dat je het overtuigend probeert te brengen, wil nog niet zeggen dat het waar is hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Toch is haar missie al mislukt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef basicsaint het volgende:
Haha, keukenprinses Jolien is de gebakken aardappels aan het stampen.
Appels voor de appelmoesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef basicsaint het volgende:
Haha, keukenprinses Jolien is de gebakken aardappels aan het stampen.
gaat straks lekker nog een scheut olijfolie doorheenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zijn de appels, voor de appelmoes
nou ik ook, leuk altijd dat pre-liveshow gebeurenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:22 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd in wat voor creaties de dames verschijnen... d'r moet natuurlijk strakjes lekker geverfd worden... en haartjes gedaan worden... toch vind ik dat wel weer leuk..
Ik mis dat echt hoor... dat getrut in de badkamer heerlijk...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou ik ook, leuk altijd dat pre-liveshow gebeuren
Ja, denk niet dat ze last hebben op het toilet. Milena sowieso niet, die mikt er na het eten gewoon nog een lepel zo achteraan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
gaat straks lekker nog een scheut olijfolie doorheen
smullen hoor, appelmoes met olijfolie
ik mis het echt nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik mis dat echt hoor... dat getrut in de badkamer heerlijk...
Het tellen van de lagenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
* KinKiJan doet föhn geluid naquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
daar kwamen altijd ook leuke verhalen uit, dachten ze , oh die gaat toch weg, daar kunnen we wel even over roddelen en dan bleef die tochquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dat waren nog eens tijden....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar kwamen altijd ook leuke verhalen uit, dachten ze , oh die gaat toch weg, daar kunnen we wel even over roddelen en dan bleef die toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |