DIe twee vond ik ook niets eerlijk gezegd, volgende ronde zal BZN er wel uitvliegenquote:Op zondag 9 november 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Kop is eraf! Terechte afvaller, hoewel BZN / Boy George me niet veel uitgemaakt had.
Maar Beach Boys klonken echt wel top ja!
Die was ook niet verkeerdquote:Op zondag 9 november 2025 10:18 schreef Nagelslak het volgende:
Vond die Bryan Adams band ook wel leuk
Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Vanavond start er weer een nieuwe serie. Ben benieuwd
Ja, volgens mij is het nu ook vroeger. Wel fijn dat je tegenwoordig terug kan kijkenquote:Op zondag 9 november 2025 12:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Helemaal vergetenVoor mijn gevoel begon het andere jaren wat later in het jaar. Vanavond terugkijken
Dat van die destiny's child vond ik niet helemaal eerlijk dat die meededen omdat het professionals zijn. Dat zei ik hier gisteren avond ook.quote:Op zondag 9 november 2025 17:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik vind het ook een erg leuk programma. Heb alle seizoenen tot nu toe gezien. Soms merk je al dat ze bands toevoegen waarvan je weet: dat is vulling voor het programma. Met BZN en Boy George krijg je geen Ziggo Dome vol. Dat was vorig seizoen bijvoorbeeld met de Dizzy Man's Band (of zoiets). Daar gaat echt niemand voor naar de Ziggo.
Die Dua Lipa is een tribute band die speciaal voor dit programma gevormd is. Die tribute van Destiny's Child bestond uit professionals (en als de juryleden je kennen, dan heb je sowieso al een hoog cijfer). Dat soort bands haalt de charme een beetje uit het programma. Ik wil graag die metselaar zien die 's avonds Bon Jovi zingt, of de tandarts die Alice Cooper nadoet. Dát is leuk. Geen profesisonals die een tribuutje in elkaar gooien om te cashen / bekend te worden.
Overigens, ik denk dat Beach Boys' Best wel eens de winnaar zou kunnen gaan worden. Die klonken toch wel griezelig echt. En ze komen over als ontzettend sympathieke gasten, die zouden de gunfactor wel eens kunnen krijgen. Een band van vroeger, die door dit programma weer 'tot leven' wordt gewekt. Net zoals met die tributes van Creedence Clearwater Revival en Bee Gees.
Ja ze waren weer kei goedquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Wow Beach Boys![]()
![]()
Ik word hier echt blij van!
Ik heb precies hetzelfde met die grieten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze waren weer kei goed
Destiney kreeg ik de griebel van en wilde de tv uit zetten
Ik snap niet dat ze zulke hoge punten kregen
Ja Iglesias vond ik ook wel een te horenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:44 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met die grieten.![]()
Iglesias vond ik ook weer leuk!
Maar die Beach Boys zijn de toppers voor mij. Die jongen met zijn lange haar lijkt op John Lennon.
Een beetje hetzelfde als bij de slimste mens denk ik. Elke keer valt er één af en komt er een nieuwe bij. Als je er later bij komt, moet je het wel tegen betere tegenstanders opnemen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom sommige bands vanaf het begin mee moeten battlen en er tegelijkertijd volgende week nog een nieuwe band instroomt die dus pas vanaf ronde 3 hoeft mee te doen en meer kans maakt op de overwinning?
die professionals staan er meestal ook niet omdat ze hierbuiten zo enorm zo succesvol zijn. In die zin verdienen die net als de anderen gewoon een kans en inderdaad is het geen garantie.quote:Op zondag 16 november 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ben geen fan van Destiny's Child op zich, maar die band is gewoon echt heel goed. Vooral die drummer en bassist waren gewoon echt lekker aan het spelen. Snap wel dat ze door zijn, ook al is het niet mijn muziek.
Ook Dua Lipa is niet mijn muziek, maar vond ze zeker in verhouding met het vorige optreden best goed!
Maar inderdaad, Beach Boys en ook Donna Summer sprongen er wel boven uit.
Van Donna Summer (Irma Derby), Julio Iglesias (Willam Janz) en de zanger van Golden Earring (Martin van der Starre) valt eigenlijk hetzelfde te zeggen als van Destiny's Child; dat zijn ook professionals. Je hebt elk jaar wel lui ertussen zitten die het op deze manier opnieuw willen proberen. Winst is daarmee geen garantie zo is uit voorgaande seizoenen wel gebleken. Gelukkig
Ja, ben ik het wel mee eens. Ik ben zeker ook niet de grootste fan van Raffaëla en co, noch van de muziek van Destiny's Child, maar ik vind het wel typisch dat zij op de socials weer verreweg de grootste shit over zich heen krijgen. Dat heeft voor het grootste deel ook gewoon met gunfactor te maken. Niet onlogisch, maar dat vind ik niet helemaal terecht. Hun act zit prima in elkaar.quote:Op zondag 16 november 2025 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
die professionals staan er meestal ook niet omdat ze hierbuiten zo enorm zo succesvol zijn. In die zin verdienen die net als de anderen gewoon een kans en inderdaad is het geen garantie.
Dat de beste maar mogen winnen.
Daar ben ik ook heilig van overtuigd. Ze kunnen met de 'publieksstem' een hele hoop bijsturen. Je ziet zo al wie 'vulling' is en wie een serieuze kans gaat maken. Ik denk dat zo'n Fleetwood Mac ook best gaat scoren, omdat die ook wel een Ziggo-trekker kunnen zijn. KISS lijkt me ook wel leuk - als ze goed zijn. Maar de 'casual fan' kent helaas niet meer dan "I Was Made For Lovin You", terwijl een korte set van "Detroit Rock City / Shout It Out Loud / I Was Made / Rock & Roll All Nite" ook niet verkeerd zou zijn als opener. Mijn stem gaat sowieso al uit naar The Beach Boys. Niet mijn muziek, maar ik zit wel rechtop als ze op TV zijn. Zelfde was bij David Bowie. Daar ben ik echt door geïnteresseerd geraakt door Starman. Inmiddels die band (en Rias Baarda solo) ook al een paar keer live gezien. Aanrader!quote:Op maandag 17 november 2025 17:54 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Het is een leuk format, maar helaas is het helemaal voorgekookt. Talpa doet keurig onderzoek wat goed zou scoren in de Ziggo Dome.
De winnaar is dan ook allang bekend.
Dat is al jaren zo, dat het live geluid bewerkt wordt voor TV.quote:Verder is het bloedirritant dat er zoveel autotune en nabewerking op de uitzendingen zit. Iedereen die een live uitzending heeft bijgewoond weet dat de bands niet zo klinken als op TV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |