Hij kan tegen de rechter liegen maar God ziet alles.quote:
quote:Ecclesiastes 12:14
For God will bring every deed into judgment, including every hidden thing, whether it is good or evil.
Kan gebeuren maat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Ook ik glij uit in het KNVB beker topic
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Ook ik glij uit in het KNVB beker topic
Dat ga je zeker doen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.
Dacht het niet.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.
Waarom 500 gram? Welke spiermassa heb jij nog te onderhouden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark
Befjegodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |