Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.
Badeendjes geel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter .. en er zijn sportieve compressiekousen in allerlei kleuren verkrijgbaar
Net al elders gereageerd, maar wat fijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, Net gebeld.....Gelukkig geen uitzaaiingen. Moet afspraak maken met een dermatoloog voor huidtherapie, Wordt wel steunkousen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Die steunkousen kunnen uit 's avonds.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef tong80 het volgende:
Moet jij een stomp op je oog.quote:
En hoe wilde jij dat gaan regelenquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet jij een stomp op je oog.
Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe wilde jij dat gaan regelen
Jij hebt altijd een rustdagquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik regel niets, ik heb vandaag een rustdag.
Lekker agressief weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rare jongens die eendenquote:
Stel nou dat jij op me afkomt he,quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zo agressiefquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat jij op me afkomt he,
dit gaat het scenario zijn, jij bent die met bal
Bekijk deze YouTube-video
Lekkere tunequote:Op donderdag 30 januari 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
De 40+ song?
Hmmmmmm Zo'n nummer dat je letterlijk vanaf het eerste woord in andere sferen brengtquote:
Net als dezequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmmmmm Zo'n nummer dat je letterlijk vanaf het eerste woord in andere sferen brengt
Nog nooit gehoord..quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als deze
Net als dezequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Net als deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer winter,
lief zijn voor de dieren en ze binnen laten opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer winter,
lief zijn voor de dieren en ze binnen laten opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |