Je moet wel anders kan je de tv wel uit het raam donderen..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We laten ons in de maling nemen, want we blijven kijken
Ja, daarom moet je er ook niet te veel bij stil staan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je moet wel anders kan je de tv wel uit het raam donderen..
Maar eigenlijk is het te gek voor woorden natuurlijk..
Neej doe ik ook niet..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom moet je er ook niet te veel bij stil staan.
Nu in de liftquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wauw gaaf hoor... en heerlijk met het zonnetje erbij...
Ben je al op de piste? Of nog lekker aant ontbijten?
Ik ben altijd vroeg op de piste, wil het 1ste baantje trekken op de vers geprepareerde sneeuw... dat gekraak zo lekker hi
Nou veel plezier vandaag en lekker genieten van het zonnetje...⛷️🚠🍻
Oooh jeeee, heftig nog wel.. katertje?.. nou sterkte 🤪quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nu in de liftvandaag ietsje later wegens heftig avondje après ski.
Is wel heerlijk ja, zeker als het nog lekker rustig is![]()
Dankje
quote:
quote:
[quote]quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bedenken wat jij bedoelt.
quote:
quote:
Dit heft niets meer met cossen te maken, doe dit lekker in de SCquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat anderen zich moeten verantwoorden tegen jou?
Dat is coolquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Tascha071 het volgende:
Even off topick: heb een prijs gewonnen van Isaac uit jvml. Ik ga dus volgende vakantie nachtje hotel met mijn kinderen. Komen ze ons ophalen in een limo. Jeffrey Isaac en marciano kwamen tijd terug prijs hier brengen. Zo leuk krijg nl nu net te horen dat hotel geboekt is. Zhoo leuk. Wilde het even delen.
Das waar ook! Je vertelde toen al eens dat je gewonnen had! Leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Tascha071 het volgende:
Even off topick: heb een prijs gewonnen van Isaac uit jvml. Ik ga dus volgende vakantie nachtje hotel met mijn kinderen. Komen ze ons ophalen in een limo. Jeffrey Isaac en marciano kwamen tijd terug prijs hier brengen. Zo leuk krijg nl nu net te horen dat hotel geboekt is. Zhoo leuk. Wilde het even delen.
woow gefeliciteerd, veel plezierquote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Tascha071 het volgende:
Wat leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:42 schreef Tascha071 het volgende:
Dit moet je lekker in het mopperhoekje doen.. dit is de gezellige kletskoek...quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:58 schreef Verida het volgende:
mopperhoekje weer voor jan met de korte achternaam gemaakt
Ik dacht dat het de bedoeling was dat daar dan gemopperd kon worden hoe saai het is, of hoe jammer het is dat onderdelen van afgelopen jaren weer niet terug kwamen, of dat BB een softie is of wat dan ook
Deze dingen hebben namelijk helemaal niets te maken met de streams van dit jaar, hoe leuk men de vorige jaren vond of hoe leuk men de onderdelen van afgelopen jaren waren.
Stel dan gewoon geen mopperhoekje in.
wat ontzettend grappigquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit moet je lekker in het mopperhoekje doen.. dit is de gezellige kletskoek...
Ik vind het wel grappig hahaquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wat ontzettend grappig
SC mag en kan toch over allerlei onderwerpen gaan?
Overigens heb ik het mopperhoekje niet ingesteld, maar dit is door Dotteke ingesteld.
Haha je zit in het verkeerde topic...quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:03 schreef marky het volgende:
Keanu wil niet slecht praten maar hij doet het toch.
ik heb jou helemaal niet op de vingers getikt, ik heb tegen snensie gezegd, met eenquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig haha
Alleen gezelligheid hier en geen gezemel... voor gezemel lekker naar de feedback gaan!
Als Dot het heeft ingesteld dan moet Dot mij op m'n vingers tikken en niet jij!
Je haalt hierboven aan wat ik heb gezegd... letterlijk... dus indirect tik jij mij op de vingers!quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb jou helemaal niet op de vingers getikt, ik heb tegen snensie gezegd, met eenerbij dat er een topic is om te mopperen
en tja, Wie bepaalt eigenlijk dat iets gezellig is of gezemel in de SC Moet je daarvoor bij een bepaald kliekje horen om "gezellige " dingen te mogen posten?
Of geldt daarvoor een regel ?
Dit gaat me gewoon te ver om in de feedback te gaan verkondigen. Het enige wat ik heb gedaan is een user melden dat er een topic is om te klagen. Dotteke heeft dit zelf ingesteld, omdat dan de COS over de streams van dit jaar kan gaan,
Dus ik denk dat jij dan zelf even met Dotteke moet overleggen of dit voortaan weer gewoon in de COS kan, dan kan dat moppertopic gesloten worden.
Wel wat opgeknaptquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo ik heb een Axeltje gedaan bijna de hele dag geslapen
Niet echt ben er nu ook bij gaan hoestenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel wat opgeknapt
Er is ook niet veel gebeurd in BB althans als ik de SV lees was er niet veel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |