SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Wat een koopjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie kunnen je per DM aanmelden voor mijn driedaagse seminar over het WEF en de Freemasons. 1399,- p.p.
* Willem Engel approves this message.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie kunnen je per DM aanmelden voor mijn driedaagse seminar over het WEF en de Freemasons. 1399,- p.p.
gekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Leeft die man nog?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Willem Engel approves this message.
en is je vierendeling daar bij ingegrepen qua betaling?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel ex. vervoer en verblijf. Het is van 5 t/m 7 maart in Courchevel
Incl. skiprogramma?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neem aan van wel want hij heeft geen vaccin genomen
Dan kom ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil ook ski-les danquote:
Die staat vast ergens naakt in Afrika met polio, geelzucht, kinkhoest en ebola te dansen tussen de inboorlingen.quote:
en over Dihydrogen Monoxide ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een beeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat vast ergens naakt in Afrika met polio, geelzucht, kinkhoest en ebola te dansen tussen de inboorlingen.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en is je vierendeling daar bij ingegrepen qua betaling?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee.
Laatst wel met Vlinder het bed in vieren gedeeld
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee.
Laatst wel met Vlinder het bed in vieren gedeeld
Met common sense komen we een heel eind.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik kan nog niet skiën en we hebben belangrijke wereldzaken te bespreken
Ja zo stonden wij dus ook met het bonnetje bij Aupingquote:
Niet dan? 50 miljoen voor condooms in Gazaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met common sense komen we een heel eind.
Goed dat Musk nu ook inzicht heeft in alle nutteloze uitgaven die gedaan worden.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel ex.o.k. vervoer en verblijf. Het is van 5 t/m 7 maart in Courchevel
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Vind ik niet eens zo'n hele slechte investering.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet dan? 50 miljoen voor condooms in Gaza
Kunnen we beter naar Afrika sturen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo'n hele slechte investering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |