SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vetpoemel representquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel broodjes bij de lunch?
[poll=8438]
Denk niet dat dat het grootste probleem was, eerder zaken als onregelmatige openingstijden waardoor niemand van buitenaf echt wist of ze die dag open zouden zijn. Dat ze bijvoorbeeld op een donderdag dan om 15.00 uur dichtgaanquote:
Ik ben een vetpoemel die niet ontbijt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[poll=8438]
ligt aan de maat van het broodjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[poll=8438]
Beetje rare vraag, hangt ook af van het formaat broodjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[poll=8438]
Ik ontbijt ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een vetpoemel die niet ontbijt.
Bijna altijd 2.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[poll=8438]
En dan verander je afhankelijk van de dag in een classy dame of getrouwde man met handen als een mijnwerker?quote:
https://www.ah.nl/product(...)ilet-americain-magerquote:
quote:
Zijn jullie broers ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje rare vraag, hangt ook af van het formaat broodje
CE is mooi kort en bondig geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:48 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit voor rare TT dit zusGewoon volledig uitgeschreven en niet halverwege een woord afgel
Alleen vers, jeweetz.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ilet-americain-mager
Goed 1,90. Pak er een paar met 35% sticker en gooi ze in de vriesert
De komende 4 jaar weer dat laatste. Al die waanzin moet het nu eens klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan verander je afhankelijk van de dag in een classy dame of getrouwde man met handen als een mijnwerker?
Genderfluīde is helemaal hot in 2025quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan verander je afhankelijk van de dag in een classy dame of getrouwde man met handen als een mijnwerker?
Hoop het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie broers ofzo?
Vloeibaar zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genderfluīde is helemaal hot in 2025
Ik zag laatst een instareel van iemand die 3 pronouns had.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Genderfluīde is helemaal hot in 2025
Voor schol?quote:
Ingrediënten: 65% rundvlees, water, raapolie, vrije-uitloopeigeel, zout, specerijen (o.a. mosterd), gemodificeerd maīszetmeel, suiker, azijn, tomatenpoeder, paprikaconcentraat, gistextract, verdikkingsmiddel (guarpitmeel [E412], xanthaangom [E415]), conserveermiddel (kaliumsorbaat [E202]), voedingszuur (melkzuur [E270], citroenzuur [E330]), antioxidant (ascorbinezuur [E300]), natuurlijk aroma.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ilet-americain-mager
Goed 1,90. Pak er een paar met 35% sticker en gooi ze in de vriesert
Jij zegt het zusquote:
Ik eet dat helemaal niet, want ik lust het niet, denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Spuit 11, maar vreten jullie zo'n heel bakje filet americain in 1 zitting op?
Daarom klein bakje met 50/60gr ofzo bij de slager halen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Ik pak meestal de vegetarischequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom klein bakje met 50/60gr ofzo bij de slager halen.
dan werk je een heel brood naar binnenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe eet je vier! broodjes? Werken jullie op het land ofzo
Boks.quote:
Eigen koelbox bij me met mijn eten en drinken in.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan werk je een heel brood naar binnen
nee, das echt teveelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen de caafs ook?quote:
Bouwvakker-vibes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigen koelbox bij me met mijn eten en drinken in.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ook gebeuren hequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ahwwww, dat is zo schattigquote:
Wat weinigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt overigens reuze mee hoeveel het daadwerkelijk is, overdag eet ik iets van 800kcal totaal ofzo.
Er zit helaas niets tussen wat ze mogen.quote:
Oh ja, in praktijk sowieso, da's ook makkelijker met d'n kerel. Maar die ene keer dat ik wel echte haal, is het dus een klein bakje voor op een (vers/afbak)pistoletje.quote:
Ik zou omvallen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt overigens reuze mee hoeveel het daadwerkelijk is, overdag eet ik iets van 800kcal totaal ofzo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ingrediënten: 65% rundvlees, water, raapolie, vrije-uitloopeigeel, zout, specerijen (o.a. mosterd), gemodificeerd maīszetmeel, suiker, azijn, tomatenpoeder, paprikaconcentraat, gistextract, verdikkingsmiddel (guarpitmeel [E412], xanthaangom [E415]), conserveermiddel (kaliumsorbaat [E202]), voedingszuur (melkzuur [E270], citroenzuur [E330]), antioxidant (ascorbinezuur [E300]), natuurlijk aroma.
Dit heeft niet zoveel met filet americain te maken.
Wie is Elvira?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit helaas niets tussen wat ze mogen.
Gisteren was ik even vertederd door ze en wilde ik ze knuffelen als Elvira, maar Madelief krijste weer de boel bij elkaar
Volgens mij gaat het de hele tijd over die rode smurrie.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
ik dacht bij filet trouwens gewoon aan kipfilet..
maar daarvoor niet.. en toen werd er alleen door dimmy filet geschrevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het de hele tijd over die rode smurrie.
Twee kadetjes en drie sneeën brood (met beleg, uiteraard) en iets van een appel. Ga ik goed op.quote:
Oh, had ik even gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daarvoor niet.. en toen werd er alleen door dimmy filet geschreven
vandaar dat ik dat eerst dacht
Ja, avondeten en avondsnacks reken ik niet mee hier, daar heb ik nu (want afvaldoel) nog zo'n 1000kcal voor gereserveerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het keywoord hier "overdag" is
Was in reactie op een broodje van Fles, daar stond filet americain.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daarvoor niet.. en toen werd er alleen door dimmy filet geschreven
vandaar dat ik dat eerst dacht
Daar ging ik al vanuitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, avondeten en avondsnacks reken ik niet mee hier, daar heb ik nu (want afvaldoel) nog zo'n 1000kcal voor gereserveerd.
Anders was ik inmiddels wel wat meer afgevallen.quote:
Ja daar lag een heel gekookt ei in plakjes op. Dusja dan kan er niet zo veel filet meer onder anders wordt het een zootje helaas helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was in reactie op een broodje van Fles, daar stond filet americain.
Scheelt wel dat het met deze inflate de volgende keer ¤ 21,27 zal kosten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Lekkere broodjes, goed genoeg belegd. Alles sodetiefde er natuurlijk tussenuit onder het eten maar uiteindelijk heb ik alles naar binnen kunnen persen.
Maar ¤ 17,58 ga ik hier misschien drie keer per jaar aan uitgeven. En verder niet.
dat heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was in reactie op een broodje van Fles, daar stond filet americain.
Ik las @bitterbal en snapte het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan was BB al verreweg de goedkoopste optie he. Op LaPlace of Bagels & Beans bloed je helemaal leeg waar je bij staat.
Maar als ik om zes uur eet 's avonds, eet ik vanaf negen uur de keuken op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee kadetjes en drie sneeën brood (met beleg, uiteraard) en iets van een appel. Ga ik goed op.
Ik ben wel ingesteld op redelijk vroeg avondeten (18u), wanneer dat structureel later wordt (zit er, helaas voor mij, wel aan te komen), ga ik wel een extra snack in de middag erbij doen.
Daarom avondsnack.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ik om zes uur eet 's avonds, eet ik vanaf negen uur de keuken op.
quote:De opgepakte mannen die verdacht worden van de kunstroof in Assen stemden in met de openbaarmaking van hun namen en foto's. Justitieminister David van Weel verklaart dat de verdachten de keuze hadden: "Of ze onthulden waar de objecten zich bevonden, of hun identiteit werd openbaar gemaakt."
Zie je wel, die boel is allang omgesmoltenquote:
Ja duh. Als je zegt waar de buit is heb je 1. Schuld bekend 2. Geen bargaining chip meerquote:
Criminaliteit voor beginners. Met ervaringsdeskundige dimmy.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja duh. Als je zegt waar de buit is heb je 1. Schuld bekend 2. Geen bargaining chip meer
ik keek ook evenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las @:bitterbal en snapte het niet.
BAKKER BART, IJs.
Je praat nooit met de politie. Maakt niet uit of je schuldig bent of niet, you shut the fuck up and call your lawyerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Criminaliteit voor beginners. Met ervaringsdeskundige dimmy.
Tip 2quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je praat nooit met de politie. Maakt niet uit of je schuldig bent of niet, you shut the fuck up and call your lawyer
Ze is in sommige kringen beter bekend als capo dimmy tutti capi.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Nooit geweten dat Dimmy zo Ghetto was
Ja dit. Kan eigenlijk alleen maar fout gaan als je zelf begint te praten zonder advocaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je praat nooit met de politie. Maakt niet uit of je schuldig bent of niet, you shut the fuck up and call your lawyer
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:32 schreef gianni61 het volgende:
Nooit geweten dat Dimmy zo Ghetto was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Yup. Zei moeten bewijzen dat je schuldig bent jij hoeft niet te bewijzen dat je onschuldig bentquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit. Kan eigenlijk alleen maar fout gaan als je zelf begint te praten zonder advocaat.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel app verkeer heb jij gehad met Inez Weski?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zonder tintje is de politie je beste vrindje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
hoop nooit in die situatie terecht te komen![]()
Al ben ik wel een keer opgepakt en toen wilde ze dingen weten en hield ik mijn mond . Snitches get stitches![]()
Nou ja wist gewoon niets
nou waren ze niet hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder tintje is de politie je beste vrindje.
En als je in Thailand (of het buitenland überhaupt) opgepakt is je eerste telefoontje naar de ambassadequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
hoop nooit in die situatie terecht te komen![]()
Al ben ik wel een keer opgepakt en toen wilde ze dingen weten en hield ik mijn mond . Snitches get stitches![]()
Nou ja wist gewoon niets
*maakt notitiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je in Thailand (of het buitenland überhaupt) opgepakt is je eerste telefoontje naar de ambassade
Wij zijn bestiesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel app verkeer heb jij gehad met Inez Weski?
Ga ik straks doen, hij ligt in de slaapkamer op de opladerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nummer in je telefoon gezet?
ik mag hier bij de helm check altijd doorrijden omdat ik een helm op hebquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Wij reden vorig jaar kwekzat in een dikke Porsche door Marbella, Guardia Civil, "ja stoppos maaros met die dikkos Porschos"
Guardia Civil kijkt naar binnen.
"Ja doorrijden maar en solly senors maar als ik jullie was dan zou ik niet meer drinken hoor, fijne dag verder"
Mijn Joodse ex mocht in Amsterdam altijd zonder helm scooteren omdat ze zo'n enorme bos hout voor de deur hadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag hier bij de helm check altijd doorrijden omdat ik een helm op heb
dat werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Joodse ex mocht in Amsterdam altijd zonder helm scooteren omdat ze zo'n enorme bos hout voor de deur had
Dat je dit gelooftquote:
Abigail Shapiro datenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn Joodse ex mocht in Amsterdam altijd zonder helm scooteren omdat ze zo'n enorme bos hout voor de deur had
quote:De redactie van NU.nl heeft ervoor gekozen de foto's van de verdachten niet te delen. De redactie plaatst alleen bij hoge uitzondering een foto van een gezochte persoon, omdat verspreiding foto's ingrijpende gevolgen kan hebben.
Verdachten hebben namelijk recht op privacy.
ja okequote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik agent zou zijn wel hoor.
Nou... Het ligt er bij mij toch helemaal aan wat ze hebben gedaan of ze recht hebben op privacy.quote:
Omgekeerde wereld dit.quote:
Dan maar fluisteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
Nou. Sinds gisteren geen stem meerHeel af en toe dan zitten er een paar verstaanbare woorden bij maar over het algemeen is het niet fraai
NOOOOOOOOquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:08 schreef Haags het volgende:
@:4everblackeyed de kartbaan verdwijnt uit de Uithof en er komt een Monkey Town
Ik ga ook steeds over m'n nek.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kattenbak opruimen is toch wel weer even wennen.Rattenpoep stinkt bijna niet (als ze goed voer krijgen).
Word nog leukquote:
Whehehe wacht maar tot je een keer een versgelegde te ruiken krijgtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kattenbak opruimen is toch wel weer even wennen.Rattenpoep stinkt bijna niet (als ze goed voer krijgen).
met een schepje eruit halen, of wissel je gewoon in1x alles? (ja ik ken mensen die dat laatste doen )quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
mjaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sjappies van de kunstroof in Assen.
Nee rechten hebben gebaseerd op wat iemand persoonlijk van je vindt is een heel goed idee dat nog nooit in de geschiedenis averechts gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... Het ligt er bij mij toch helemaal aan wat ze hebben gedaan of ze recht hebben op privacy.
Sneeuwvlokjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, is dat zo vies? Heb nergens last van als ik de kattenbak leeg maak.
Fair, goed dat ze daar blijkbaar duidelijke richtlijnen in hanteren bij verdachtenquote:
Verschilt ook sterk per kat en wat ze eten heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, is dat zo vies? Heb nergens last van als ik de kattenbak schoonmaak.
Wat nou verdachten? Ze zijn getint dus schuldig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair, goed dat ze daar blijkbaar duidelijke richtlijnen in hanteren bij verdachten
Zo ben ik ook nog steeds boos dat er zoveel foto's van Adolf Hitler in omloop zijn, ik weet dat de man wat dingen fout heeft gedaan maar om zie miljoenen foto's van hem te verspreiden na zoveel jaar is ook niet heel erg in lijn met de mensenrechten en zijn privacy.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee rechten hebben gebaseerd op wat iemand persoonlijk van je vindt is een heel goed idee dat nog nooit in de geschiedenis averechts gewerkt heeft.
Bernhard Zeeman heeft wel een hele Nederlandse naam voor een getint persoon.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou verdachten? Ze zijn getint dus schuldig.
Hij kijkt wel uit zijn ogen als een echte neger.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bernhard Zeeman heeft wel een hele Nederlandse naam voor een getint persoon.
Ga niet elke dag alles eruit halen hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
met een schepje eruit halen, of wissel je gewoon in1x alles? (ja ik ken mensen die dat laatste doen )
Ik moet gewoon weer even wennen maar ik ga er niet van over mijn nek hoor en binnenkort ben ik er wel weer aan gewend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, is dat zo vies? Heb nergens last van als ik de kattenbak schoonmaak.
Oh ja, dat zijn de antivax-sjappies.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit nou weer voor genuil over rauwe melk overal? Vorig jaar mocht ik geen melk want dan kreeg ik osteoporose en nu moet de melk weer rauw zijn.
Social media
Doe alleen aan asociale mediaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit nou weer voor genuil over rauwe melk overal? Vorig jaar mocht ik geen melk want dan kreeg ik osteoporose en nu moet de melk weer rauw zijn.
Social media
Nu begint een van de grietjes die ik volg over rauwmelkse kaas. En ze is verder geen antigekkiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn de antivax-sjappies.
Het veiligste als ouder wordende vrouw wat je kunt doen is zorgen dat je niet valt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Social media
Gewoon niet opstaan en niet lopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het veiligste als ouder wordende vrouw wat je kunt doen is zorgen dat je niet valt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het veiligste als ouder wordende vrouw wat je kunt doen is zorgen dat je niet valt.
Echt he. DENK AAN DE AVGquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo ben ik ook nog steeds boos dat er zoveel foto's van Adolf Hitler in omloop zijn, ik weet dat de man wat dingen fout heeft gedaan maar om zie miljoenen foto's van hem te verspreiden na zoveel jaar is ook niet heel erg in lijn met de mensenrechten en zijn privacy.
Voor altijd in bed blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet opstaan en niet lopen.
Die hobbelt dan achter de meute aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu begint een van de grietjes die ik volg over rauwmelkse kaas. En ze is verder geen antigekkie
Ze zat het gewoon te vretenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hobbelt dan achter de meute aan.
Succes met rauwmelkse kaas vinden trouwens, de enige reden dat ik weet dat het bestaat is omdat ik een keertje mee was met m'n zus naar een "dit mag je wel en niet vreten als zwangere" voorlichtingsding.
Of ze hebben gewoon een protocol liggen bij Nu wat aangeeft dat ze van verdachten geen herkenbare informatie delen. Iets met bewezen schuldig enzo.quote:
Dat heeft ze niet zo uit de supermarkt getrokken, daar ben ik redelijk zeker van.quote:
Als ik die foto's zie dan zie ik schuldigen, daar hoef je echt niet heel veel mensenkennis voor te hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon een protocol liggen bij Nu wat aangeeft dat ze van verdachten geen herkenbare informatie delen. Iets met bewezen schuldig enzo.
Ik ga je geen meester noemen hoor, US.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik die foto's zie dan zie ik schuldigen, daar hoef je echt niet heel veel mensenkennis voor te hebben.
Shit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga je geen meester noemen hoor, US.
Word een 600 LB Life deelnemerquote:
Vanavond repeteren. Morgen bijkomen. Zondag optreden.quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor net het beste spookverhaal ooit.
US:quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik die foto's zie dan zie ik schuldigen, daar hoef je echt niet heel veel mensenkennis voor te hebben.
Collega van me zijn schoonmoeder is vorig jaar onverwachts overleden op 29 januari.quote:
hoeveel km en hoeveel taart?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen misschien ergens wandelen en taartje eten. vanavond naar de film.
Neem dan ook gewoon op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me zijn schoonmoeder is vorig jaar onverwachts overleden op 29 januari.
Krijgt zijn vriendin net een video-oproep van haar overleden moeders telefoon.
Zij geschrokken wegdrukken.
Zij haar vader meteen bellen.
Ja ik ben niet thuis, niemand niet en die telefoon ligt thuis leeg in de la.
DPG heeft ze nu ook geblurred zie ik, vanochtend nog nietquote:
De roquefort in de AH is met rauwe melk. Mja. De gemiddelde Hollander op een dieet van voorgesneden plakjes vierkante Goudse kaasextrusie heeft er geen last van nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hobbelt dan achter de meute aan.
Succes met rauwmelkse kaas vinden trouwens, de enige reden dat ik weet dat het bestaat is omdat ik een keertje mee was met m'n zus naar een "dit mag je wel en niet vreten als zwangere" voorlichtingsding.
weinig doen.. misschien morgen helpen met een 2de bed dat verbouwd moet worden bij collega, maar dat hoor ik nogquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De roquefort in de AH is met rauwe melk. Mja. De gemiddelde Hollander op een dieet van voorgesneden plakjes vierkante Goudse kaasextrusie heeft er geen last van nee.
weinig stapjes, weinig hapjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat weet ik niet, niet zo ver en niet zoveel taart
Hou me op de hoogtequote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze net gedaan, zag ze niets maar ze hoorde wel voetstappen, ze heeft nu 112 gebeld
Staat het wel in verhoudingquote:
Het is verder ook niet perse anti van mijn kant, maar meer dat er uit die voorlichting zo'n enorm ding van werd gemaakt dat het er op leek dat het overal in zat. Dus toen (is inmiddels zo'n 15 jaar geleden) op zoek geweest en eigenlijk niets gevonden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De roquefort in de AH is met rauwe melk. Mja. De gemiddelde Hollander op een dieet van voorgesneden plakjes vierkante Goudse kaasextrusie heeft er geen last van nee.
Nu pas?quote:
Even controleren of ze een gevaar voor zichzelf of de omgeving is natuurlijk.quote:
Uhuh, anti-pasti wappies (whehehe) kunnen lekker opbokken met hun onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is verder ook niet perse anti van mijn kant, maar meer dat er uit die voorlichting zo'n enorm ding van werd gemaakt dat het er op leek dat het overal in zat. Dus toen (is inmiddels zo'n 15 jaar geleden) op zoek geweest en eigenlijk niets gevonden.
Maar om nou te zeggen dat het een goed idee is om je er vol mee te vreten vanuit "goed voor je"-overwegingen, neuh, ook niet.
Zal ook wel te maken hebben met NVWA-eisen en een langere houdbaarheidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, anti-pasti wappies (whehehe) kunnen lekker opbokken met hun onzin.
Ik zat net even te kijken. Brie is dacht ik traditioneel ook ongepasteuriseerd, maar lijkt dat grotendeels wel te zijn in de supermarkt. Zou zomaar kunnen dat veel van die kazen tegenwoordig in de supermarkt gewoon gepasteuriseerd zijn.
Behalve roquefort blijkbaar.
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOOOOOOOO
Is de ijsbaan er nog wel?
Ik was even nieuwsgierig waarom roquefort wel rauwmelks zou zijn, maar blijkbaar is dat een beschermde naam en wordt het maar door een handjevol bedrijven geproduceerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, anti-pasti wappies (whehehe) kunnen lekker opbokken met hun onzin.
Ik zat net even te kijken. Brie is dacht ik traditioneel ook ongepasteuriseerd, maar lijkt dat grotendeels wel te zijn in de supermarkt. Zou zomaar kunnen dat veel van die kazen tegenwoordig in de supermarkt gewoon gepasteuriseerd zijn.
Behalve roquefort blijkbaar.
Kunnen ze daar een ijskartbaan van makenquote:
@bitterbalquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:35 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/314336/(...)gen-in-brazilie.html
Raw milk nationalismquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Social media
Kan je hier ook tegenkomen. Echt schijtirritant, de hele tijd met je bek in een web lopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:35 schreef mschol het volgende:
Heb je in Thailand toch ook? Maar dan met die orb weavers.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:35 schreef mschol het volgende:
Misschien moeten we de naam Foqueville ook een beschermde status geven, dan heb je niet meer van die heidenen die Fogueville schrijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was even nieuwsgierig waarom roquefort wel rauwmelks zou zijn, maar blijkbaar is dat een beschermde naam en wordt het maar door een handjevol bedrijven geproduceerd.
Fuquevillequote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we de naam Foqueville ook een beschermde status geven, dan heb je niet meer van die heidenen die Fogueville schrijven
Edelachtbarequote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga je geen meester noemen hoor, US.
Maar je mag niet liegen onder ede?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon leukerd is meer dan voldoende.
Ik had altijd een toastje op briequote:
jij pakte een lu toastje en plopte dat gewoon op een groot stuk brie?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had altijd een toastje op brie
Niet dat ik daar vaak heen ging, maar alsnog een fijn idee dat de ijsbaan er nog is.quote:
Toen was ik nog jongquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
jij pakte een lu toastje en plopte dat gewoon op een groot stuk brie?
Whatever floats your goat.
Hadden ze, weet niet of ze dat nu nog hebben, maar denk het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daar een ijskartbaan van maken
wordt dit het derde of vierde ontbijt van de dag?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo en nu ga ik eerst even ontbijten.
!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt dit het derde of vierde ontbijt van de dag?
Dan is het akkoord. We maken allemaal fouten.quote:
Welke? Ik zie meerdere tentoonstellingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen:
https://www.kunstmuseum.nl/nl/tentoonstellingen
WATquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan is het akkoord. We maken allemaal fouten.
Dior, toetjes en Through the looking glassquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke? Ik zie meerdere tentoonstellingen
JA VERDORIE IK HEB DAT OOK NIET BEDACHTquote:
Voor de zesde keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo en nu ga ik eerst even ontbijten.
!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan is het akkoord. We maken allemaal fouten.
DATquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA VERDORIE IK HEB DAT OOK NIET BEDACHT
Met maar 1 broodje?quote:
Dior, daar wil mijn zusje ook heen, per ambulance, wat is dat preciesjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dior, toetjes en Through the looking glassMaar vooral Dior.
Ik denk 2 worstenbroodjes en wat verse boterhammen van de bakkerquote:
Nou wat gezelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dior, daar wil mijn zusje ook heen, per ambulance, wat is dat preciesjes?
Leuke jurkjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dior, daar wil mijn zusje ook heen, per ambulance, wat is dat preciesjes?
Dat is weer heel veel, maar dan is het zeker meer een brunch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk 2 worstenbroodjes en wat verse boterhammen van de bakker
Lekkerquote:
Ja, ik ben ook wel heel veel als persoon.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is weer heel veel, maar dan is het zeker meer een brunch?
ligt er aan wat er op zit.quote:
Welke films ga je zien?quote:
In 3 delen snijden en elk deel een ander beleg?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat er op zit.
al is goed vers stokbrood ook niet verkeerd
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens een steek in je hoofd?
O dat heet onderhouden van een groot lijf waar je hard aan hebt gewerkt om het te krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel heel veel als persoon.
Dus dit eetgedrag past daar perfect bij
En ja, denk wel dat dit onder brunch valt
Ja weinig keuze, ze haalt nog 10 meter, gaat dan hijgen als een oud paard, braakt vervolgens alles onder in een straal van 5 meter en schuifelt dan weer eigenwijs de volgende 10 meter door.quote:
quote:
Zo groot is het lijf van 4ebe nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat heet onderhouden van een groot lijf waar je hard aan hebt gewerkt om het te krijgen.
Er is bij mijn weten maar 1 permanente ijskartbaan in Nederland, in Rucphenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hadden ze, weet niet of ze dat nu nog hebben, maar denk het niet
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat heet onderhouden van een groot lijf waar je hard aan hebt gewerkt om het te krijgen.
Sorryquote:
Nee nooit want ik heb supergezonde hersenen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens een steek in je hoofd?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weinig keuze, ze haalt nog 10 meter, gaat dan hijgen als een oud paard, braakt vervolgens alles onder in een straal van 5 meter en schuifelt dan weer eigenwijs de volgende 10 meter door.
quote:
Ja, was ook in 2019 dat ze het hadden, nu niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is bij mijn weten maar 1 permanente ijskartbaan in Nederland, in Rucphen
Ik ben er pas nog geweest. En ga in voorjaarsvakantie weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat ik daar vaak heen ging, maar alsnog een fijn idee dat de ijsbaan er nog is.
Minder superlachen, maar alsnogquote:
Maar er moet wel heel veel in voor de brunchquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo groot is het lijf van 4ebe niet
Schaatsenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog geweest. En ga in voorjaarsvakantie weer.
Haten is verlatenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo groot is het lijf van 4ebe niet
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er moet wel heel veel in voor de brunch
We gaan binnenkort op voor het diploma megalachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder superlachen, maar alsnog
Nadat we op hakkenlooples zijn geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan binnenkort op voor het diploma megalachen.
Klinkt als iets Afrikaans of ergens in Oceanië.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:03 schreef drakin het volgende:
Ik moest net googelen welk land Aotearoa nou weer is
Daar wil ik nog wel naartoe
Met een lachende vis in de mond.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nadat we op hakkenlooples zijn geweest![]()
Het is een heel bekend land, alleen is dit gewoon Maoriquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als iets Afrikaans of ergens in Oceanië.
Nieuw-Zeelandquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een heel bekend land, alleen is dit gewoon Maori
Maar dat wist ik past na te zoeken
Net zoals de eerste Kelten Engeland eigenlijk Albion noemden in den beginne.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een heel bekend land, alleen is dit gewoon Maori
Maar dat wist ik past na te zoeken
Ik wil nog wel eens de filmlocaties van LOTR opzoekenquote:
Dat wist ik zonder googlequote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals de eerste Kelten Engeland eigenlijk Albion noemden in den beginne.
En Alba voor Schotland eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wist ik zonder google
Door de serie Robin of Sherwood
En Magna Frisia voor Frieslandquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Alba voor Schotland eigenlijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt echt echt bijna klaar en dan naar huis en genieten en weekend en de zon schijnt
Hear, hear!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:17 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik dan potverdikkie eindelijk van mn NEIPA genieten
In de lempen hengen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een lachende vis in de mond.
Weer zo'n misleidende titelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Drugs zijn kwekgezond
https://www.telegraaf.nl/(...)agerd-met-holle-blik
Nopesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer zo'n misleidende titel
Grote zorgen![]()
Maak jij je daar zorgen om?
Rook je?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:28 schreef Grotetijd het volgende:
Nou dit beloofd nog wat vanavond en Zondag![]()
Net even met wat vuilnis naar de containers gelopen, ben weer terug binnen en ben ten eerste bek af, maar ten tweede hoest ik me weer helemaal een rolberoerte
Ik ook nietquote:
Nee ik rook niet. Moet er nog bijkomenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rook je?
Zo ja stoppen met roken.
Opgelost, slotje.
- het weerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet
Waarom dan die titel alsof iedereen zich ineens grote zorgen moet maken
Er spelen genoeg andere dingen waar je je wel zorgen om kunt maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |