roze koekspel aka trackertrekken :quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben blond denk ik want snap jhet niet haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kissingbird op 01-02-2025 00:09:21 ]Smile, it's free therapy.
Matthie pakte net een trosje druiven wegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff staat de chips even naar binnen te werken
Nou ja ik mag hem ook niet, maar dat doen ze allemaal he dat vreten. Ik snap het wel na een week hetzelfde etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nou of niet? Hij staat zo gefixeerd te vreten dat hij niet eens meer oog heeft voor Jolien!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:04 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jaa ik zag hem echt blij genieten
Niet als je alles in een bakje gooit voor jezelf en dat aan de kant zet en verder gaat schranzen. Dat doen de anderen nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou ja ik mag hem ook niet, maar dat doen ze allemaal he dat vreten. Ik snap het wel na een week hetzelfde eten
ja kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef Adat231 het volgende:
Hebben Milena en Jane elkaar geknuffeld?
Zo een misselijk gedrocht hoop dat iemand het bakje vind en opvreetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:06 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Niet als je alles in een bakje gooit voor jezelf en dat aan de kant zet en verder gaat schranzen. Dat doen de anderen niet
De stagiaire zit achter ook druk mee te turven op een lijstjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:05 schreef ledn81 het volgende:
Iemand moet de taak van Niels overnemen. Jordy telt de biertjes![]()
[ afbeelding ]
Echt? dat had ik niet gezien, da's dan wel weer typisch Jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:06 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Niet als je alles in een bakje gooit voor jezelf en dat aan de kant zet en verder gaat schranzen. Dat doen de anderen niet
dat ik niet meer dan 1 glaasje drinkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:07 schreef tassie127 het volgende:
Op de achtergrond microfoon van Jolien die tegen Jeff zegt ik heb….. beloofd…. Kon er niet meer van maken.
Ja erg toch!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo een misselijk gedrocht hoop dat iemand het bakje vind en opvreet
Ah dank je! Dat kon ik niet verstaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat ik niet meer dan 1 glaasje drink
waar staat die?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo een misselijk gedrocht hoop dat iemand het bakje vind en opvreet
en dan op de nominatie bank. Karma.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Echt? dat had ik niet gezien, da's dan wel weer typisch Jeff
Als het feestje net zo lang duurt als de vorige keer kan hij zijn record verbreken met 8quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:09 schreef ledn81 het volgende:
Elsa hoeft Jordy vanavond niet uit te kleden![]()
Hij heeft er pas 4 op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |