Waar geniet jij van?
Er zijn zoveel dingen waar ik van geniet, het leven zit vol met kleine geniet-momentjes.
1 voorbeeldje: lekker in slaap vallen in de armen van je vriendje, en als je dan wakker word ook weer tegen datzelfde vriendje aan kunnen kruipen..
dat vinnik echt een supergevoel...
quote:Oh, ik geniet er juist van om lekker binnen te zitten en dan naar een hevige storm kijken terwijl ik lekker warm bij de verwarming zit (met een kopje thee
Op donderdag 20 februari 2003 17:34 schreef Roellio het volgende:
Ik kan er enorm van genieten als ik door de regen fiets dat ik andere mensen zie rennen, chagarijnig kijken etc.
Zonnig weer kan ik helemaal van opleven
Mijn katten en hun streken en hun onvoorwaardelijke liefde
Heerlijk in een warm bad liggen met thee en een boekje
Je nog eens omdraaien omdat je niet uit je warme bedje hoeft
ik kan zo nog úren doorgaan, er zijn zoveel momenten om van te genieten
quote:Zing je dan ondertussen liedjes van Frank Boeijen?
Op donderdag 20 februari 2003 17:38 schreef Frollo het volgende:
's Ochtends naar mijn werk lopen door het Kronenburgpark (Nijmegen he) en dan de hertjes brood geven...
quote:Och, als je al 3 jaar hetzelfde stukkie loopt, dan niet meer hoor
Op donderdag 20 februari 2003 17:39 schreef Roellio het volgende:
Zing je dan ondertussen liedjes van Frank Boeijen?
met mn beste vriendin de hele dag films kijken en zoete muziek draaien
winkelen met mn moeder
in mn bed liggen en de regen tegen mn raam horen
met mn beste vriend leuke dingen doen
en bij een zeker iemand zijn
quote:Ohh wat lief
Op donderdag 20 februari 2003 17:38 schreef Frollo het volgende:
's Ochtends naar mijn werk lopen door het Kronenburgpark (Nijmegen he) en dan de hertjes brood geven...
-Een net gezet kopje Zoethoutthee
-Lekker eten
-Poezebeesten die liggen te slapen/genieten in de zon, zoiezo poezebeesten..
-Gewoon kijkje naar vriendje die plezier heeft
-Mooi weer
-Mensen op straat die plezier hebbem
-Mooie mensen
-Grappige tv
-Samen lachen met m'n vriendje om iets raars
-Fijne muziek door mijn fijne koptelefoon
-Foto's maken en zien dat ze goed gelukt zijn
-Winkelen
-Op vakantie gaan
-Weten dat m'n broer het goed heeft of ergens van geniet.
-Een fijne joint
-Een fijn glaasje alcohol
-Thuiskomen na een lange dag werken
-De verwarming als het buiten koud is
-harde regen tegen de ruiten terwijl het binnen warm en knus is
-Samen met vriendje tukken in een warm bedje
-Uitslapen in dat bedje
-Inslapen in dat bedje Lekker tegen elkaar aan, warmte
-Als ik moeilijke dingen geregeld heb
-Als ik leuke post of een pakje krijg
-Een lekkere douche
-Samen douchen
-Als ik lekker in mn vel zit (zoals vandaag)
-etc..etc...etc..
quote:Daar kan ik ook van genieten, van die kleine dingen die echt gewoon voor een goed getimed moment een perfect uitstraling en uitwerking hebben
Op donderdag 20 februari 2003 18:39 schreef Solitarias het volgende:
MIjn vrienden noemen mij "De Koning van het microgeluk". Ik geniet van de sufste dingen, zoals
- mooie lichtval in mijn kamer
- sneeuw
- vogeltjes in de vensterbank
- mooie billen van dames op straat
- wolken
- oprechte mensen
-erc...
Laatst zat ik achter m'n bureau, en toen brak de zon fftjes door op een moment waar ik net ff was aan het relaxen. Was toen echt genieten van het warme zonnetje en de stilte.
quote:Dat is zooooooo loos...
Op donderdag 20 februari 2003 19:36 schreef zwijntje het volgende:
Ik word vrolijk van beestjes.
Beestjes in de stad. Vooral vrije beestjes. Zo word ik blij van zomaar een eekhoorntje of roodborstje op een hek.
Als niemand het hoort kan ik dan ook nog tegen zo'n beestje gaan leuteren ook. A la "zo zo roodborstje! lekker plekje in het zonnetje uitgezocht? Beetje luieren, niet te hard werken, dat is het leven, he?"
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 20-02-2003 22:18]
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 20-02-2003 22:23]
Ik geniet als ik naar het gezicht van mijn vriendin kijk als ze nog ligt te slapen
-Ik geniet ervan als ik nieuwe mensen heb leren kennen en hiermee goede contacten onderhoud
-Ik geniet ervan als ik ontspannen bezig ben en goed getraind heb en een 'fit' gevoel heb.
-Ik geniet ervan als ik met m'n danspartner die ik al 2 maanden stilletjes heel erg leuk vind over van alles heel goed en open kan praten tijdens het dansen en als ik uit school kom en in de tram zit via m'n telefoon, ze heeft altijd wat leuks te vertellen en heeft interesse in mij, vraagt wat ik heb meegemaakt of hoe het ergens gegaan is.... dit soort dingen vraag ik ook aan haar en het klikt gewoon heel goed tussen ons ook al schelen we 3 jaar in leeftijd.
is dat nou niet fantastish
quote:Grappig dat jij per se een doel wil hebben om naar toe te fietsen. Ik fiets gewoon om het fietsen. En zonder muziek, gewoon met niks
Op donderdag 20 februari 2003 18:18 schreef blieblie het volgende:
Lekker relext op de fiets een eind ergens heen fietsen (moet wel een doel hebben, zonder een rede energie verspillen hebk hekel aan) en overal lekker diep over na denken, met een relext bijpassend ceedeetje in de discman.
Overigens had ik net een grappig genietmoment: ik heb eindelijk een enorme berg strijkgoed klaar. Daar ben ik dus wel blij om. Maar ik geniet echt van de geur, dat ruikt echt superlekker, pasgestreken goed .
Vandaag bijvoorbeeld: lekker met de hond naar een grasveld toe. Lekker op een bankje zitten in de zon en de hond zo blij als een kind achter de bal zien aanrennen!
Ik stop nu maar even, maar ik kan nog heel lang door gaan...
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 21-02-2003 08:28]
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Dat is zo lekker.
Op donderdag 20 februari 2003 17:36 schreef Isabeau het volgende:[..]
Oh, ik geniet er juist van om lekker binnen te zitten en dan naar een hevige storm kijken terwijl ik lekker warm bij de verwarming zit (met een kopje thee
). Vind het prachtig: die takken die heen en weer zwiepen en de regen die hard neerslaat op straat. Poezie
Of 's avonds in mijn bed liggen terwijl het buiten dondert en bliksemt. Geweldig!
Maar ook
Eigenlijk zoveel kleine dingen. Vaak dingen die we gewoon voor lief nemen en misschien niet eens meer zien.
- buurjongetje die vrolijk naast mij huppelt en allerlei huiselijke ontboezemingen doet
- pa van buurjongetje, die niets anders rest dan een beetje schaapachtig meelachen
- verse weekendkrant
- 'live' akoestische muziek
- droge humor
- door onbekende oude stad struinen
- lummeltijd
- in bos vliegenzwam zien
Oeh, ben in beetje sentimentele bui vandaag, geloof ik
Edit...nog wat aangevuld!!
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 21-02-2003 14:15]
... BIER!
En een dikke vette jonkoe op z'n tijd
edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..
Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.
[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 21-02-2003 14:31]
quote:En dat lukt vrij vaak geloof ik
Op vrijdag 21 februari 2003 14:17 schreef Tijn het volgende:
Als iemand gelukkig is met iets waarmee ik hem/haar heb kunnen helpen
quote:Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten
Op vrijdag 21 februari 2003 14:26 schreef femmeChantal het volgende:[..]
En dat lukt vrij vaak geloof ik
Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen
Daarom kan ik er ook enorm van balen als je iets doet voor iemand en je krijgt totaal geen feedback.
quote:'t was inderdaad een compliment; ik kom niet vaak in dig, maar zie wel hoe jij, en andere mods, hun best doen om dingen uit te leggen aan pc-blondjes zoals ik
Op vrijdag 21 februari 2003 14:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Gelukkig wel zeg! Stel je voor dat je niks hebt om van te genieten
Ik geniet nog wel van meer dingen hoor... lekker muziek maken bijvoorbeeld of gewoon rust, maar waar ik het meeste van geniet zijn positieve reacties van mensen. Een schouderklopje, een compliment, een bedankje, dat soort dingen
Volgende genietmoment:
- complimentjes geven!
Als ik buiten sta in de zomer in het natuurgebied bij mij in de buurt. Of ik lige daar in het hoge gras. Met een peuk in de hand en dan open ik lekker een blikje Red Bull.
Dat is echt hemels. (of het nou overdag is of snachts).
en dan naar de sterren kijken.
(wilt nu zooo graag dat het zomer is)
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:06 schreef femmeChantal het volgende:
En nog meer micro-(mega?)geluk:- buurjongetje die vrolijk naast mij huppelt en allerlei huiselijke ontboezemingen doet
- pa van buurjongetje, die niets anders rest dan een beetje schaapachtig meelachen
Allemaal goed
Rustige mensen liggen me wel
En geen mensen die me de oren van de kop praten , 5 minuten luisteren erna ala, maar geen half uur want dan word ik insane in the brain
quote:Precies
Op vrijdag 21 februari 2003 11:53 schreef MUUS het volgende:
Eigenlijk zoveel kleine dingen. Vaak dingen die we gewoon voor lief nemen en misschien niet eens meer zien.
quote:Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor
Op vrijdag 21 februari 2003 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kleine Kinderen (Nee ik ben GEEN Pedo)
Ik kan ook intens genieten van kinderen. En ik word er nog drie dagen per week voor betaald ook .
Waar ik ook van geniet: Een schaaltje met crocusbollen in de vensterbank die beginnen uit te lopen... Lente .
Leuke dingen doen en lekker lang tafelen met mijn vriend en dan praten over van alles en nog wat (zoals met Valentijn en in de Merwelanden).
Mijn neefje van 5 en mijn nichtje van 2 (en dan ben ik stiekem blij dat ze niet van mij zijn )
De zon, vooral in het voor- en het najaar.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:04 schreef DaisyFay het volgende:
Ben & Jerry's Phish food.....![]()
hoe kan ik die nou vergeten!!!
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:15 schreef cYbErTiM het volgende:
we hebben een B
we hebben een I
we hebben een E
we hebben een R... BIER!
En een dikke vette jonkoe op z'n tijd
edit:
Het gaspedaal tot op het metaal drukken en in me stoeltje gedrukt worden door de tegendruk die de snelheid met zich meebrengt..Jah zo heb ik toch nog een redelijk lijstje.
quote:I envy you.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:11 schreef maple-leaf het volgende:
ik geniet van elke ochtend dat ik wakker word en er een nieuwe dag begint (ook al moet ik dingen doen die ik niet zo leuk vind)
quote:Dat weet ik ook, maar ik wilde de voorspelbare reacties van sommigen voor zijn
Op vrijdag 21 februari 2003 18:00 schreef Moonah het volgende:
Joh, dat hoef je er niet bij te zetten hoor.
Trouwens erg goed dat je zo'n topic opent, de laatste tijd was er wel erg veel negativiteit hier (waaraan ik ook heb meegedaan), vaak is het moeilijk om de goede dingen in het leven te zien, ook al zijn ze nog zo klein!
quote:Yep, 't zit em in kleine dingen en je hebt er geen geld voor nodig, maar wel de rust en de mogelijkheid om het te kunnen zien.
Op vrijdag 21 februari 2003 18:00 schreef Moonah het volgende:
Precies. En dat was ook de bedoeling van dit topic, om die dingen juist wel te zien.
Lekker zonnetje, lekker vroeg op en heerlijk getrained, voel me echt ontzettend lekker.
* De herinnering aan mijn vakantie van 1999, met in het bijzonder:
* 's Avonds laat naar de krekeltjes luisteren
* Met de halve campingbevolking op het overdekte terras zitten omdat het regende.
* De prachtige foto's die ik daar gemaakt heb van een van de vele onweerbuien
* Het heuvelachtige landschap van de Dordogne
* Iedere dag musical repeteren, en dan aan het einde van de week de opvoering, en dan zien dat de hele tent afgeladen is
* Alle enthousiaste gezichten die naar mijn vader keken toen hij My Way zong
* Nog een week kunnen bijboeken omdat ik het zo naar mijn zin had, terwijl de rest ivm werk wel terug moest naar Nederland en alles nog eens overdoen (inclusief de onweersbuien)
* ICQen met mijn oudste broer
* ICQen met oude schoolvriend
* Fok!ken
* Boodschappen doen
* Zangles en dansen
* Kleppen met mijn buurman en mezelf griezelig veel in hem herkennen
* Kleppen met mijn buurvrouw (en met haar hond... )
* De kat van mijn buurman die mij zacht in mijn hand bijt en vervolgens nog eens een kopje komt geven
* Beddensprei haken (oude muts!)
* Mijn oma die weer uit het ziekenhuis is
* De herinnering aan mijn oudtante
* Etentjes met mijn collega's
* Het vrijgezellenbestaan, omdat je aan niemand hoeft uit te leggen waarom je je huis zo inricht, waarom je je tijd zo indeelt, waarom je die programma's op TV altijd bekijkt. Niemand voor wie je je zou moeten veranderen, omdat je bang bent dat 'ie anders wegloopt. Heerlijk! (Niets negatiefs, hoor! Ik vind sowieso dat je je voor niemand moet veranderen en ik begin ook pas iets met iemand als ik niet meer de neiging voel me aan te passen. Jezelf ontwikkelen is natuurlijk een ander verhaal)
* Werken met mijn collega's, omdat er met die meiden altijd wel iets te beleven is
* Vrede hebben met wie ik ben (hoe diep...) en met hoe mijn leven verloopt
* De lijstjes van de andere Fok!kers in dit topic lezen
In één woord... heerlijk...
Sorry, het is qua lengte zo'n beetje een half telefoonboek geworden, en ik had nog langer kunnen doorgaan, maar mijn vingers zijn al halfblauw
Dat de hele wereld fout is in mijn ogen en dat ik de enige ben die gelijk heeft, de hele wereld als een grote grap zien ook
En dan ook zeker gedreven zijn in mijn ideeen.
quote:Als je na een lange donkere kutwinter op de 1e ontluikende voorjaarsdag opeens weer de buitenlucht ruikt. Je ruikt opeens weer gras, bloemen ed en de wereld komt weer tot leven na zijn winterslaap.
Op donderdag 20 februari 2003 17:32 schreef Moonah het volgende:
Waar geniet jij van?
Daar geniet ik van.
En van Vivid-girls...
quote:zojuist je homepage bekeken...
Op zaterdag 22 februari 2003 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik geniet van alles dat er gebeurt en dat mij geschonken is, ook al komt het soms niet zo over, ik bedoel het allemaal goed!
onder dansen versta je daar ook onder stijldansen?
dus jive, cha-chac-cha, quickstep, rumba, mambo de dansen die ik dit jaar geleerd heb tot nu toe:)
of geef je meer iets van streetdance, vorige week voor het eerst heen geweest en als jongen zijnde is dat echt vreemd tussen allemaal iets (jongere) meiden dan mij!
quote:Ik geniet ook van jou hoor
Op zaterdag 22 februari 2003 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik geniet van alles dat er gebeurt en dat mij geschonken is, ook al komt het soms niet zo over, ik bedoel het allemaal goed!
quote:Hee, zit dat kind niet zo te stalken.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:00 schreef yingyang het volgende:[..]
Ik geniet ook van jou hoor
Ik geniet van jou aanwezigheid. Zullen we afspreken
Ontopic gaarne.
- De momenten dat ik de mensen van wie ik hou hoor/zie lachen...
- Een zonsondergang als ik er een zie en iedereen zijn muil houdt...
- Van de sneeuw als het sneeuwt moet ik altijd even gaan wandelen in de buurt even de sneeuw onder mijn voeten horen kraken.
- Als ik dan in de sneeuw wandel, geniet ik van de kinderen die met de sneeuw spelen of aan het sleeën zijn.
- De haven hoe de schepen invaren/uitvaren met alle geluiden en gebeurtenissen die daarbij komen kijken...
- Op het strand (als het niet druk is) het geluid van de zee, af een toe een hond die je hoort of een mens en de meeuwen.
- In de zomer op het strand/boulevard het geluid van mensen die aan het eten zijn en het over alles en nog wat hebben, kindertjes die op het stand aan het spelen zijn enz.
- In de zomer gewoon thuis in de straat als het warm is en het zonnetje schijnt de vogeltjes, af en toe iemand die op zijn slippers ergens naartoe gaat, als iemand zijn auto wast.
- Het moment dat het in de zomer regent en dat je in de verte het onweer hoort bommelen en na die zomerregen de geur die er altijd hangt...
- De lente in het bos, alle natuurgeluiden daarbij, de lentebloemen die in volle bloei staan en de geuren die de lente met zich meebrengt...
- De leuke momenten als ik op vakantie ben.
- De gezellige dagen van kerst, de geur van de kerstboom enz...
- Met O&N van het vuurwerk dat ik dan gekocht heb...
- En nog veel meer
quote:dit is superofftopic:
Op zaterdag 22 februari 2003 20:55 schreef krn176 het volgende:[..]
zojuist je homepage bekeken...
wel koel dat er capoeira lessen bij jouw in de buurt gegeven worden...onder dansen versta je daar ook onder stijldansen?
dus jive, cha-chac-cha, quickstep, rumba, mambo de dansen die ik dit jaar geleerd heb tot nu toe:)of geef je meer iets van streetdance, vorige week voor het eerst heen geweest en als jongen zijnde is dat echt vreemd tussen allemaal iets (jongere) meiden dan mij!
Capoeira is 1 van de mooiste dingen in het leven
quote:Daar heb ik ook wel weer eens zin in
Op donderdag 20 februari 2003 17:32 schreef Moonah het volgende:
Ik geniet van het gevoel dat ik had vanmiddag tijdens het fietsen. Eindelijk na maanden weer een eind weg geweest.
Fleecetrui en windjack aan, muts op en de polder in. Heerlijk in de zon.
Af en toe een sprintje trekken (pffff, wat is mijn conditie gekelderd deze winter).... Jippie!
Waar geniet jij van?
- om 7 uur wakker worden als ik er om 8 uur uit moet..nog lekker een uurtje in bed liggen, zonder te laat te komen
- per ongeluk om kwart over 10 de trein nemen ipv om kwart over 11 als je om kwart over 12 op,school moet zijn, en dan nog een uurtje kunnen surfen/mail checken enz. op school
-spontaan en ineens met vrienden gaan poolen, of een film kijken (donderdag beauty&the beast gezien...met 3 jongens in totaal )
- een (gewone) vriendin hebben die ineens tegen je aanligt/leunt, en zgt dat ze je niet kwijt wil
- op het strand liggen en dan lekker in slaap vallen, en absoluut niet weten hoe laat het is
- autorijden
- achteroverleunen in m'n bureaustoel en denken dat 't relaxt is allemaal
-van een witbiertje op een terras kan ik ook genieten...en zeker als er na m'n eerste nog eentje komt
maarja, soms neem ik gewoon, hoe dom, niet de tijd om te genieten.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:35 schreef Isabeau het volgende:
mijn heerlijke kopje thee met jasmijnbloesemsmaak
quote:Hm, door jullie geinspireerd beide soorten thee geprobeerd... Ik vond ze niet lekker
Op donderdag 20 februari 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
-Een net gezet kopje Zoethoutthee
quote:Mag jij mijn portie hebben... Ik vind het net lijken alsof ik een zwembad leegzuip. Maargoed, ik geniet juist weer als jij blij bent met mijn portie Red Bull.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:06 schreef FLipKick het volgende:
... een blikje Red Bull...
quote:Ah, jij kent de aanblik. Genietende honden, kan ik zoooo jaloers op worden. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Op zondag 23 februari 2003 18:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Vandaag heb ik erg genoten van het weer. Lekker met de auto weggeweest dakje naar beneden, hond erbij. En dan dat koppie van mijn hond,alsof ie heel erg aant genieten is.
Normaal gesproken ben ik altijd bezig, en altijd druk.
Ik kan dan ook niet stil zitten en niksdoen
maar soms, heel soms, dan kani kgeweldig genieten van alleen maar naar buiten kijken (ja het klinkt raar.)
Gisteren zat ik op het station te wachten in de stad, en ik keek naar wat mensen.
Toen zag ik een meeuw vliegen...
Was zo genieten om effe helemaal voor te stellen hoe het zou zijn als je en vogel was en lekker door de lucht kon vliegen. Helemaal ontspannen, niets moet. Dat was even genieten....
Maar ook van een blauwe lucht met kleine wolkjes, een zonnetje, vogeltjes, een Vanilla Sky aan het eind van de dag. Eigenlijk ben ik altijd op mijn best in de lente, en dat is het weer bijna
Slapen terwijl het buiten stormt.
Ouwehoeren met vrienden.
*nog eens heel diep zucht*
quote:Van de lentelucht die ik insnoof hier op het balkon van het Spaarne Ziekenhuis in Haarlem..
Op maandag 24 februari 2003 20:09 schreef Pascalle27 het volgende:
Ik heb een hele tijd gehad, als tiener, dat ik me suf-genoot van onweersbuien... In Frankrijk (zomer 1999) heb ik zelfs geprobeerd een bliksemflits op de foto te krijgen. Niet geluktverder wel een mooie foto geworden, met mooie wolkenpartijen
*nog eens heel diep zucht*
Vandaag zag ik hoe een klein meisje van 3 jaar een koekje gaf aan mijn hond. En dat mijn hond dat koekje dan ook heel voorzichtig aan neemt.
Schitterend
- Bij lekker weer met m'n discman, in alleen een zwembroek, in de tuin in een hangmat hangen
quote:*goed id vindt en ook hangmat pakt. Naar buiten kijkt en ziet... geen tuin*
Op maandag 24 februari 2003 23:38 schreef Jaap_ het volgende:
- Een bepaalde opbouw in een nummer, naar een solo, om uiteindelijk verlost te worden- Bij lekker weer met m'n discman, in alleen een zwembroek, in de tuin in een hangmat hangen
Love it.
Ow ja, de muziek vol open zetten als je alleen thuis bent en je helemaal moe dansen (ook al kan je niet dansen) of gewoon van de muziek genieten.
Helaas ben ik nogal vergeetachtig...
- dadels gevuld met roomkaas
- bij toko of turkse winkel allerlei onbekend eten kopen en klaarmaken (hint, uit ervaring: even vooraf uitproberen of het smaakt voordat je je vrienden hiermee confronteert )
- aardbeien uit eigen tuin
- door onbekend stukje Nederland reizen en je verbazen om de vreemde plaatsnamen (zoiets als Boerehol en Moddergat uit 'Man bijt hond', en er zijn er nog véél meer)
- leuke gesprekken in de trein
Als er dan een flink gejuich losbarst dat betekent dat er liefhebbers in de zaal staan, en DAAR geniet IK van.
quote:Ja! Voor de spiegel
Op dinsdag 25 februari 2003 00:37 schreef Migwi het volgende:
Ow ja, de muziek vol open zetten als je alleen thuis bent en je helemaal moe dansen
quote:Whhooeoehhooeeew! Die kick ken ik ook
Op dinsdag 25 februari 2003 18:15 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Als een goede techno DJ bezig is met een prachtige climax, die net even iets langer uitstelt dan iedereen verwacht zodat de hele zaal begint te zuchten van 'kom op nou met die bas', en DAN alsnog die bas erin knallen.
Waar ik nu van geniet?
Dat ik na een lange dag werken lekker ff kan zitten Fok!ken terwijl mijn allerliefste in de keuken staat.
Ik kan trouwens ook genieten van het kaneel ijs van de AH....ooh man wat lekker of van een lekker broodje bij de broodjeszaak waar ik werk
quote:Wat dan??
Op dinsdag 25 februari 2003 18:49 schreef Ytro het volgende:
en veel meer
quote:Just curious.
Op dinsdag 25 februari 2003 18:52 schreef Ytro het volgende:
nog niet genoeg verteld nee?
quote:Ja hoor
Op dinsdag 25 februari 2003 19:00 schreef Ytro het volgende:
Jij dan nog meer dingen waar je van geniet?
quote:die deksels moet je met BELEID
Op dinsdag 25 februari 2003 18:49 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Die zwarte vierkante bakjes met die klotedeksels... LEKKER!!!!!!! Ik ben verslaafd aan kaneelijs maar het veel duurdere spul van Hartog en HaagenDasch en zo haalt het daar echt niet bij.
eeuuwwww... en nog veeeeel veeeeel meer
quote:*meldt*
Op dinsdag 25 februari 2003 17:42 schreef femmeChantal het volgende:
Zo, ik ga weer (voor de vijfde keer of zo) even genieten. Gaan jullie mee?![]()
Ben blij dat ik een genieter ben
(voor de schlemielen onder u: NU dus)
ik kan best genieten van een muziekie.. ook als ik in de file sta en iedereen chagerijnig is.
ik ga gewoon lekker met de muziek keihard aan zitten swingen in de auto. En als je dan ziet dat anderen met je meedoen dat is genieten.
Een goede vriendin je haar hoofd tegen jou schouder vleit. haar ogen sluit en lacht, wegzakt. liefde geeft... dat is genieten.
Een zomaar knuffel van mijn kind.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 10:48 schreef Braaa het volgende:
Op dit moment dat de dagen weer langer worden.
Niet meer donker als ik naar en van mijn werk ga. Vogeltjes die weer beginnen te fluiten.....soms ben ik snel tevree.
quote:beetje oude topics omhoog kicken
Op zaterdag 3 mei 2003 13:14 schreef WAT het volgende:
beetje tekenen, beetje goeie films kijken, beetje speciaal biertje drinken, beetje in bad, beetje door de tuin wandelen
En ik geniet ook van FOK! hoor
Een lekker stukkie muziek...
Genieten van een mooie lucht, zonsondergang of donderwolkjes in de verte ofzo haha. Ook uitgeslapen wakker worden op een mooie zomerdag...of bij zonsopgang de frisse lucht ruiken...dus ook na een regenbui bij warm weer als het weer fris ruikt.
Een zonnebankje en of warm badje en helemaal tot rust komen.
Het idee dat alles goed gaat met mezelf of me vriendin.
Als het goed gaat met me mam.
Als ik een hoop geld op me rekening gestort krijg door een leuke deal etc.
Volle gas kunnen scheuren
Gewoon genieten van het leven dat we hebben!
quote:Jummie
Op zaterdag 3 mei 2003 19:51 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Met frietjes en kip !
quote:Oh ja, da's heerlijk:
Op zaterdag 3 mei 2003 19:58 schreef Loesje29 het volgende:
Van het idee dat ik niet alleen morgen... maar óók maandag kan uitslapen
-Donder en bliksem als ik lekker in bed lig.
-Fietsen over de grachten als het voorjaar is.
-Een opgeruimd huis, en 's avonds lekker gaan koken met vrienden
-Lekker douchen en in een schoon bed stappen
-Stomme dingetjes kopen en met allemaal tasjes thuiskomen
-Als een volslagen onbekende iets vriendelijks voor je doet
-Zuipen met vriendinnen, en weten dat je echt 'among friends' bent
-Voelen dat er iemand heel veel van me houdt
-Weten dat deze lijst nog veel langer kan, en dat er dus heel veel is om van te genieten
Tot vroeg in de ochtend discussieren met leuke mensen
Voldoening na een dag hard werken
Een spannende dvd in het donker kijken en daar helemaal in op gaan
Goeie topickick deze keer
- muziek die precies past bij mijn stemming
- mijn eigengemaakte chili con carne
- de mensen van wie ik hou zien lachen
- langzame luie sex in de middag
- knuffelen op de bank
en nog veel, veel meer...
quote:Precies, het zijn vaak de kleine dingen die het hem doen
Op zondag 4 mei 2003 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
De simpele dingen zijn toch zo lekker soms
Verder: met je beste vriend flink lachen om dingen die eigenlijk niet grappig zijn of niet grappig horen te zijn
Ow ja, als het een tijdje flink warm en droog geweest is. En dan een beetje regen waarna het buiten heerlijk ruikt.
mzzl.
Maar ik kan er ook onwijs van genieten als het regent buiten, dat maakt het bij ons binnen vaak extra gezellig, lekker met een filmpje op de bank of extra lang uitslapen...
- muziek de uiteraard past bij mijn stemming
- gitaar spelen
- kopje verse koffie s'ochtends voordat ik naar het werk ga
- bij vrienden zijn
- bij vriendin zijn
- lekker eten
- lekker lui op de bank hangen met een goeie film op tv
Gewoon relaxed dus
Voor ons is echt genieten met je relatie en beste vrienden een gezellige tijd doorbrengen.
ach er zijn zoveel kleine dingetjes waar van je kan genieten. ben blij dat ze er zijn.
wees gegroet
- mooie kunst/plaatjes/foto's/strips/sites/etc.
- Vriendin
- Muziek
- eten
- slapen
- lekker designen/dingen voor mezelf doen
- skaten
om maar ff wat te noemen.
Sex
Dansen
Sporten
Motorrijden
Goede gesprekken
Of gewoon lekker tegen een lieve dame aan hangen en verzwelgen in de verwerpelijkheid van het leven.
Naar de blauwe hemel kijken.
Binnen zitten met een kop thee terwijl het buiten flink regent.
Sushi eten.
Een bananenmilkshake drinken.
Filosoferen over het heelal. (vrij zinloos maar wel leuk)
Fotoalbums van vroeger bekijken.
Een middagdutje zonder schuldgevoel.
Een goed boek.
etc..................
quote:zuipschuit!
Op vrijdag 18 juli 2003 21:49 schreef Moonah het volgende:
Ik heb vanmiddag genoten op het terras. Met een aantal leuke collega's en wat witbiertjes. Vakantie!
Ben net weer een beetje nuchter...
euhm heb nog niet echt genoten vandaag, maar dat komt van het weekend wel denk ik
quote:Nietus!
Op vrijdag 18 juli 2003 22:06 schreef zwaaibaai het volgende:
zuipschuit!
quote:Dat is een hele goede.. en dan liefst lekker lang en met een biertje en een groep vrienden
Op zondag 4 mei 2003 21:59 schreef Fogerty het volgende:
Douchen na het sporten
quote:Das duidelijk genieten!
Op vrijdag 18 juli 2003 15:22 schreef DutchTaco het volgende:
Fotoalbums van vroeger bekijken.
-wakker worden op een willekeurig tijdstip en lekker naar 'r liggen kijken...
-De zon!!!ik weet niet of er meer mensen zijn die dat ook hebben,maar als ik wakker wordt en het is mooi weer, kan mijn dag al niet meer stuk.Dat is zo genieten!
-vrouwelijk schoon
-lekker relaxen op het balkon
-enz. enz.
Super topic by the way!Zo zouden er meer moeten zijn
Toen ik nog met me ex ging, naast hem wakker worden en dat lieve hoofdje van hem te zien terwijl die nog sliep.
En wetende dat ik zo uit de ploegendiesnt ga, en weer eens ELK weekend vrij ben.
Het is daar 's avonds zo rustig en je kunt echt ff lekker uitwaaien. Dat is echt
Teveel om op te noemen eigenlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |