SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oeh ja daar heb ik nog wat van! Morgen komt er toch een nieuwe zakquote:
Moet Vlinder ook wel eens bakkenbaarden opplakken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in kaiser Wilhelm I en zn bakkebaarden
Ah kijk, onze huisartiest in da housequote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet Vlinder ook wel eens bakkenbaarden opplakken?
Ik zie me zelf niet echt als artiest/kunstenaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah kijk, onze huisartiest in da house
wel lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is trouwens wèl iets waar je tien kilo van in huis kunt halen. Ook niet verstandig, okee.
Van bakkebaarden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is trouwens wèl iets waar je tien kilo van in huis kunt halen. Ook niet verstandig, okee.
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stondquote:
Jaweeeeeelquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie me zelf niet echt als artiest/kunstenaar
Dat zal haar lerenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stond
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk stoot ze een potje nagellak om dat nog open stond
quote:Toen journalisten hem vroegen of hij dat wel zomaar kan beweren, zei de president: "Omdat ik gezond verstand heb en helaas hebben veel mensen dat niet."
En dat die dan ook nog over je jurkje heenvaltquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat gun je worst enemy nog niet
Etto Krokettoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |