Sommige blijven echt wel speelbaar, maar die zijn minder afhankelijk van graphics. Carmageddon 2 en Red Alert zijn voor mij tijdloos.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:22 schreef Filosoofert het volgende:
[poll=8433]
Ik nooit, heb het wel vaak geprobeerd:
- Gran Turismo 2
- Carmageddon
- Max Payne
- Red Alert 2
- Battlefield 1942
- Worms
En nog een sloot meer waarschijnlijk. Deze spellen vallen allemaal tegen als je ze nu speelt, in mijn herinneringen was het allemaal veel mooier en uitgebreider. Zo jammer als die herinneringen vergaan dus laat het maar zo.
[ afbeelding ]
Ik ben van 92 dus voor mij is dit wel retro ja.
Het gaat mij echt niet om de graphics. RA2 is misschien wel mijn all time favourite KIROV REPORTINK maar als je het nu speelt is het zo beperkt, binnen een kwartier heb je alle opties wel gebouwd en is de uitdaging er wel af. Generals was al beter maar ook die voelt heel "klein" nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Sommige blijven echt wel speelbaar, maar die zijn minder afhankelijk van graphics. Carmageddon 2 en Red Alert zijn voor mij tijdloos.
Ik speel nog steeds rollercoaster tycoon uit 99quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:22 schreef Filosoofert het volgende:
[poll=8433]
- Gran Turismo 2
- Carmageddon
- Max Payne
- Red Alert 2
- Battlefield 1942
- Worms
En nog een sloot meer waarschijnlijk. Deze spellen vallen allemaal tegen als je ze nu speelt, in mijn herinneringen was het allemaal veel mooier en uitgebreider. Zo jammer als die herinneringen vergaan dus laat het maar zo.
[ afbeelding ]
Dit is exact de reden waarom je het niet moet doen idd. Dingen uit het verleden herbeleven vallen altijd tegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:22 schreef Filosoofert het volgende:
[poll=8433]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Jankiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:12 schreef Dagoduck het volgende:
Windows 10, waarvan de ondersteuning dit jaar stopt?
Retro games zijn vaak gewoon prima.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:22 schreef Filosoofert het volgende:
[poll=8433]
- Gran Turismo 2
- Carmageddon
- Max Payne
- Red Alert 2
- Battlefield 1942
- Worms
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |