Dan kunnen ze die geitenmelk beter aan Jeffrey geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:35 schreef Verity het volgende:
Jordy: En nog een geitenmelk
Jane: Geitenmelk?
Jordy: Ja daar ga je nog meer van mekkeren
Jordy is vaak heel grappig. Maar het is moeilijk altijd grappig te zijn tussen de meeste mensen daar. Voor je het weet moet hij ook buigen voor Jeffrey of de rug kriebelen van Milena.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Deze Jordy is veel beter dan mimimimi-Jordy.
ik ken datquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Jordy is vaak heel grappig. Maar het is moeilijk altijd grappig te zijn tussen de meeste mensen daar. Voor je het weet moet hij ook buigen voor Jeffrey of de rug kriebelen van Milena.
Dat ie niet constant de clown kan uithangen is logisch, aan de andere kant gaat het constant rondlopen met een pruillip 'm anders wel goed af. Dat vind ik jammer en onnodig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Jordy is vaak heel grappig. Maar het is moeilijk altijd grappig te zijn tussen de meeste mensen daar. Voor je het weet moet hij ook buigen voor Jeffrey of de rug kriebelen van Milena.
Mopperen mag een deurtje verder.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wil er liever niet over praten verder
Gelukkig draagt hij die pruillip niet heel de dag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ie niet constant de clown kan uithangen is logisch, aan de andere kant gaat het constant rondlopen met een pruillip 'm anders wel goed af. Dat vind ik jammer en onnodig.
En dat laatste moet ie sowieso niet doen inderdaad!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben geïnstalleerd hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij zit er lekker bij!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja heerlijk zo hoor alles bij de hand, heb me telefoon ook eventueel nog hahaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
maak de dozen van elsa maar open, daar zitten er 4 in elke doos
Uw rookgerief is ook klaarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De vlaamse kleuren aan. Goed zo Jolien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
vrouw naar mij hart en bloedmooi en goed in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |