quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:23 schreef Tascha071 het volgende:
Wicky en Elsa gaan samen. Ze besloten 3 pp te doen
Dan gaan Jeff en Milena echt niet bouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Puur voor het goede doel. Ze worden verkocht aan de fans en het heeft geen invloed op het te verdienen geld in het BB-spel.
Dat holle geluid zou mij meer storen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden die watereffecten in die DR niet vervelend worden als je met zoiets bezig bent?
Waarom zou Wicky moeten gaan, hij is een schatje en je kan met hem lachen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:23 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
mag toch hopen dat Wicky vanavond naar huis gaat, liever nog niels erachteraan met vrijwillig vertrek..
een jordy, die tenminste echt van het spel houdt, zie ik er nog veel liever in blijven om een beetje reuring in de groep te veroorzaken (hopelijk samen met axel).. hoop dat hij alleen niet weer zwicht voor die gespeelde vriendelijkheid van dat belgische groepje
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat beeld wordt ons niet gegund op Goplay
Wicky is prima te pruimen als die aan staat. Maar dat doet ie alleen als de sfeer goed is in een groepje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom zou Wicky moeten gaan, hij is een schatje en je kan met hem lachen.
Het is ook een lieve jongen maar speelt totaal het spel niet. Op den duur word die saai om naar te kijken dus van mij mag die er wel uit maar heb niets tegen hem. Maar gaan doet die niet hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom zou Wicky moeten gaan, hij is een schatje en je kan met hem lachen.
Als ik de polls moet geloven gaat het tussen Wicky en Niels. Niels heeft als voordeel dat hij de enige Belg is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is ook een lieve jongen maar speelt totaal het spel niet. Op den duur word die saai om naar te kijken dus van mij mag die er wel uit maar heb niets tegen hem. Maar gaan doet die niet hoor.
Dat is zijn probleem hij is zwevende geraakt net als Elsa. Ze zijn door die andere groep gebruikt maar nu ze niet meer nodig zijn kijken ze hun niet meer aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is ook een lieve jongen maar speelt totaal het spel niet. Op den duur word die saai om naar te kijken dus van mij mag die er wel uit maar heb niets tegen hem. Maar gaan doet die niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |