SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goeien TTIk drink thuis ook alleen pilsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, heb nog veel meer alcohol wel, omdat ik thuis amper drink maar het wel koop of krijgmaar ik koop dat spul dus ook niet
![]()
![]()
Argh ik keek. Nu heb ik zin in sushiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:30 schreef AardappelSchotel het volgende: @:mizzezamy wat moet ik hier van bestellen als ik lekker wil eten? https://www.thuisbezorgd.(...)k#categorie_50999923 Jij bent sushi-expert
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Misschien was dit een hint?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Argh ik keek. Nu heb ik zin in sushi![]()
Het met momenten naar huis mogen zorgt eigenlijk voor teveel onrust klachten komen weer vrij heftig terug. Er was ingezet op komende donderdag definitief naar huis maar nu lijkt dat voorlopig van de baan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mannelijke hug voor De Dr.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het met momenten naar huis mogen zorgt eigenlijk voor teveel onrust klachten komen weer vrij heftig terug. Er was ingezet op komende donderdag definitief naar huis maar nu lijkt dat voorlopig van de baan.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 00:34:27 ]![]()
Ik moest even nadenken wat sealtjes zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer rond de kerst 2 flessen wijn bij m’n sealtjes.
Vroeg me al af waarom je zeehondjes bestelde
Waar was je dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het met momenten naar huis mogen zorgt eigenlijk voor teveel onrust klachten komen weer vrij heftig terug. Er was ingezet op komende donderdag definitief naar huis maar nu lijkt dat voorlopig van de baan.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken wat sealtjes zijn
Vroeg me al af waarom je zeehondjes bestelde![]()
![]()
![]()
Wat beter is dat moet gebeuren maar vind het best lastig met momenten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb even wat gemist, ben je opgenomen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat beter is dat moet gebeuren maar vind het best lastig met momenten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
sterkte meneertje!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het met momenten naar huis mogen zorgt eigenlijk voor teveel onrust klachten komen weer vrij heftig terug. Er was ingezet op komende donderdag definitief naar huis maar nu lijkt dat voorlopig van de baan.![]()
![]()
Daar doe ik niet meer aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien was dit een hint?
wat is er loos gastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat beter is dat moet gebeuren maar vind het best lastig met momenten.ik heb wat gemist omdat ik nooit terug lees
![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist, ben je opgenomen?Ik niet iemand die ik goed ken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohh dat wist ik dan welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik niet iemand die ik goed ken.
Naar dat het nog niet gaat♡♡♡♡![]()
Mja vandaag gezellig daar thuis gaan eten maar vervolgens paniek uit het niets lastig om te zien.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik dan wel
Naar dat het nog niet gaat
Meer tijd nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja vandaag gezellig daar thuis gaan eten maar vervolgens paniek uit het niets lastig om te zien.
Meer tijd nodig.balen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: