Kan, zijn ondertussen al terug, hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Verity het volgende:
SL op S1 mededeling dat ze nog ff moeten blijven zitten? Zodat ze wat beelden hebben van Jeffrey en Jane alleen aan het eten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
leuk eigenlijk dat onderschrift even zoeken waar ik dat doen moetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
Als die jankmuil nou zo in bed blijft liggen en jeff laat zitten heeft ze voor mij afgedaan en vervang ik haar voor Peter in mijn onderschrift
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.quote:
Je hebt weinig andere keuze hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo knap van Jane dat ze dit kan na alles wat hij haar geflikt heeft.
Ja maar dán zou ze wel verhongerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou echt wel, hij had van mij het eten in zijn **** kunnen douwen
In geval van jeff kan ik dit alleen maar als een act zien...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:43 schreef Verity het volgende:
Begin haast te denken dat Jeffrey en Jolien beiden leuker/beter zijn zonder elkaar.
Geen pozza iigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen geen nieuwe voorraad. iedereen aan de slob morgen, want de aardappels zijn op
Mwoah.. ze had ook gewoon haar bord kunnen pakken en op de bank gaan zitten of buiten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt weinig andere keuze he
Ja taxi bellen en het huis verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |