Ja, dat kan dus echt niet hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Superverdediger Hancko werd er even pijnlijk uitgelopen door veteraan Hendo.
Ja ondanks dat Hancko toch iemand is die al jaren wordt opgehemeld door bijvoorbeeld een @Calandquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Die doet ook nog steeds alsof paixao geen blind paard isquote:Op zondag 2 februari 2025 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ondanks dat Hancko toch iemand is die al jaren wordt opgehemeld door bijvoorbeeld een @:caland
Fortuna draait matig de laatste weken.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een schorsing voor Hato tegen Danny Buijs-ball.
Ik noteer een 1/x bij #FORAJA.
Ook daar wil het Feyenoord topic 40 miljoen voor.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was niet eens een overtredingquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Keyos het volgende:
Hoe is die van Sutalo dan geen geel als je hem hier wel geeft?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Keyos het volgende:
verbaast lolquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ook daar wil het Feyenoord topic 40 miljoen voor.
Om in de zomer verbaast te zijn dat het niet gelukt is.
verbaastquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ook daar wil het Feyenoord topic 40 miljoen voor.
Om in de zomer verbaast te zijn dat het niet gelukt is.
Ach achquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Keyos het volgende:
1-0 is toch al gevallen inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Bugno3 het volgende:
Graag Bounida voor Traore en Bergosso naar rechts. Fitz-Jim voor Klaassen.
Zonder Hato zakte Ajax tegen RFS gigantisch diep door de ondergrens.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fortuna draait matig de laatste weken.
Hato is toplevel, zou @PSVCL zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zonder Hato zakte Ajax tegen RFS gigantisch diep door de ondergrens.
Stop met indekken.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat lag niet alleen aan het ontbreken van Hato hoop ik dan maar.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bryan gaf hem terecht een ferme tik op de neus.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Wat vind jij er van dat Kees Kwakman gisteren Bryan Linssen onterecht beschimpte en nu de Klassieker mag analyseren?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Kees Kwakman toch vermoeiend vind. Hij is iets beter dan de gemiddelde analist, maar hij zit toch teveel in het 'alles is geweldig en fantastisch'-segment.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bryan gaf hem terecht een ferme tik op de neus.
Kees is meer geschikt voor de KKD en mindere potjes vind ik.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Kees Kwakman toch vermoeiend vind. Hij is iets beter dan de gemiddelde analist, maar hij zit toch teveel in het 'alles is geweldig en fantastisch'-segment.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik alleen Alex Pastoor een fijne analist vind. En Scholletje een beetje. Pierre heeft zijn xP opgekrikt door de term 'voetbaldiscriminatie' te introduceren in Studio Voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kees is meer geschikt voor de KKD en mindere potjes vind ik.
Pastoor, Kraaij, Janssen en soms Rafael. Vanavond in SV Vermeulen en Affelay.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik alleen Alex Pastoor een fijne analist vind. En Scholletje een beetje. Pierre heeft zijn xP opgekrikt door de term 'voetbaldiscriminatie' te introduceren in Studio Voetbal.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef 3rr0r het volgende:
Het Feyenoord topic, een situatieschets:
[ afbeelding ]
Was getekend Santiago Gimenez.quote:Ik ben verliefd op Feyenoord, vanaf de eerste dag dat ik hier ben.
Was er maar een manier om dat niet te hoeven kijkenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pastoor, Kraaij, Janssen en soms Rafael. Vanavond in SV Vermeulen en Affelay.
Wordt wel gewisseld.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor die feyenoorders Brobbey de hele tijd afkraken
stil blijven
Taaie nootquote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef Wotte het volgende:
Je kan veel zeggen over gouden uur ommetje in de Arena Francesco maar dit Ajax is op deze manier wel een taaie noot om te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |