SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
ja zijn er heel veelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij zo'n ossenpikker.
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kost dat grapje? miljardmiljoen zeker?
Dat vind ik nog best zwaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit. Maar bij een handelaar in Engeland kun je hem alvast bestellen voor 1800 Pounds.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wauw, die wil ik wel
[..]
Ter vergelijking: een krat bier is 400 x 300 mm
is gewoon fancy pleepapier hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer Afrikaans geld meer aura heeft dan de Europese monopoliebiljetjes![]()
Ik en @EttovanBelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow![]()
ik heb die allemaal in het wild gezien
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik en @:ettovanbelgie ook toen we aan het jagen waren in Zimbabwe
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die leeuw hangt nu boven de haard
Ja komt allemaal nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij wordt toch gewoon nog geprint?
gewoon stof leren negerenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Was even vergeten dat ik nu elke dag wel kan gaan afstoffen. Jeej voor zwarte meubels met een huisdier.
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.quote:Sinds het uitbreken van de branden heeft de politie zeker acht mensen aangehouden voor het aansteken van kleinere brandjes. Een vrouw verklaarde aan de politie dat ze "er plezier in had om chaos en verwoesting te veroorzaken".
wat een mafklappersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ga jij maar weg uit de genenpool dan.
Dan is het misschien goedkoper om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wettig betaalmiddel voor omgerekend ¤ 3,40 trouwens.
ik snap hetquote:
Was Etto’s idee zelfsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik niet achter etto gezocht. Wel achter jou
dit klinkt echt niet als ettoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Etto’s idee zelfs![]()
We waren wat Cubaanse sigaren aan het roken en een fles 30YO single malt soldaat aan het maken en toen zei Etto ineens: “ Alhammdulah moet meer rizz pakken bij me a zina vlinder. Kom we pakken die plinna naar Afrika gaan we die big five shootoe doen”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |