Hier is de Ikea niet te zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
En die boot komt aan in Helsingborg.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
En die boot komt aan in Helsingborg.
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemist danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!
Zelf ook gedaan, met mijn 1ste vriendinnetje.. met de auto daar de boot genomen.
Is maar een heel klein stukje. Plots ging de scheepshoorn of een bel.. en iedereen rennen.. bleek dat je 5 minuten lang tax free kon winkelen.. gekkehuus was het!
Is al heeeeel lang geledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist dan![]()
Ik had de fiets mee op de boot, slechts een dagje overgestoken tijdens een vakantie in Denemarken, een paar jaar later ben ik iets langer in Zweden geweest
Was voor mij ook heel lang geleden, mijn zoon was echt nog een ukjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is al heeeeel lang geledenIk weet niet of het nog bestaat of wanneer het afgeschaft is .
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is al heeeeel lang geledenIk weet niet of het nog bestaat of wanneer het afgeschaft is .
Voor mij ook héél lang geledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Was voor mij ook heel lang geleden, mijn zoon was echt nog een ukje
Wij hebben een Ikea in Utrecht. Daarvoor ga ik niet naar Zwedenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is de Ikea niet te zien![]()
Zie mijn post boven je
Ja duh, dat was de grap. Wij zagen het gebouw maar gingen er ook niet naartoe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben een Ikea in Utrecht. Daarvoor ga ik niet naar Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |