Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.

Badeendjes geel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaar

Net al elders gereageerd, maar wat fijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.
 een hele opluchting he
 een hele opluchting he   

quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
 Super nieuws
  Super nieuws

Die steunkousen kunnen uit 's avonds.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:

Moet jij een stomp op je oog.quote:

En hoe wilde jij dat gaan regelenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een stomp op je oog.

Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe wilde jij dat gaan regelen

Jij hebt altijd een rustdagquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.

Lekker agressief weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Rare jongens die eendenquote:

Stel nou dat jij op me afkomt he,quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Ook al zo agressiefquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat jij op me afkomt he,
dit gaat het scenario zijn, jij bent die met bal
Bekijk deze YouTube-video

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |