Voor pakweg 550.000 euro per dag zou ik daar niet zo’n probleem mee hebben. Zelfs niet terwijl ik deze greenwashingsportswashing extreem walgelijk vind.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef cosmosis het volgende:
Laat ze lekker gaan, van Cristiano hoor je ook niets meer sinds hij in de zandbak speelt....Het is niet ineens dat SA een superleague wordt wat op de NOS op zondagavond wordt uitgezonden, dus lekker boeiend als je je carriere op een kameel wilt beindigen
Hee ik zou voor 10% ook dezelfde keuze maken....Maarja toch jammer dat topspelers uit beeld verdwijnen....De kans i echter klein dat het uitkopen van topleague spelers je in de nabije toekomst in de globale kijker kunt spelen. Zie Frankrijk, PSG koopt iedereen weg, maar de league beukt een deuk in een pakje boterquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor pakweg 550.000 euro per dag zou ik daar niet zo’n probleem mee hebben. Zelfs niet terwijl ik deze greenwashingsportswashing extreem walgelijk vind.
Helaas ben ik die kansarme competitie overigens ook wel eens op tv tegengekomen - direct doorgezakt en m’n mond een beetje volgebraakt.
Ik begrijp niet dat als je al multimiljonair bent nog meer geld wilt. Ik snap het echt niet. Wat moet je met zoveel poenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor pakweg 550.000 euro per dag zou ik daar niet zo’n probleem mee hebben. Zelfs niet terwijl ik deze greenwashingsportswashing extreem walgelijk vind.
Helaas ben ik die kansarme competitie overigens ook wel eens op tv tegengekomen - direct doorgezakt en m’n mond een beetje volgebraakt.
Amerika in de jaren 70, daarna Japan en Quatar. Nergens heeft het geleid tot sterkere competities.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hee ik zou voor 10% ook dezelfde keuze maken....Maarja toch jammer dat topspelers uit beeld verdwijnen....De kans i echter klein dat het uitkopen van topleague spelers je in de nabije toekomst in de globale kijker kunt spelen. Zie Frankrijk, PSG koopt iedereen weg, maar de league beukt een deuk in een pakje boter
Wordt toch wel weer bevestigt dat de nationale supporters volume de belangrijkste bron is binnen competitie voetbal...Waar ik eigenlijk wel heel blij mee ben, fuck de oligarchen die een competitie proberen te kopenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerika in de jaren 70, daarna Japan en Quatar. Nergens heeft het geleid tot sterkere competities.
Eens.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat als je al multimiljonair bent nog meer geld wilt. Ik snap het echt niet. Wat moet je met zoveel poen
Maar PSG is stukken groter en populairder geworden. Zie er regelmatig kinderen in lopen, dat was natuurlijk een tijd terug nooit zo. En gezien de zakken van die haatbaarden overlopen met eindeloos veel oliedollars, en er ze bijzonder veel aan gelegen lijkt om die tyrannieke terroristenstaat positief op de kaart te zetten, kun je er op rekenen dat ze nog lang niet klaar zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hee ik zou voor 10% ook dezelfde keuze maken....Maarja toch jammer dat topspelers uit beeld verdwijnen....De kans i echter klein dat het uitkopen van topleague spelers je in de nabije toekomst in de globale kijker kunt spelen. Zie Frankrijk, PSG koopt iedereen weg, maar de league beukt een deuk in een pakje boter
Stel nou dat je 5 kinderen krijgt. Die elk 5 kinderen krijgen. Die elk 5 kinderen krijgen. Die elk 5 kinderen krijgen. Dan heb je 625 achterkleinkinderen. Best leuk om die allemaal 2 miljoen te geven zodat ze nooit meer hoeven te werken, toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wordt toch wel weer bevestigt dat de nationale supporters volume de belangrijkste bron is binnen competitie voetbal...Waar ik eigenlijk wel heel blij mee ben, fuck de oligarchen die een competitie proberen te kopen
Tegen die tijd is 2miljoen niks meer waard. Dat gezegd hebbende, waarom zou je kinderen bij elkaar neuken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel nou dat je 5 kinderen krijgt. Die elk 5 kinderen krijgen. Die elk 5 kinderen krijgen. Die elk 5 kinderen krijgen. Dan heb je 625 achterkleinkinderen. Best leuk om die allemaal 2 miljoen te geven zodat ze nooit meer hoeven te werken, toch?
Ronaldo ging op z'n 37e niet te vergelijken dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef cosmosis het volgende:
Laat ze lekker gaan, van Cristiano hoor je ook niets meer sinds hij in de zandbak speelt....Het is niet ineens dat SA een superleague wordt wat op de NOS op zondagavond wordt uitgezonden, dus lekker boeiend als je je carriere op een kameel wilt beindigen
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef tong80 het volgende:
Volgens de doorgaans goed geïnformeerde Madrileense media AS en Marca
Uiteraard is het dan ook niet daadwerkelijk 2 miljoen meer hè pannenkoek. Even de inflatie en het rendement tegen elkaar weggestreept en huidige waarde aangehouden. Maargoed, voor jou dan; toch leuk als je ze allemaal 0,37 Bitcoin2097 kan geven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tegen die tijd is 2miljoen niks meer waard. Dat gezegd hebbende, waarom zou je kinderen bij elkaar neuken.
Zo'n privévliegtuig is teringduur om mee te vliegen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat als je al multimiljonair bent nog meer geld wilt. Ik snap het echt niet. Wat moet je met zoveel poen
Ik zie hetquote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je rijk zijn moet je slim en zijn
Gelukkig hoef ik niet rijk te zijn.
Rond diezelfde tijd was er ook het beruchte Leeds United, een club die koste wat kost groot wilde worden en de almacht die toen heerste van Man Utd wilde breken, en darvoor dacht vooral veel geld over de balk te willen gooien.quote:Why should I throw fifteen million euro away when it is already mine? At the moment I signed it was in fact my money, my contract. Both sides agreed wholeheartedly. I could go elsewhere to play for less, but you have to understand my history to understand I would never do that. I used to be poor as a kid, did not have anything to spend or something to play with. This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership, but I don’t care.
Hard werken ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo werkt geld nu eenmaal. Als je rijk zijn moet je slim en zijn en hard werken.
Gelukkig hoef ik niet rijk te zijn.
Triest die rancuneuze Derksen. Hij spreekt nooit iemand rechtstreeks aan in de uitzending.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Maarten Wijffels
Ik werk hard op FOK! ben dan ook een ouwe uitgeruste altruïst.quote:
Als je een euro zou krijgen voor iedere post van je op Fok dan had je nu Ronaldo's salaris van anderhalve dag gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werk hard op FOK! ben dan ook een ouwe uitgeruste altruïst.
Daar zijn er veel te weinig van ouwe baas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werk hard op FOK! ben dan ook een ouwe uitgeruste altruïst.
Amerika was volgens mij wel deels snabbel, net zoals dat onze Hockeyers de korte league in India spelen voor een kleine halve ton.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amerika in de jaren 70, daarna Japan en Quatar. Nergens heeft het geleid tot sterkere competities.
Als ik al 20 miljoen per jaar zou verdienen zou ik dit zeker niet doen. Je sloopt je carrière en je werkt inderdaad mee aan die sportswashing. Hij is 24. Hij kan zo nog makkelijk 10 jaar een topsalaris verdienen in de Europese top. Dan heb je ook 200 miljoen bij elkaar gevoetbald. Nog los van al het geld dat hij met sponsordeals kan verdienen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet te vergelijken idd. Maar toch was het lucratief. Denk ook dat daar veel reclamegelden waren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amerika was volgens mij wel deels snabbel, net zoals dat onze Hockeyers de korte league in India spelen voor een kleine halve ton.
Nog steeds zo, het merendeel van Messi's salaris wordt betaald door de MLS en de hoofdsponsoren.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amerika was volgens mij wel deels snabbel, net zoals dat onze Hockeyers de korte league in India spelen voor een kleine halve ton.
Je kunt natuurlijk ook wat nuttigs doen met dat geld i.p.v. het op de bank laten staan. Als je een beetje rendement draait, dan kunnen al die (klein)kinderen daar ook wel aardig van leven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tegen die tijd is 2miljoen niks meer waard. Dat gezegd hebbende, waarom zou je kinderen bij elkaar neuken.
Maar ze hebben daar tenminste géén toeslagenaffaire (hooguit een stokslagenaffaire)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Klagen over racistische leuzen in Spanje en dan in een land gaan werken waar ze nog praktisch slaven houden, en vrouwen net auto mogen rijden. Logisch.
Brokey gespotquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is ook een circus zeg, tegenstanders die zich verexcuseren als Messi niet speelt, andere clubs die naar (gigantische) NFL stadions verkassen als Miami op bezoek komt, wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog steeds zo, het merendeel van Messi's salaris wordt betaald door de MLS en de hoofdsponsoren.
Sport is in de VS puur commercieel en entertainment. Hoe vaak de regels al niet zijn veranderd in basketbal bv. Clubs veranderen van stad als een eigenaar dat wil bij iedere sport.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is ook een circus zeg, tegenstanders die zich verexcuseren als Messi niet speelt, andere clubs die naar (gigantische) NFL stadions verkassen als Miami op bezoek komt, wtf
Voor een wat authentiekere ervaring moet je bij college sports zijn, dat lijkt qua beleving wat meer op hier. Zo'n NBA of NFL is echt een compleet andere wereld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport is in de VS puur commercieel en entertainment. Hoe vaak de regels al niet zijn veranderd in basketbal bv. Clubs veranderen van stad als een eigenaar dat wil bij iedere sport.
Klopt. Dat is onvergelijkbaar. Maar dat is sport op "school" en uni daar sowieso totaal anders dan hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voor een wat authentiekere ervaring moet je bij college sports zijn, dat lijkt qua beleving wat meer op hier. Zo'n NBA of NFL is echt een compleet andere wereld.
Ik denk meer dat je het moet zien als Zaterdag Hoofdklasse, niet echt Amateurs, maar wel onder het niveau van de Eredivisie. Hoewel....quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dat is onvergelijkbaar. Maar dat is sport op "school" en uni daar sowieso totaal anders dan hier.
Als ie maar geen voetballer wordt,quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef vosss het volgende:
Totale waanzin dit soort bedragen.
200 miljoen per jaar.
Jan Modaal moet daar 200.000.000 / 44.000 = 4.545,5 jaar(!!) voor werken. Bruto.
Moet je eerst nog maar eens modaal zien te verdienen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:37 schreef vosss het volgende:
Totale waanzin dit soort bedragen.
200 miljoen per jaar.
Jan Modaal moet daar 200.000.000 / 44.000 = 4.545,5 jaar(!!) voor werken. Bruto.
Precies dit inderdaad. Hij heeft nu al genoeg centen om z’n kinderen, kleinkinderen en wat daarna komt comfortabel te laten leven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, qua niveau. Niet qua belangstelling denk ik. Hoewel de zaterdag amateurs wel heerlijk fanatieke derby's en traditionals heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2025 02:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk meer dat je het moet zien als Zaterdag Hoofdklasse, niet echt Amateurs, maar wel onder het niveau van de Eredivisie. Hoewel....
Dit bv idd. In Amerika gaan spelen kan ik me wel iets bij voorstellen. Qua land of sportbeleving.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Hij heeft nu al genoeg centen om z’n kinderen, kleinkinderen en wat daarna komt comfortabel te laten leven.
Ik zou lekker in Spanje blijven. Mooie competitie, Madrid is een mooie stad. Fijn land met prima klimaat. Niks te klagen.
maar liever dat nogquote:Op donderdag 6 maart 2025 03:08 schreef PzKpfw het volgende:
Als ie maar geen voetballer wordt,
ze schoppen hem misschien half dood.
Zuster Ursula, haal die bosten van m'n schouder. Merkela heeft heel wat op haar geweten. Of was het tante ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
maar liever dat nog
dan het bord voor z'n kop van de zakenman
want daar wordt ie alleen maar slechter van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |