quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was mijn favo

Sollyquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ga te snel.. als je liedjes eerder post dan het vorige liedjhe dat je zelf post is afgelopen... ben je een ordinaire spammer !

Dat siert je dan weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef pullup het volgende:
Wilde even goed de eer aan Marianne geven

Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat siert je dan weer

Heel tofquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leun lekker achterover!

Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze dan van Laurie Anderson die het schreef bij het overlijden van haar vader.
Speel het vaak af als er een naaste of bekende overlijd

Gevoelig, niet te zwaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet luisteren vanwege je laatste zin.. ergens geeft dat gewicht en twijfelde of ik zin had in dat gewicht op dit moment. Yeah, weirdo here.
Staat nu aan.. verrassend, nice! All good!

Ah livequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Vind ik wel mooi, zo'n neutraal intro waarvan je niet weet wat ze zo gaan spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie intro.. je weet wat er komen gaat.. maar ze stellen het professioneel uit

Anouk ook wel..    Ooit vond ik Lenny Kuhr zelfs leuk lachen
   Anouk ook wel..    Ooit vond ik Lenny Kuhr zelfs leuk lachen   
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 30-01-2025 21:21:55 ]Keyboard Knight

quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sharon is wel een Dutch lekkertjeAnouk ook wel.. Ooit vond ik Lenny Kuhr zelfs leuk lachen
[ afbeelding ]Ik vond haar wel leuke liedjes hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |