze Melody heeft echt helemaal niks. Een kutnummer, een ordinaire verschijning, een stompzinnige performance. Nul punten.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
Eens wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Slomo was ook geen nummer voor mij, maar daar kon je van zien dat de act goed in elkaar zat. Zoals nu bij Daniela Blasco: nikszeggend nummer, maar strakke performance, goed gedanst, knap meisje, zal vast wel iemand op stemmen. Deze Melody heeft echt helemaal niks. Een kutnummer, een ordinaire verschijning, een stompzinnige performance. Nul punten.
Dit is wel waarom ik in het algemeen San Remo tegenwoordig eigenlijk leuker vind dan het ESF. Ik mis echt een beetje de klasse tijdens het ESF. Te veel ordinaire acts, weinig kleding, het gebruikeijke werk. En dan is de muziek tijdens San Remo gemiddeld nog beter ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds stom dat hij een shirt aan had.
Nog 9 dagenquote:Op zondag 2 februari 2025 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is wel waarom ik in het algemeen San Remo tegenwoordig eigenlijk leuker vind dan het ESF. Ik mis echt een beetje de klasse tijdens het ESF. Te veel ordinaire acts, weinig kleding, het gebruikeijke werk. En dan is de muziek tijdens San Remo gemiddeld nog beter ook.
En zondag!quote:Op zondag 2 februari 2025 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes zin in!! Finale op zaterdag toch?
Ben benieuwd wat de nieuwe director bij Sanremo brengt qua tijdenquote:Op zondag 2 februari 2025 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus?Maar dan is ook de Super Bowl... Weliswaar pas om 12:30 maar dat kan overlappen dan.
Superbowl is toch weer de Kansas Chiefquote:Op zondag 2 februari 2025 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Serieus?Maar dan is ook de Super Bowl... Weliswaar pas om 12:30 maar dat kan overlappen dan.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 2 februari 2025 00:14 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Superbowl is toch weer de Kansas Chief
Nee, op zondag!quote:Op zondag 2 februari 2025 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes zin in!! Finale op zaterdag toch?
Naar Sanremo kijkt heel Italië, en heel Italië stemt ook. Volgens mij kijken naar Benidorm Fest alleen de Spaanse Eurofans, en die hebben geen smaak. Dus dan selecteer je op smakeloze acts. Een Lucas Bun is een uitzondering, en die eindigt dan ook laatste. Hij zou het in Sanremo een stuk beter doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is wel waarom ik in het algemeen San Remo tegenwoordig eigenlijk leuker vind dan het ESF. Ik mis echt een beetje de klasse tijdens het ESF. Te veel ordinaire acts, weinig kleding, het gebruikeijke werk. En dan is de muziek tijdens San Remo gemiddeld nog beter ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |