Niels, Jordy, Jeffrey en Mattheus hebben het daar wel over gehad. Ze wilden alle 4 het uitvoeren. Alleen wordt Jordy er nu voor afgerekend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:29 schreef engine het volgende:
Er is toch nooit echt een plan geweest om keanu en lennie tegen elkaar op te zetten?
En dan moet hij ook nog met Jeffrey mattheus Milena en weet ik veel nog pratenquote:
Hij kan ook zeuren maar hij zegt het nu wel ff goedquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Niels en Jordy hebben dit zeker gezegd tegen elkaar
Hebben Jordy en Niels dit ook niet met z’n tweeën in de suite besproken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:31 schreef Verity het volgende:
[..]
Niels, Jordy, Jeffrey en Mattheus hebben het daar wel over gehad. Ze wilden alle 4 het uitvoeren. Alleen wordt Jordy er nu voor afgerekend.
Sowieso dat verhaal halen is al te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:34 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy: "Ik weet het niet meer" oftwel hij verzint constant dingen en lult uit zijn nek. Die jongen moet eens een bezoekje brengen aan de psych na zijn deelname.
Ooh echt.. als het een beetje pittig wordt kan het interessant zijn...quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan moet hij ook nog met Jeffrey mattheus Milena en weet ik veel nog praten
Ik vind hem hier altijd wel eerlijk in hij gaat het altijd wel vragen hoe het echt zitquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan ook zeuren maar hij zegt het nu wel ff goed
Ja duidelijk en erbij lekker gemeen lachenquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hebben Jordy en Niels dit ook niet met z’n tweeën in de suite besproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |