Jemig. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwarte jurkje.
Jeffrey vertelde haar dat ze dat alleen mag dragen voor hem.
neee niet die met het splaakgeblekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
Ik wil eigenlijk geen van de vier er uit, maar ga dan maar voor de landgenoot om te blijven
[ afbeelding ]
exact vorige week had Jeff geen zin om naast haar te zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kiest voor hem , vanavond de eerste avond zat te smeken om zijn aandacht..
Geen medelijden mee.
Jolien is geen haar beterquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
exact vorige week had Jeff geen zin om naast haar te zitten.
Voor de live, kreeg ie s'avonds ook even te horen.
Maar Jeff blijft gewoon een lul eerste klas, met of zonder Jolien.
idemquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
Ik wil eigenlijk geen van de vier er uit, maar ga dan maar voor de landgenoot om te blijven
[ afbeelding ]
Dottekequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:58 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilden ze bij de laatste ronde vermijden door te zeggen: ogen dicht zonder handen voor de ogen om door te spieken. Iedereen deed het, geen handen voor de ogen. Behalve 1 persoon: Jeffrey, die deed het heel opvallend wel, spiekte door zijn vingers mee wie de weerwolven waren, en deed dan alsnog zijn handen naar beneden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap geen ene kut van dat hele Weerwolven .....![]()
Je kan toch gewoon onzettend vals spelen door stiekem je ogen te openen, of ben ik blond ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |