Ik heb een live CD. Geweldige sarcastische humor tussen de nummers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven

Ik So long van Fisher Z.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd
Bekijk deze YouTube-video

Power Corruption and Lies in m'n TOP-25.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit

Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.

We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds de best verkochte 12 inch ooit. Heel wat kwartjes in zwarte Volendammer broek op de dansvloer gezocht. De Wyb, de Swing, de Mazzo......

Dont forget the 9"quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We are in the middle of the 12". Its the same as a 7" only with 5" of nothing in the middle.
[ afbeelding ]

Tubjes stoppen hier na een paar seconde.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dont forget the 9"

Tubjes zijn dan ook waardeloos,quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tubjes stoppen hier na een paar seconde.

Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tubjes zijn dan ook waardeloos,
Subjes zijn Onschatbaar echter.

Klinkt als mijn espresso machine.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is sinds kort, als ik ze opnieuw aanklik dan doen ze het wel helemaal.

Dat is wel een factor veel erger.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt als mijn espresso machine.

Slaapliedje nodig?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Schiet niet zo op met dat slapen...

Feestje.quote:

Vroeg want ik ga op reis
  Vroeg want ik ga op reis

Ah daaromquote:

Morguh Pullup, waar gaat de reis naartoe?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |